Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn pop-up restaurant 2016

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.342 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 06 april 2016 - 21:13

voor mij mag er als eerste uit giordano die denkt echt dat hij alles is
daarna de 2 zussen 1 is totaal niet geintresseerd vind ik of de vegetariërs die vind ik ook zo raar

daarna weet ik het nog zo niet

maar zeker al giordano buiten

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 06 april 2016 - 22:41

Bekijk berichtEphiny, op 06 april 2016 - 20:49, zei:

Ja, en dat ze eventueel genomineerd zouden zijn (zeiden ze voor de nominatie er was), ligt dan aan de schattigheid van het andere duo. En aan het feit dat het andere duo zich lanceert door te zeggen dat ze de underdog zijn.
Ben absoluut geen fan van die twee.

Dat vond ik echt zoooo laag van hen. Terwijl Miette en Willem helemaal niet de underdog zijn, integendeel. Volgens mij zijn ze eerder bij de favorieten.

En van Myrthe en Giordana nog minder. Ze weten alles, tot het moment er is... En ze zien er zo...boos uit. De hele tijd he.

Echt hé. Die 2 lachen nooit. En die Myrthe haar uitdrukking is altijd zo, ik weet het niet goed, arrogant en alsof zij HET is.

(En ik hou van de Boxy-broers :lachen: )

Ik ook! Die twee zijn zo grappig samen, niet normaal. Ze mogen meer jureren!
Ze krijgen een eigen programma trouwens, op Vitaya. Ik ga kijken :) http://www.nieuwsbla...160406_02222552
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 06 april 2016 - 22:52

Mooie analyse trouwens, al hoop dat hun eindoordeel een beetje anders uitdraait en de pizzabakkers eerst moeten sluiten: http://newsmonkey.be/article/65530

Ik was die hele zever met al die kampioenen in Bikke&Smooz al vergeten :lachen:
Wat dat potje saus op die komkommer betreft, ik ben er eigenlijk nogal zeker van dat ze dat doen zodat het potje niet zou wegschuiven. Maar hun commentaar erop was wel grappig. :p

Ik vind trouwens dat Miette en Willem hun meningsverschil over die wissel van personeel op een heel verstandige manier hebben uitgepraat. Geen geschreeuw en verwijten langs alle kanten. En ik kan beide kanten van het verhaal wel volgen. Het belangrijkste is dat de zaalmedewerker die "aan de kant werd geschoven" hen nog steeds wil helpen en blijkbaar niet echt op zijn tenen is getrapt. Zo leek het toch.
Happiness can be found

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#19 Geplaatst 07 april 2016 - 00:21

Ik vind de pizzabakkers ook maar niks alhoewel ik dat wel nogal dwaze commentaar vond van die broers dat het daar allemaal met deeg is, bij pizza hoort toch deeg nietwaar, ik zie niet goed in hoe ze dat dan anders zouden moeten doen
Ik zou het heel leuk vinden als ne keer iemand met een vegetarisch concept zou winnen maar dan moeten ze t natuurlijk wel goed doen en moet alles heel lekker zijn zodat mensen die nu vegetarisch eten maar niks vinden toch inzien dat vegetarisch ook heel lekker kan zijn.
Er is blijkbaar dus nog werk aan de winkel bij die meiskes die dat vegetarisch concept hebben want niet alles was even goed (wat ik heel jammer vind)
Van mij mogen de pizzabakkers ook als eerste afvallen maar voor de rest weet ik het nog niet zo goed
De Boxy broers zie ik ook graag bezig
Geplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 12 april 2016 - 22:15

Jaaaaa! De arrogante bitches er uit. Verdiend ook.

Of, zoals Willem zei, Bikke&Tschuss! :lachen:

En na de aflevering van vandaag zal de Italiaan er uit zwieren ook geen probleem zijn denk ik. Hij wil er mee stoppen en 2 dagen later wil hij alles geven om door te gaan, komaan hé. Ik snap dat team wel hoor, dat die zijn omhooggevallen gedrag beu zijn.
Happiness can be found

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#21 Geplaatst 13 april 2016 - 14:59

Had liever de limburgers zien vertrekken. De meisjes, daar zat echt iets in. Ze hadden ook een heel origineel concept.
Die italiaan, die heeft het pas echt hoog in zijn bolleke. Hoop dat hij de volgende is die mag sluiten.

Seabert
Seabert
  • 4.751 berichten

#22 Geplaatst 13 april 2016 - 17:22

Ik had nochtans gedacht dat de Italianen er eerst uit zouden liggen.... Ipv. nog eens extra hun best te doen, toch nog proberen bewijzen dat ze echt iets in hun mars hebben.... Nee, nog wat extra het klein kind uithangen.

De meisjes van Bikke en Smootz (ik heb die naam nooit begrepen, trouwens :catscratchhead ) daarentegen, dat laatste wat ze daar probeerden op de vrijdagavond leek me wel iets waar wat inzat. Maar was het nu niet, dan was het de volgende keer hé dat ze zouden moeten gaan. In hun concept zat wel iets maar in hunzelf daarentegen.... Alles beter weten, altijd doordoen op hun eigen manier, niets aannemen van anderen (de jury) en maar blijven met hunne kop tegen de muur lopen...
In de krant staat dat ze zelf aan mensen hebben gevraagd om tegen hun te stemmen :gek: . Dat geloof ik nu ook niet. Verkeerde manier om te proberen hun gezicht te redden...

Maar, ik denk dat er ook veel VOOR Willem en.... (naam vergeten, hier zeggen wij altijd "Suske en Wiske" ertegen :) ). Nu de vegi's eruit liggen blijven zij tot de laatste 3. En ik vind nu wel dat zij die plaats méér verdienden dan Sven en Amanda.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#23 Geplaatst 13 april 2016 - 19:23

Ik vind het nu wel een voordeel dat iedereen gratis kan stemmen, op die manier gaat de gemiddelde kijker toch vlugger zijn stem uitbrengen. Ik heb nu ook voor t eerst gestemd, omdat het gratis is, ik zou er anders nooit een cent aan uitgeven.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#24 Geplaatst 13 april 2016 - 22:42

dat wist ik zelfs niet dat het gratis te stemmen is
Ik vind ook dat de pizza meneer en pizza madam er eerst uit gemoeten hadden
Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 3.945 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 14 april 2016 - 13:01

Giordano en Myrthe next he. Zal wel niet te lang meer duren. Kan me echt niet voorstellen dat die twee zo populair zijn. Maar je weet het nooit natuurlijk.

Tegen wanneer zou het zijn, dat de volgenden moeten sluiten?
Those who don't believe in magic, will never find it

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 14 april 2016 - 19:31

Ik denk over een week of 2?

Bekijk berichthilleke, op 13 april 2016 - 14:59, zei:

Had liever de limburgers zien vertrekken. De meisjes, daar zat echt iets in. Ze hadden ook een heel origineel concept.
Die italiaan, die heeft het pas echt hoog in zijn bolleke. Hoop dat hij de volgende is die mag sluiten.

Bekijk berichtSeabert, op 13 april 2016 - 17:22, zei:

De meisjes van Bikke en Smootz (ik heb die naam nooit begrepen, trouwens :catscratchhead ) daarentegen, dat laatste wat ze daar probeerden op de vrijdagavond leek me wel iets waar wat inzat. Maar was het nu niet, dan was het de volgende keer hé dat ze zouden moeten gaan. In hun concept zat wel iets maar in hunzelf daarentegen.... Alles beter weten, altijd doordoen op hun eigen manier, niets aannemen van anderen (de jury) en maar blijven met hunne kop tegen de muur lopen...

Ik vond dat ook een heel tof concept! Maar die 2 trienen hebben er voor gezorgd dat vegetariërs nog maar eens het imago van geitewollensokken meekrijgen. En dat ontbijt, dat moesten ze veranderd hebben toen ze hun ligging kenden. Als ik me goed herinner stond het Antwerpse restaurant vroeger op het plein voor Antwerpen Centraal. Dat zou een ideale locatie zijn voor ontbijt, veel pendelaars, veel passanten, mensen die een dagje gaan shoppen naar Antwerpen,...

Bekijk berichtSeabert, op 13 april 2016 - 17:22, zei:

Maar, ik denk dat er ook veel VOOR Willem en.... (naam vergeten, hier zeggen wij altijd "Suske en Wiske" ertegen :) ). Nu de vegi's eruit liggen blijven zij tot de laatste 3. En ik vind nu wel dat zij die plaats méér verdienden dan Sven en Amanda.

Dat denk ik ook, dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat de Italianen er nog in zitten. Maar volgende keer: Ciao!
Happiness can be found

wim
wim
  • 519 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 14 april 2016 - 22:26

Tja dus A'pen afgevallen, kon ook niet rendabel zijn, denk dat chef met verkeerde persoon dit avontuur is gestart was die van de zaal die geen avond service kon doen met haar kinderen maar Jan en Nele hebben toch ook kinderen en die doen het toch, als ze perse zoiets wil doen moet ze opvang zoeken of er nie aan beginnen.
Plots ging het dan wel de vrijdag avond.
Wel met maar 1 menu, kan je nog niet kiezen wat je eet maar wel aan een prijs van 68€ jawadde.
De italianen van limburg hebben het helemaal om zeep geholpen vorige aflevering, hoe Giordano tegen zijn personeel tekeer ging amaai amaai.
En het resultaat is al te merken.

Bij het einde van aflevering vandaag in het voorstukje voor volgende aflevering zijn er de helft annulaties.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#28 Geplaatst 15 april 2016 - 00:16

ja amai, wat was dat bij die pizza meneer jong vandaag , hij was met niks in orde en is niet in staat om zijn administratie te doen of zijn werkvolk deftig in te plannen, t geen dat Myrthe uitspaart verliest hij drie keer zoveel
Ik vind dat ne serieuzen onnozelaar, die is gewoon veel te onnozel om een zaak op te starten en te leiden
Ik vraag me af als hij er zijn eigen centen in had moeten steken of hij dan ook zo nonchalant zou zijn geweest met alles
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 15 april 2016 - 00:31

Die is op geen enkel vlak volwassen, is mijn gedacht hé ;)

Maar dat die 2 vrouwen eruit liggen vind ik nu ook niet zo erg.
Die hadden nogal een pretentie t.o.v. de andere deelnemers en ook een ferm gedacht over zichzelf.

Ik denk dat er nu wel opnieuw genomineerd zal worden, maar dat de pizzabakkers er weer zullen bij zijn lijkt me nogal evident.
Kans is toch ook groot dat ze als volgende eruit gaan.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 15 april 2016 - 18:58

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 15 april 2016 - 00:31, zei:

Maar dat die 2 vrouwen eruit liggen vind ik nu ook niet zo erg.
Die hadden nogal een pretentie t.o.v. de andere deelnemers en ook een ferm gedacht over zichzelf.

Ja hé, met als toppunt die "tierlantijntje".

In het voorfilmpje leek het alsof die voedselcontroleur over Willem zei dat hij niet weet hoe hij met zijn producten moet omgaan, maar het bleek over Giordano te gaan. En dat is dus een kok hé, die zou perfect moeten weten hoe alles moet bewaard, gelabeld en gebruikt worden.
Na het bezoek 'Ik ben nog altijd happy'. Ja, als het met je eigen centen was, zou je niet zo happy meer zijn, onnozelaar.
Happiness can be found