Spring naar inhoud

- - - - -

Beetje ten einde raad... :(

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#16 Geplaatst 08 april 2016 - 22:22

Wat jammer dat jullie eerste avontuur om een katje te nemen zo verloopt,maar wat een geluk voor dit katertje dat zijn thuis nu bij jullie is,want nu krijgt hij gelukkig de verzorging en aandacht die hij nodig heeft.

VickyS
VickyS
  • 151 berichten

#17 Geplaatst 08 april 2016 - 22:28

Dat veelvuldig likken en krabben met kale plekken en korstjes tot gevolg kan een gevolg zijn van stress door een verandering omgeving,gezin,...of andere situatie.
Heb het zelf al eens meegemaakt met één van mijn poezen.
Mijn dierenarts herkende het meteen en zei dat dit meer en meer voorkwam bij poezen (en honden).Poes heeft een inspuiting gehad en 2 weken later nogmaals.
Enkele dagen na de eerste inspuiting was het veelvuldig likken al volledig verdwenen.De naam van het product weet ik niet precies meer.

Ik duim voor jou dat je de stamboompapieren spoedig mag ontvangen en je deze nare ervaring met die cattery kan afsluiten om volop te kunnen genieten van je mannetje.

britjesliefhebster
britjesliefhebster
  • 13 berichten

#18 Geplaatst 09 april 2016 - 08:20

Bekijk berichtVickyS, op 08 april 2016 - 22:28, zei:

Dat veelvuldig likken en krabben met kale plekken en korstjes tot gevolg kan een gevolg zijn van stress door een verandering omgeving,gezin,...of andere situatie.
Heb het zelf al eens meegemaakt met één van mijn poezen.
Mijn dierenarts herkende het meteen en zei dat dit meer en meer voorkwam bij poezen (en honden).Poes heeft een inspuiting gehad en 2 weken later nogmaals.
Enkele dagen na de eerste inspuiting was het veelvuldig likken al volledig verdwenen.De naam van het product weet ik niet precies meer.

Ik duim voor jou dat je de stamboompapieren spoedig mag ontvangen en je deze nare ervaring met die cattery kan afsluiten om volop te kunnen genieten van je mannetje.

Ik moet zeggen dat ik daar ook al aan gedacht heb. Maar toen we hier opstartten met die cortisonen werden zijn symptomen minder wat betekent dat er toch iets onderliggend is.
Die kennis van me - wiens kat ook van die Cattery kwam - vertelde me dat haar diertje z'n bek vol schimmel zat en daardoor verging van de pijn. Haar DA was verontwaardigd dat de DA van die Cattery dat niet gezien heeft aangezien het beestje slechts enkele dagen bij mijn kennis in huis was en er toch nog een laatste medisch onderzoek was alvorens het dier werd overgedragen...
De DA van mijn kennis zei ook nog dat de Cattery - door de vreselijke toestand waarin die poes was - best haar ruimten kon leegmaken, desinfecteren en enkele weken laten leegstaan.
Als ik dan logisch nadenk, kan Max evengoed ook 'iets meegebracht' hebben van uit die Cattery, met name parasieten of zo... Enfin, nu gok ik natuurlijk want dit laatste gaan we volgende week verder bij mijn DA bekijken.

Ik hoop inderdaad ook dat ik dit verhaal snel kan afsluiten. Gisteren, toen ik de dame van de Cattery eindelijk aan de lijn kreeg (na een kleine 3 maanden proberen zonder resultaat) opperde ik mijn ongenoegen en ook mijn recht op die stamboom. Ze gaf toe dat ze inderdaad lange tijd 'onbereikbaar' was wegens 'privé-problemen'. Kan allemaal, maar wat met al die dieren hé? Staat of stond hun leven dan ook 'on-hold'? Voor we aan ons poezenavontuur begonnen hebben we hier thuis ook gesproken over het feit dat we wel of niet een raskat zouden kiezen. Verschil is de prijs uiteraard en er zijn zoveel 'gewone' poezen die dringend een warme thuis nodig hebben, maar voor mezelf vond ik het (in zekere zin) kunnen kiezen welk karakter bij ons paste, heel belangrijk. Vandaar dus een raskat en ook omdat we het gewoon een prachtig beest vinden. Uiteraard, alle elementen onder de loep genomen; Max zijn te kleine gestalte, dat hij niet gecastreerd was bij overdracht, maar ik wel dadelijk en correct die 650 euro ophoestte aan de dame die toen 1 en al beloftes was en zeer 'betrokken' om vervolgens - toen de problemen opdoken - 'verdwenen' leek, geen stamboom verstuurde en ik zelf voor de overdracht bij IDchips moest zorgen... tja, die is natuurlijk verre van 'correct'...
En net DAT heb ik haar gisteren ook gezegd waarop zij nogal verontwaardigd antwoordde dat ze nooit zoiets zou doen :o
Ik ben beleefd gebleven maar toen ze vroeg: 'Oe, wat heeft Max dan?' In alle eerlijkheid, dan moest ik me toch even beheersen! Zonder overdrijven, heb ik in de voorgaande drie maanden wel 10 sms'en, evenveel mails en berichten op haar voicemail verstuurd met de hele uitleg over Max zoals ik hier deed... Ik kan me moeilijk voorstellen dat die dame geen 1 van deze berichten heeft gelezen en net DAT vind ik vreselijk! Ze wist volgens mij heel goed wat er aan de hand was, want 1 keer heeft ze - weken later - na een sms van mij waarin ik Max z'n situatie uitlegde en vroeg naar die stamboom, wel gereageerd. De reden waarom ze pas weken later reageerde was volgens haar omdat... ze 'vergeten' was op het icoontje (op haar gsm) 'verzenden' te klikken. Kan je nu zoiets geloven?! :o Over de problemen van Max zei ze toen niets, enkel dat ze die stamboom ging versturen....
Ach, ik kan er over blijven doorgaan...
Wat ik me wél nog goed herinner was die indringende geur in die Cattery. Zelf dacht ik aanvankelijk dat deze afkomstig was van de nest kittens die er recent was, dat deze geur daar misschien bij hoorde. Maar Max had die geur in zijn vacht, het was een vreselijke indringende stank! Toen hij een tijdje bij ons was heb ik hem zachtjes gewassen en een hypo-allergene dierenshampoo, wat hij gelukkig zalig vond :) Dit heb ik nog twee keer moeten herhalen en toen was die stank weg.
Ik heb donderdagavond die dieren in een ogenschijnlijk 'verlaten' huis zien rondlopen toen ik daar voor een gesloten deur stond... ik vond het raar en had er geen goed gevoel bij en weet niet goed wat te doen daarmee...
Misschien heb ik volledig ongelijk (stel je voor!) maar hier zijn dan toch heel veel toevalligheden me dunkt :/

Enfin, volgende week zien we verder...

Fijn weekend allemaal ;)

Mel's Bengels
Mel's Bengels
  • 178 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 09 april 2016 - 11:37

Eerst en vooral heel veel succes met Max en hopelijk mag hij gauw gezond van het leven gaan genieten .

Even over het hele cattery verhaal : een stamboom hoort bij het katje en hoort altijd meteen meegegeven te worden,het is de taak van de fokker deze dan maar op tijd aan te vragen zodat deze bij verhuis aanwezig is (word er een beetje tureluurs van hoe vaak ik dit als excuus lees bij meerdere fokkers ) .
Als kittenkoper zou ik aanraden NOOIT een kitten mee te nemen zonder stamboom .

Ik denk dat de prijs op zich normaal is voor ene gezond kitten , maar dat was hij dus al allesbehalve toen je hem ging halen (kleine gestalte , minder dan een kilo ,... ) .
Ik hoop dat je de nodige testen van de ouders hebt meegekregen (of op zijn minst ingekeken hebt) , wanneer die er niet zijn nooit overgaan tot aanschaf je wilt namelijk een gezond kitten .
Maar daar is het nu te laat voor uiteraard ..

Daarnaast ivm de parasieten,.. een beetje normale cattery test zijn ouderdieren regelmatig via ontlasting (ik weet niet over wie het gaat maar dat lijkt me dan ook niet aan de orde daar ) .

Die indringende stank waar je van spreekt is misschien wel ammoniak geur (gebrek aan hygiene vooral in de kattenbak) .
Al moet ik wel bekennen dat ik soms zelf de bevallingsgeur ondanks het vele poetsen ook een hele poos blijf ruiken maar aangezien er geen kittens meer waren kan dit ook niet he ;)
Kittens die zelf gaan beginnen eten durven in mijn ogen tijdelijk ook al eens wat raar (voor sommigen vies) ruiken door de vele veranderingen met name in de ontlasting en leren in de kattenbak gaan want soms gebruiken ze die tijdelijk als speeltuin en moet je ze er telkens uitpikken xD .
Swat die geur kan vanalles zijn ga ik niet verder over speculeren ;)

Het kan voor jou verlaten lijken als er inderdaad persoonlijke omstandigheden zijn kan het heel goed zijn dat er iemand dagelijks langsgaat en dan lijkt het ook verlaten natuurlijk.
Maar als je het echt niet betrouwt licht dan de nodige instanties in (afhankelijk van waar je bent ) .

Dan nu over je lieve Max :

Die stamboom zal je wel of niet zien ik zou me er niet te druk om maken als liefhebber blijft die toch gewoon ergens in je kast liggen xD
Het is wel jammer dat je dan je kitten duur hebt betaald als je hem niet zou ontvangen , maar met je verder blijven druk maken stuurt ze die echt niet op hoor .

Ik zou je aanraden een ontlastingtest te laten doen op alles wat getest kan worden dan heb je daar al iets meer zekerheid over .
(nooit lukraak gaan behandelen ) .

Daarnaast als dat katje niet veel later zo schimmels had in de mond dan kan jouw Max heel goed ook schimmel hebben (in om het even welke vorm ) .
Heb je dit ook aan jouw DA gemeld dat hij her extra kan op contoleren?

Zoals aangegeven kan het likken en kale plekken meerdere oorzaken hebben.
Een dierenarts is nogal snel met een brokje dit of dat te geven .

Persoonlijk zou ik je aanraden om te testen of het van het voer is een kvv eliminatiedieet te gaan doen . (ik zou paard  / kalkoen / konijn / lam aanraden om mee te beginnen omdat er veel katten en honden die allergie hebben dit net hebben aan gevogelte zoals kip en rund wat ook in de meeste brokken zit )
(meer info lees je onder andere hier http://www.voerwijze...et-met-kvv-barf )
Als dat geen optie is zou ik je eerder een graanvrije brok aanraden met hoog vleesgehalte (bvb Acana , orijen ,.. )

Ik lees ook dat je hem (meerdere malen) gewassen hebt ik zou dit echt niet aanraden ,
dat je hem een keer hebt gewassen snap ik nog maar een kat hoort zichzelf echt wel te kunnen wassen ,
ik las ik dat hij hem veel waste dus dan snap ik niet dat die geur niet al weg was .
Dit doet me vermoeden dat ook aan die geur een andere oorzaak zit die je nog moet ontdekken .
(vaak mond / lever / nier problemen) .
Ik zou hem dan ook naast de ontlastingtest ook een algemeen bloedonderzoek laten afnemen .
Hoe een breder beeld je hebt hoe duidelijker he ;)

Alvast HEEEL veel succes voor jezelf en jullie lieve Max.
(misschien leuk eens een fototje erbij te zetten dan kunnen we ons een algemeen beeld voorstellen ;) )

Bewerkt door Mel's Bengels, 09 april 2016 - 11:39.

MelsBengals

britjesliefhebster
britjesliefhebster
  • 13 berichten

#20 Geplaatst 10 april 2016 - 00:56

20151202_230545.jpg 20151230_200218.jpg 20160106_133111.jpg 20160127_165428.jpg 20160304_162214.jpg 20160304_162854.jpg 20160304_162926.jpg 20160401_213603.jpg

Bekijk berichtMel, op 09 april 2016 - 11:37, zei:

Eerst en vooral heel veel succes met Max en hopelijk mag hij gauw gezond van het leven gaan genieten .

Even over het hele cattery verhaal : een stamboom hoort bij het katje en hoort altijd meteen meegegeven te worden,het is de taak van de fokker deze dan maar op tijd aan te vragen zodat deze bij verhuis aanwezig is (word er een beetje tureluurs van hoe vaak ik dit als excuus lees bij meerdere fokkers ) .
Als kittenkoper zou ik aanraden NOOIT een kitten mee te nemen zonder stamboom .

Ik denk dat de prijs op zich normaal is voor ene gezond kitten , maar dat was hij dus al allesbehalve toen je hem ging halen (kleine gestalte , minder dan een kilo ,... ) .
Ik hoop dat je de nodige testen van de ouders hebt meegekregen (of op zijn minst ingekeken hebt) , wanneer die er niet zijn nooit overgaan tot aanschaf je wilt namelijk een gezond kitten .
Maar daar is het nu te laat voor uiteraard ..

Daarnaast ivm de parasieten,.. een beetje normale cattery test zijn ouderdieren regelmatig via ontlasting (ik weet niet over wie het gaat maar dat lijkt me dan ook niet aan de orde daar ) .

Die indringende stank waar je van spreekt is misschien wel ammoniak geur (gebrek aan hygiene vooral in de kattenbak) .
Al moet ik wel bekennen dat ik soms zelf de bevallingsgeur ondanks het vele poetsen ook een hele poos blijf ruiken maar aangezien er geen kittens meer waren kan dit ook niet he ;)
Kittens die zelf gaan beginnen eten durven in mijn ogen tijdelijk ook al eens wat raar (voor sommigen vies) ruiken door de vele veranderingen met name in de ontlasting en leren in de kattenbak gaan want soms gebruiken ze die tijdelijk als speeltuin en moet je ze er telkens uitpikken xD .
Swat die geur kan vanalles zijn ga ik niet verder over speculeren ;)

Het kan voor jou verlaten lijken als er inderdaad persoonlijke omstandigheden zijn kan het heel goed zijn dat er iemand dagelijks langsgaat en dan lijkt het ook verlaten natuurlijk.
Maar als je het echt niet betrouwt licht dan de nodige instanties in (afhankelijk van waar je bent ) .

Dan nu over je lieve Max :

Die stamboom zal je wel of niet zien ik zou me er niet te druk om maken als liefhebber blijft die toch gewoon ergens in je kast liggen xD
Het is wel jammer dat je dan je kitten duur hebt betaald als je hem niet zou ontvangen , maar met je verder blijven druk maken stuurt ze die echt niet op hoor .

Ik zou je aanraden een ontlastingtest te laten doen op alles wat getest kan worden dan heb je daar al iets meer zekerheid over .
(nooit lukraak gaan behandelen ) .

Daarnaast als dat katje niet veel later zo schimmels had in de mond dan kan jouw Max heel goed ook schimmel hebben (in om het even welke vorm ) .
Heb je dit ook aan jouw DA gemeld dat hij her extra kan op contoleren?

Zoals aangegeven kan het likken en kale plekken meerdere oorzaken hebben.
Een dierenarts is nogal snel met een brokje dit of dat te geven .

Persoonlijk zou ik je aanraden om te testen of het van het voer is een kvv eliminatiedieet te gaan doen . (ik zou paard  / kalkoen / konijn / lam aanraden om mee te beginnen omdat er veel katten en honden die allergie hebben dit net hebben aan gevogelte zoals kip en rund wat ook in de meeste brokken zit )
(meer info lees je onder andere hier http://www.voerwijze...et-met-kvv-barf )
Als dat geen optie is zou ik je eerder een graanvrije brok aanraden met hoog vleesgehalte (bvb Acana , orijen ,.. )

Ik lees ook dat je hem (meerdere malen) gewassen hebt ik zou dit echt niet aanraden ,
dat je hem een keer hebt gewassen snap ik nog maar een kat hoort zichzelf echt wel te kunnen wassen ,
ik las ik dat hij hem veel waste dus dan snap ik niet dat die geur niet al weg was .
Dit doet me vermoeden dat ook aan die geur een andere oorzaak zit die je nog moet ontdekken .
(vaak mond / lever / nier problemen) .
Ik zou hem dan ook naast de ontlastingtest ook een algemeen bloedonderzoek laten afnemen .
Hoe een breder beeld je hebt hoe duidelijker he ;)

Alvast HEEEL veel succes voor jezelf en jullie lieve Max.
(misschien leuk eens een fototje erbij te zetten dan kunnen we ons een algemeen beeld voorstellen ;) )

Dank u Mel voor de tip van dat stoelgang-onderzoek!
Dat ga ik volgende week aan de DA voorstellen. Ja, dat wassen ben ik mee gestopt (toen we met die cortisonen begonnen) want inderdaad, een kat wast zichzelf. Ben altijd mijn hondje alleen gewoon geweest (is zo'n klein troetelding dat zich graag laat wassen) dus ik moest zelf nog een beetje wennen :p ;)
In dat contract staat wel dat hij getest geweest is op bepaalde dingen, ik weet er niet exact de naam van maar ik las het hier al wel eens ergens. De DA noemde ook al een keer het dieet waar jij over spreekt, dat ga ik volgende week ook nog is ophalen daar...
Voorlopig likt en krabt hij niet al te veel en dat zonder cortisonen! Zijn stoelgang daarentegen is nog veelvuldig en niet zoals het hoort te zijn maar hij lijkt er op zich weinig last van te hebben (behalve wij van de geur dan) :d
Fototjes ingesloten, vanaf zijn komst hier (in het bruine nestje) en op het witte dekentje was hij in de beginfase van zijn haarverlies, je ziet dan al een beetje dat zijn vacht onregelmatiger wordt. De recentste is die waar hij op zijn rug ligt, je ziet dat de haren op z'n buikje nog niet helemaal terug gegroeid zijn :)

Fijn weekend allemaal ;)

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 10 april 2016 - 01:06

Jij ook een prettig weekend! :hoi: wel een knapperd :loveshower: veel succes, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen!

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 10 april 2016 - 12:34

Aaaah, die ziet er lief uit! En wat een leuk kinnetje heeft hij, hij krijgt er zo'n eigenwijs kopje door.

Hopelijk komt alles goed en is hij vlug op en top gezond!
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#23 Geplaatst 10 april 2016 - 13:00

Wat een lieverd :loveshower:

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#24 Geplaatst 13 april 2016 - 22:53

platte stoelgang met indringende geur zou wel eens giardia kunnen zijn, zou me niet verbazen dat dat in die cattery aanwezig is
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 13 april 2016 - 23:58

Oh, wist niet dat er problemen waren met de stoelgang ook.
Daar hebben wij (ons Luna en Moon eigenlijk ;) ) heel lang mee gesukkeld.
Hier hebben ze Coccidiose, lintworm en een darmbacterie gevonden.
Veel behandelingen dus gehad maar ook veel baat gehad aan probiotica "puur". Daarmee is hun darmflora pas weer helemaal in orde geraakt.

't Is echt wel een heel knap ventje hoor de "Max" :love4:

Natalie&Clooney
Natalie&Clooney
  • 59 berichten

#26 Geplaatst 14 april 2016 - 11:34

Ooh vreselijk dat jullie zo op de sukkel zijn met jullie mannetje! Hopelijk vinden ze snel wat er mis is... In tussentijd zoveel mogelijk genieten van dat pracht kereltje! :-)

britjesliefhebster
britjesliefhebster
  • 13 berichten

#27 Geplaatst 14 april 2016 - 15:11

Dank voor de lieve reacties allemaal! Ja het is echt een schatje <3
Momenteel is hij bijna een week van de cortisonen af doet hij het eigenlijk best goed, oef!
Gisteren kreeg hij nog iets tegen parasieten en gaan we verder met de hypo-allergene voeding van Hills en evalueren over een maand. Moest er wat zijn dan zouden er tegen dan ook weer kale plekken moeten zijn... Dus op hoop van zegen van niet dus!
De uitbaatster van de Cattery die ik - zoals eerder vermeld - vorige week vrijdag na het plaatsen van mijn bericht hier toevallig te pakken kreeg (op een ander nummer) beloofde toen de stamboom te versturen (WEERAL) maar tot op vandaag nog steeds niets in de bus!
Mijn lieve Max is een schat van een dier en ik ben zo blij dat ik hem daar weghaalde maar ik ben behoorlijk p*ssed dat die dame me 650euro liet betalen voor een niet-gecastreerde kater zonder stamboom. Als ik morgen nog niets in de bus heb is na vier maanden en 10tallen mails en berichten mijn geduld op en neem ik andere maatregelen. Ik kan niet tegen oneerlijkheid en dan nog iemand die zo met dieren bezig is, dat snap ik echt niet :/
Lieve groetjes allemaal ;)

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#28 Geplaatst 14 april 2016 - 19:49

Bekijk berichtbritjesliefhebster, op 14 april 2016 - 15:11, zei:

Dank voor de lieve reacties allemaal! Ja het is echt een schatje <3
Momenteel is hij bijna een week van de cortisonen af doet hij het eigenlijk best goed, oef!
Gisteren kreeg hij nog iets tegen parasieten en gaan we verder met de hypo-allergene voeding van Hills en evalueren over een maand. Moest er wat zijn dan zouden er tegen dan ook weer kale plekken moeten zijn... Dus op hoop van zegen van niet dus!
De uitbaatster van de Cattery die ik - zoals eerder vermeld - vorige week vrijdag na het plaatsen van mijn bericht hier toevallig te pakken kreeg (op een ander nummer) beloofde toen de stamboom te versturen (WEERAL) maar tot op vandaag nog steeds niets in de bus!
Mijn lieve Max is een schat van een dier en ik ben zo blij dat ik hem daar weghaalde maar ik ben behoorlijk p*ssed dat die dame me 650euro liet betalen voor een niet-gecastreerde kater zonder stamboom. Als ik morgen nog niets in de bus heb is na vier maanden en 10tallen mails en berichten mijn geduld op en neem ik andere maatregelen. Ik kan niet tegen oneerlijkheid en dan nog iemand die zo met dieren bezig is, dat snap ik echt niet :/
Lieve groetjes allemaal ;)
het is gewoon schandalig wat ze gedaan hebben. Ze hadden dat eigenlijk niet mogen verkopen.
Gelukkig is dat beestje goed terecht  gekomen bij jou.
De prijs was er zéker  niet naast. Je moet maar durven!

britjesliefhebster
britjesliefhebster
  • 13 berichten

#29 Geplaatst 15 april 2016 - 22:56

Schandalig is het zeker! Ik heb een groot rechtvaardigheidsgevoel en dat zo iemand een 'hobbyfokker' is én een erkenning heeft... daar is mijn verstand te klein voor :(
GELUKKIG doet Max het super goed momenteel! :catattackball
Na die tweede dosis anti-parasitaire 'toestanden' lijkt zijn toestand zich te 'normaliseren'. Waarschijnlijk heeft hij dus toch iets van die Cattery 'meegenomen'. Ach, eigenlijk ben ik ook wel heel erg blij dat hij geen allergieën heeft, want dat is ook niet simpel...

Wonder boven wonder kreeg ik de uitbaatster aan de lijn toen ik haar voor de zoveelste keer probeerde te bereiken. Voor ik een woord kon zeggen was het - op een nogal sarcastische toon - 'Ik heb de stamboom vandaag zelfs aangetekend verstuurd en zelfs een brief voor ID Chips er bijgestoken!' OMG!
Ik heb snel even tot 10 geteld en kon gelukkig redelijk kalm blijven :evil: 'Mevrouw, ID Chips heeft mijn dierenarts al lang in orde voor mij gebracht... en die stamboom, bent u daar wel zeker van want dit is nu al de zoveelste keer dat u dit belooft?'
De dame nog meer verontwaardigd en dan een beetje lacherig: 'Jajaaa, uwe stamboom is vandaag aangetekend verstuurd hé!'
Over Max - waar ze een week geleden plots zooooooo bezorgd over was en absoluut mee wou opvolgen - heeft ze met geen woord gerept! Ik heb haar zijn evolutie gemaild deze week, daar heeft ze niet op geantwoord noch er iets van gezegd daarstraks aan de telefoon. Ik begin stilletjesaan te denken dat ik met een labiele vrouw te maken heb :o
Wetende dat ze zelfs een doodziek beest aan een klant van mij had verkocht... En die komt daar mee weg hé! Vreselijk!

Benieuwd of het waar is wat ze zei vandaag, dan zou ik het beloofde maandag of dinsdag eerstkomende in mijn brievenbus moeten vinden.

Maar die beestjes daar, HOE is iemand die op zo'n schandalige manier met mensen omgaat, tegen die diertjes dan? DAT blijft maar door mijn hoofd spoken... Voor mensen die haar al zagen (federatie en shows) lijkt ze een lieve en correcte vrouw... Ben ik dan zo mis?
Ik zal blij zijn als het allemaal achter de rug is :/

Fijn weekend allemaal ;)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 16 april 2016 - 00:14

Ja, is triestig hé.
Jij staat recht in jouw schoenen, wilt het beste voor Max en bent in orde met betaling e.d....dan behandelen ze jou uiteindelijk nog alsof je een zaag bent.
Hopelijk komt de stamboom volgende week eindelijk in jouw bus terecht.

Toen ik verschillende mensen contacteerde waar ons Luna bij was voordat ze bij ons kwam, begonnen er 2 zelf mekaar onderling te bedreigen :trance:
Met de cattery had ik ook kort contact per mail en vond het fijn om foto's te krijgen van Luna als kitten (aangezien wij ze pas adopteerden toen ze al +2 jaar was).
Die vrouw ging zelf kijken voor meer foto's maar toen ik vroeg of ze wel zeker was dat het over hetzelfde nestje ging kreeg ik geen reactie meer. Ik twijfelde daaraan omdat het aantal kittens waarover zij het had niet overéénstemde met het aantal kittens op de stamboom van Luna.
Snap ook niet waarom er plots geen respons meer kwam. Die is ondertussen wel gestopt met de cattery, heeft totaal geen katten meer en het nestje waarover zij het had was niet zo'n nestje met veel geluk (paar kittens overleden :( ).
Misschien waren het pijnlijke herinneringen, kan ook...
Wou nu het beter gaat met Luna dat enerzijds wel melden, anderzijds zie ik dan niet in waarom wel aangezien zij het contact verbrak.

Super dat het beter gaat met Max :jump: