Spring naar inhoud

- - - - -

uitgavenlimiet visa verhogen

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 17 april 2016 - 21:46

hey iedereen..

Laat op de avond, troebels en problemen..

Iemand die weet hoe ik in de mobiele app van fortis ene visa limiet zou kunnen verhogen?
tis ni voor mij , maar mijn papa en tis heel belangrijk aangezien hij niet in Belgie is en problemen heeft

groetjes

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#2 Geplaatst 17 april 2016 - 21:48

Ik vrees dat ik daar geen antwoord op kan geven, hopelijk krijgt hij het in orde
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 17 april 2016 - 21:55

Oei, ik weet niet of dat online kan eerlijk gezegd. Zou dat niet in het kantoor moeten gebeuren?

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 17 april 2016 - 22:16

ge gaat zien da het een hele hoop miserie bij elkaar is,

hij zit ergens in amerika, zijn mastercard is vermoedelijk fraude mee gepleegd, ik heb zijn rekening gekregen er is een bedrag van over de 3000 euro afgeschreven, den 8st van de maand had hij terug zijn volledige limiet beschikbaar .... en na 10 dagen zou zijn limiet van 7500 euro al terug overschreden zijn, heb hem gebeld en hij zegt dat dat absoluut niet kan en dat hij de website dat vermeld op zijn afschrift niet kent...

Heb dus nu maar aardstop gebeld om zijn mastercard te blokkeren, en toen zat hij  daar in amerika, met een visa waarvan de limiet door deze omstandigheden bijna bereikt is , en ik die geen volmacht heeft om te regelen dat zijn visa verhoogd word via de bank, dus ik hoopte dat het lukte via de mobiele app... Niet dus...

HELP wa nu ...

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 april 2016 - 23:06

Oh nee :( en hij kan met geen enkele kaart verder? Heeft hij een paypalaccount waarmee je geld naar hem kunt sturen of zo?

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#6 Geplaatst 17 april 2016 - 23:24

Wat is dat met die visakaarten tegenwoordig
Je hoort dat meer en meer

Jack the Stripper
Jack the Stripper
  • 131 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 17 april 2016 - 23:54

Als hij ergens zit met een printer/scanner, volmacht laten opstellen en ondertekenen?

:scared:

Bewerkt door Jack the Stripper, 17 april 2016 - 23:55.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 17 april 2016 - 23:55

Ik zou naar de bank gaan en horen wat ze kunnen doen. Sowieso kunnen ze meer doen dan jij.
En zorg dat je vader beschikbaar is wanneer je in de bank bent, wie weet willen ze met hem bellen.

In ieder geval hoop ik dat je vader zijn geld terug krijgt, het gaat al over een aanzienlijk bedrag.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 18 april 2016 - 00:30

Ik ken iemand die op 2 maand tijd dit 3x heeft voorgehad. Elke keer tussen de 3000 en 8000€ weg. Die heef gelijk haar kaart laten blokkeren en klacht ingediend bij de politie na de 3de keer. Ze heeft alle bedragen terug aangezuiverd gekregen maar heeft wel lang geduurd. Een limiet op een kaart zetten kan idd alleen via de bank en met zijn volmacht en dat zal een paar dagen duren. Maar dat hij zeker al klacht gaat indienen.

Nog even dit: Ik heb een kredietkaart van KBC. Kun je hetzelfde mee doen als een visakaart met als enige verschil dat ik de kaart eerst moetopladen. Dus ik kan niet uitgeven wat ik niet heb. Ik vond dat veiliger.

Veel succes gewenst aan uw papa in elk geval!
Geplaatste afbeelding

fie
fie
  • 264 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 18 april 2016 - 05:36

Wat Steffie zegt is waar, ik heb ook is aan mijn limiet gezeten toen ik weg was voor het werk, maar enkel ik kon fysiek mijn limiet verhogen.
Wij hebben dat toen opgelost door geld te "wire"-en via Western Union, dat was voor mij toen de enige oplossing om snel aan geld te geraken.

Geplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 18 april 2016 - 10:28

Bekijk berichtSteffie_G, op 18 april 2016 - 00:30, zei:

Nog even dit: Ik heb een kredietkaart van KBC. Kun je hetzelfde mee doen als een visakaart met als enige verschil dat ik de kaart eerst moetopladen. Dus ik kan niet uitgeven wat ik niet heb. Ik vond dat veiliger.

De post heeft ook zo'n systeem. Iedere keer dat ik daar langs ga, proberen ze me dat aan te smeren. Ik heb dat nog niet nodig gehad, want ik had een Visa kaart, maar heb die eind vorig jaar opgezegd omdat je tegenwoordig bijna overal wel met bancontact online kunt betalen. Maar goed om te weten dat het bestaat.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Féline
Féline
  • 1.333 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 18 april 2016 - 13:24

Neem contact op met zijn bank voor hulp en informatie en laat hem weten dat hij zélf contact opneemt met zijn bank. Hij moet AL zijn kaarten onmiddellijk laten blokkeren.
En, ter informatie voor degenen die het nog niet wisten : geeft NOOIT je card af om te betalen, ga zélf mee naar het apparaat en toets rechtstreeks de code in.
Denk nooit dat mensen even eerlijk zijn als jezelf.
Dit zijn georganiseerde bendes die perfect weten wat ze moeten doen om een argeloze toerist te pluimen.

Bewerkt door Féline, 18 april 2016 - 13:26.