Spring naar inhoud

- - - - -

kater 9 dagen vermist te Jabbeke

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.137 berichten

#16 Geplaatst 22 april 2016 - 00:46

Mensen kunnen zulke domme, gevoelloze opmerkingen maken. Vreselijk wat jullie meemaken. Ik hoop dat jullie hem terug thuis mogen verwelkomen. Een vermist katje is een nachtmerrie voor iedereen die zijn katjes echt graag ziet. Heel veel sterkte.

Machteld.
Machteld.
  • 2.973 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 22 april 2016 - 08:48

Er zullen altijd mensen zijn die je gemis niet kunnen of willen begrijpen. Veel honden zetten trouwens ook graag eens een stapje in de wereld, ze zijn gewoon makkelijker terug te vinden of beter opgesloten.

Een foto plaatsen kan je zo: tijdens het typen van een nieuw bericht staat er rechts onderaan "Plaats" en "Meer berichtopties". Klik op "Meer berichtopties" (geen zorgen, je getypte tekst blijft bewaard). Je komt in een nieuw scherm terecht waar linksonder je bericht "Bestanden bijvoegen" met een knop "Kies bestanden" staat. Daarmee kan je foto's op je pc selecteren en toevoegen.

Bewerkt door Machteld., 22 april 2016 - 08:49.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#18 Geplaatst 22 april 2016 - 10:00

Bedankt voor de reacties en de hulp. Bij deze een poging om foto's te plaatsen...

Bijgevoegde thumbnails

• 8.jpg
  • 12991055_10153979116877860_2677346317442454492_n.jpg

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#19 Geplaatst 22 april 2016 - 10:14

Wat een mooie kater!
Ik hoop écht dat je hem snel terug krijgt!
Die onwetendheid  is verschrikkelijk.

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 23 april 2016 - 09:50

Bekijk berichtzsapo, op 22 april 2016 - 00:25, zei:

Net nog lange wandeling gemaakt in buurt waar die kinderen zeiden dat ze hem hebben gezien.   Niks gezien.   Vroeger in avond hebben we er ook gewandeld, en we hebben daar eigenlijk al elke dag gewandeld.   Verstopt hij zich of zit hij ergens anders op moment dat we er wandelen?   Of zitten we of fout spoor?   Ik hoop gewoon dat hij ergens vrij rond wandelt in buurt, dan is de kans toch ook groot dat hij terug komt.     Als hij niet verdwaald is tenminste...   We moeten met alle pistes rekening houden.

Het is toch een enorm gemis, als een kat die je 5 jr hebt plots verdwijnt.   De onzekerheid maakt een mens gek.  We hebben veel steun aan veel mensen.   Veel mensen leven met ons mee.   Maar ik kan me toch ook ergeren aan domme uitspraken van mensen.  Zo van je hebt toch nog twee katjes.   Of neem een andere kat.   Of gelukkig is het geen raskat.   Precies of de emotionele waarde is er minder voor...   Of je hebt nu minder werk om kattenbakken uit te kuisen of minder kosten voor dierenarts en eten.   Of van tis maar een kat he... Of van een kat die wegloopt is slechte kat...  Of van zit je daar nu nog mee in je hoofd... Of van een hond zou dat niet doen...   Ja ik loop nogal prikkelbaar :)
Domme mensen.Die opmerkingen ken ik allemaal.Precies alsof wij ons raskatten liever zien dan de anderen.Ik word er woest van.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

juleken
juleken
  • 7.137 berichten

#21 Geplaatst 23 april 2016 - 17:38

Inderdaad hele mooie kater. Nog geen nieuws?

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 24 april 2016 - 04:47

Vraag het me ook af.Ik vind het zo erg, niet weten wat er gebeurd is.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#23 Geplaatst 24 april 2016 - 22:55

Bekijk berichtjuleken, op 23 april 2016 - 17:38, zei:

Inderdaad hele mooie kater. Nog geen nieuws?

Neen morgen twee weken vermist...   :louche:

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 25 april 2016 - 16:34

Zo jammer dat hij nog niet terecht is :( ik hoop dat je hem snel weer kan knuffelen!

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#25 Geplaatst 27 april 2016 - 15:00

We beginnen nu toch wel alle hoop te verliezen.   2,5 weken weg.   Het heeft al bijna elke dag superveel geregend, is koud geweest, heeft gehageld...   Hij slaapt altijd binnen, zit tijdens dag ook veel binnen, ...    Ik kan me niet inbeelden dat hij zolang vrij rondloopt buiten uit vrije wil in zo'n slecht weer.    Er moet iets anders gebeurd zijn...

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 27 april 2016 - 22:29

De moed nog niet verliezen! Ik weet dat dat heel erg moeilijk is nu, maar echt alles is nog mogelijk. De onzekerheid is enorm lastig maar een kat kan echt wel even z'n plan trekken. Of hopelijk is hij bij andere mensen komen aanlopen en hebben die zijn advertenties nog niet gezien? Ik hoop echt mee dat hij veilig thuis komt :8

juleken
juleken
  • 7.137 berichten

#27 Geplaatst 28 april 2016 - 20:25

Dit is één van de grootste angsten van ieder van ons hier denk ik. Verschrikkelijk die onzekerheid. Ik hoop ook zo verschrikkelijk hard mee dat hij nog terug thuis mag komen. Maar kan mij voorstellen dat je stilaan de hoop verliest  :(  :hug:

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#28 Geplaatst 11 mei 2016 - 18:48

Hij is dood...   Er lag kat in diepvries in cotainerpark.   Ik vind het eigenlijk wel erg dat dode katten die opgehaaald worden niet gecontroleerd worden of ze gechipt zijn.   Hoeveel dode katten komen niet in containerpark terecht zonder dat baasjes ooit weten dat hij daar ligt en dood is.  Schoonouders zijn eerst gaan kijken en zeiden dat het Popo was.   Vandaag zijn we ook gaan kijken en hebben we hem meegenomen naar dierenarts om zeker te weten dat het hem was via chip.   En het was hem...   Hij is 4 km van ons huis gevonden, hij is een maand weggeweest...   Ik vind het echt raar dat hij zo ver zat...  We hebben afscheid kunnen nemen, we weten nu dat hij dood is maar de klap moet nog komen denk ik.   We zullen ook nooit weten hoe hij daar gekomen is, wat er precies gebeurd is...   We hebben hem begraven in onze tuin. Hij is terug thuis, maar ik had hem liever levend terug gehad.  5 jr is jong om dood te gaan... Er zijn al veel traantjes gevloeid.   Voor we hem hebben begraven hebben we hem nog wat in het gras gelegd om afscheid te nemen, ook onze twee andere katten hebben een hele tijd bij hem gezeten.   Het was raar om te zien..   We hebben heel veel moeite gedaan om hem terug te vinden en we hebben heel veel steun en hulp gehad van veel mensen...  Ook hier op het forum, waarvoor heel veel dank en appreciatie...

Bewerkt door zsapo, 11 mei 2016 - 18:50.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 11 mei 2016 - 21:22

Oh nee  :( ik had zo gehoopt om hier iets anders te lezen. Het is wel goed dat hij weer thuis is en jullie nu tenminste weten wat er met hem gebeurd is, zodat jullie het een plekje kunnen geven. Zo spijtig dat ze die chip niet gecontroleerd hebben, daar dient die toch voor.
Heel veel sterkte  :hug:

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#30 Geplaatst 12 mei 2016 - 00:12

Veel sterkte :hug: Het is goed dat je hem thuis hebt, spijtig dat het zo afgelopen is en onbegrijpelijk dat ze de chip niet nakeken, hoeveel
mensen zitten er niet te wachten op nieuws 8)