Spring naar inhoud

- - - - -

Wie blijft bij elkaar in 'Blind getrouwd'?

• Log in om te reageren
385 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice
  • 4.914 berichten
  • 3 katten

#361 Geplaatst 13 februari 2020 - 01:19

https://vtm.be/blind-getrouwd/actors

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#362 Geplaatst 13 februari 2020 - 15:04

Jaja, zondag is't weer van da :)
Ik ga kijken, wie nog?

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Elma
Elma
  • 3 katten

#363 Geplaatst 13 februari 2020 - 15:49

Ik kijk. HIer de deelnemers voorgesteld: https://vtm.be/vtmgo...fd-21b6fbab8aa6
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Inge91
Inge91
  • 12.481 berichten

#364 Geplaatst 13 februari 2020 - 16:42

Ik ga ook kijken, altijd leuk
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.914 berichten
  • 3 katten

#365 Geplaatst 13 februari 2020 - 19:30

ik kijk mee ;)

#366 Geplaatst 14 februari 2020 - 09:12

Ik ga ook proberen te volgen.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.225 berichten
  • 2 katten

#367 Geplaatst 17 februari 2020 - 12:26

Ik kijk ook weer. Tot nu toe vind ik alle mensen weer sympathiek en lijken de matches ook wel geslaagd, al zeggen die eerste momenten natuurlijk meestal nog niet zoveel :)

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#368 Geplaatst 17 februari 2020 - 13:03

Die homo's vond ik al supergeweldig.
Kreeg gewoon tranen in mijn ogen van hun enthousiasme.  
Op da vlak passen ze al erg goed bij elkaar

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.481 berichten

#369 Geplaatst 17 februari 2020 - 17:46

Evyke81, op 17 februari 2020 - 13:03, zei:

Die homo's vond ik al supergeweldig.
Kreeg gewoon tranen in mijn ogen van hun enthousiasme.  
Op da vlak passen ze al erg goed bij elkaar

Ik vind het knap dat ze meedoen aan het programma. Hopelijk krijgen ze geen negatieve commentaren.
Iedereen verdient het geluk

Geplaatste afbeelding

Elma
Elma
  • 3 katten

#370 Geplaatst 17 februari 2020 - 21:06

En ze hebben dezelfde leeftijd en dezelfde interesse. Tof. Ik denk wel dat die samen gaan blijven, aan hun commentaar te horen. :eDance:
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Inge91
Inge91
  • 12.481 berichten

#371 Geplaatst 24 februari 2020 - 16:40

Gisteren weer gekeken. Het gaat allemaal heel vlot, maar ik denk dat het nog alle kanten kan uitgaan
Geplaatste afbeelding

azrael
azrael
  • 434 berichten
  • 1 katten

#372 Geplaatst 15 maart 2020 - 03:41

Ondertussen is het toch wel weer hard gekeerd...

Bij Tatiana zit er haar iets dwars. Als ze niet snel open kaart speelt zodat dit kan uitgeklaard worden of als ze het zelf niet snel opgelost krijgt, vrees ik voor de zaak. Die cynische gelatenheid kan niet lang meer blijven duren. Ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel, maar stilaan kan ze gaan concurreren met die Annelies van vorig jaar.

Laura moet stoppen met zagen en zich aanstellen. Het is altijd te kort of te lang voor haar. Een ochtendhumeur van een uur of drie? Dat is ook gewoon een flauw excuus omdat ge nu eenmaal een zaag zijt of omdat ge u graag aanstelt, toch?

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#373 Geplaatst 16 maart 2020 - 08:05

Ja, bij velen is het 'wauw, dat gaat goed' gevoel serieus veranderd...
Geplaatste afbeelding

Syntara
Syntara
  • 3.225 berichten
  • 2 katten

#374 Geplaatst 16 maart 2020 - 08:11

Yonah en Winnie zie ik wel goed blijven gaan :)

Christophe en Nick komen volgens mij heel goed overeen, maar puur vriendschappelijk op dit moment, dus dat is nog afwachten.

Laura en Sonny ging slecht, maar ik heb het gevoel dat die ruzie wel wat opgeklaard heeft tussen hen, dus dat kan misschien nog de goede kant opgaan.

Tatiana en Lothar zie ik echt niet meer goedkomen.

azrael
azrael
  • 434 berichten
  • 1 katten

#375 Geplaatst 19 maart 2020 - 19:02

Yonah en Winnie komt wel goed denk ik. Zij bekijken het positief en zijn geïnteresseerd in elkaar.
Dat is ook zo bij Nick en Christophe. Zij hebben interesse in elkaar en zelfs al doen ze iets wat de ene niet leuk vindt, dan nog vindt hij het fijn om te zien hoe de andere daar kan van genieten.
Yonah vond het ook leuk om te zien hoe Winnie kon genieten van het duiken. Op die manier kan je een relatie opbouwen.

Een groot verschil met de andere twee koppels. Sorry, maar als dat "zotte Tati" is, dan wil ik de humeurige Tati niet tegenkomen... Totaal geen interesse in Lothar. Ik vraag mij af of ze uberhaupt ergens interesse in heeft?

Laura is egocentrisch. In plaats van te genieten van de setting, het uitzicht, de activiteiten... moppert ze liever wat over alles en nog wat. Ongelooflijk hoe ze die ochtendruzie 180┬░ omdraaide en de schuld bij Sonny legde. Zij lag daar alweer te mopperen in bed, hij gaat een wandelingetje maken en omdat hij niet expliciet gezegd heeft dat hij ging wandelen (of wat was eigenlijk het excuus?) was het plots allemaal zijn schuld. Haar trof uiteraard geen enkele schuld. De uitleg dat zij zich niet snel open stelt enz slaat nergens op. Zij hoeft zich helemaal niet snel open te stellen, niemand verwacht dat. Maar eens een praatje of eens lachen zou niet slecht zijn... Of het nog goed komt, weet ik niet, maar een aangename relatie lijkt het mij niet...