Spring naar inhoud

- - - - -

de favoriete slaapplaats

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 18 september 2009 - 15:42

ik was gewaarschuwd maar heb toch allemaal heerlijke dingen voor ze gekocht onderandere een paar lekkere manden ,en waar liggen ze het liefst?in hun reismandje zou dat komen omdat ik ze met dat ding bij hun oude vertrouwde omgeving heb gehaald?ze slapen ook heel graag in de goedkope krappaal,heb ook een duurdere daar kijken ze alleen heel af en toe naar om ,bij mij op de bank (heb daar een mega lekkerkleed ooit voor mezelf gekocht (en voor m,n toenmalige hondje)bij de action heel groot en teddy spul zeg maar veel te mooi voor weinig hihihih,en vond ze de eerste ochtend saam op het voeteneind van m,n bed ,heel relaxt hahahah ik vind ze heerlijk al ,ze zijn zo braaf ben er echt verbaast over heel zindelijk ,aardig ,lief ,hartstike gek,roofdieren gelukkig vergeet ik dat niet daar herrinneren ze me wel aan (dat moet ik nog leren )want ik wil ze het liefst de godganse dag kussen en knuffelen enz enz ik dacht zeker een maand nodig te hebben ze te wennen aan een tuigje lag gister al anderhalf uur (om en om )met ze op balkon ,heerlijk viel bijna in slaap zo ronken allebei alledrie bijna .heb 1 vraagje voor wie nog steeds aant lezen is hihihi soms begroeten ze me heel blij en dan doen ze hun bek open om te miauwen maar er komt geen geluid uit heb het twee keer gehoord heel zacht en heel hees voor de leek ,groetjes van moi

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#2 Geplaatst 18 september 2009 - 16:01

en ja ik was nog niet inslaap gevallen bij het lezen :)
Och onze Ramses doet dat soms ook dan zeg ik hé man weer een lekker stoer antwoord van jou hoor 8)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 september 2009 - 16:32

:LOL: :LOL: :LOL: , ze zijn nog klein hé, dan is hun stemmetje er soms nog niet helemaal. Sommige poezels blijven dit hebben, miauwen zonder geluid  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag