Spring naar inhoud

- - - - -
Exotic

Exotic gezocht in de Kempen

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
bogy
bogy
  • 2 berichten

#1 Geplaatst 12 mei 2016 - 21:22

Hoi allemaal

Ik ben al even op zoek naar een Exotic katertje om mij en mijn Brit gezelschap te houden. De zoektocht verloopt wat moeizaam, daarom dat ik hier wat hulp zoek. Ik heb al wel contact gehad met enkele fokkers, maar de kleur die ik wil is er vaak niet bij. Ik heb ook al veel info gekregen van Vlokske, maar de sealpoint/bluepoint is niet mijn eerste keuze, hoewel ik zo'n bluepoint zeker in het achterhoofd houd.

Ik zoek een cattery die Exotics kweekt in de Kempen (Geel-Herentals-Heist...) of in de buurt van de Kempen.
Ik heb mijn zinnen gezet op een bi-colour wit-blauw (eventueel met creme bij), tricolour of wit met combinatie tabby kleurpatroon.

Iemand tips?

En denken jullie dat mijn 1-jarige Brit een goede combi is met een nieuw Exotic kitten? Zou er enige jaloersheid komen als de één even aandacht krijgt?

Alvast superbedankt!

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 10.999 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 12 mei 2016 - 21:31

Cattery taraxa van hier op het forum heeft 2 schatjes van kittens sinds vorige week. Het zijn katers. Je kan ze bekijken op de kittenpagina.
Het vlokske heeft heel mooie poezen, ik heb ook al contact met die mevrouw gehad, het enige dat me daar stoort is dat er niet op HCM getest wordt.

Geplaatste afbeelding

bogy
bogy
  • 2 berichten

#3 Geplaatst 15 mei 2016 - 21:58

Merci voor de snelle reactie, Inge! Dat zijn inderdaad supermooie katjes :heart: , maar Nederland is al wat te ver voor mij; ik ben namelijk niet zo'n held in het verkeer dus ik zoek het dicht bij huis.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Exotic