Spring naar inhoud

- - - - -

ik geloof onze dierenarts niet

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 18 mei 2016 - 21:33

Bekijk berichtartemis2, op 18 mei 2016 - 18:03, zei:

Ik moet hier al geruime tijd dagelijks medicatie geven en de handigste methode vind ik de laatste tijd het pilletje in een beetje smeerkaas zoals La Vache qui rit of Kiri (nu de grote favoriet) duwen en daar een klein balletje van maken. Geen stress, altijd lekker feest en pilletje is integraal en intact binnen.
Als zoiets lukt vind ik dat altijd beter dan het te gaan verpulveren en dan te gaan dwangvoeren waarbij ook een deel kan uitgespuugd worden.

als dat lukt is het inderdaad leuk, maar ik heb er hier 1 rondlopen en wat je ook doet of probeert het lukt gewoonweg niet op die manier, enige wijze is zoals ik beschreven heb
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 19 mei 2016 - 05:08

Ik steek de pilletjes rechtsstreek in de keel.Je moet dan wel rap zijn en voor ze het beseffen is het binnen.Het ging niet van de eerste keer zo gemakkelijk maar na een tijdje lukt dat goed.Ik doe het al 30 jaar zo.Als de katten de stress van hun baasje voelen gaat het niet.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig