Spring naar inhoud

- - - - -

klooien met waterbak

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 28 februari 2009 - 15:25

Ons hondje deed dit vroeger ook, en omdat ik het toch vervelend vond dat ze bij het drinken zo morste, heb ik de doek die er onder lag vervangen door een zwaardere mat, deze kan ze niet in haar bakje duwen en toch is er geen gemors in huis :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#17 Geplaatst 03 maart 2009 - 13:29

Hier geen kommetjes. Ik heb een drinkwell platinum fontein gekocht en dat is zijn geld meer dan waard. Zowel de honden als de poes drinken ervan :goofy:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 03 maart 2009 - 13:49

Heidiken zei:

Hier geen kommetjes. Ik heb een drinkwell platinum fontein gekocht en dat is zijn geld meer dan waard. Zowel de honden als de poes drinken ervan :goofy:

Ik heb die ook. Aynoa speelt er ontzettend graag mee en steekt gewoon haar hoofdje onder de straal. :twisted:

Geplaatste afbeelding

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 03 maart 2009 - 18:19

Ik had zo'n Catit drinkfontein gekocht, maar aangezien Toulouse en Matisse probleemloos uit een bakje drinken, heb ik die eigenlijk nooit uitgepakt :oops:

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 03 maart 2009 - 18:20

Picasso zei:

Ik had zo'n Catit drinkfontein gekocht, maar aangezien Toulouse en Matisse probleemloos uit een bakje drinken, heb ik die eigenlijk nooit uitgepakt :oops:

:ha :ha
Hier drinken ze ook genoeg maar ik merk toch dat ze zo'n fontein wel erg appreciëren.

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#21 Geplaatst 03 maart 2009 - 18:26

Ik heb ook een drinkfontein maar aangezien Joey al het water uit het fonteintje schepte met zijn pootjes ben ik overgestapt op een drinkreservoir zo weet ik tenminste dat er nog genoeg water overschiet voor de andere twee.

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 13 maart 2009 - 19:17

Wie had hier gezegd dat het probleem opgelost was? Wel, er zijn er hier twee totaal geen rekening gehouden met mijn uitlatingen hier :x ! Ipv het doekje over de bak te gooien, hebben ze nu beslist (aangezien de doek er niet meer is) om dan maar met de bak zelf te spelen. :s
Ik vind hem nu dagelijk op 1 à 2 meter van zijn oorspronkelijke plaats en vanmorgen zelfs ondersteboven :trance: . Gelukkig zat er niet teveel water meer in.
Als ze dit al doen met een waterbak, zullen ze dan ook niet volop met het water van de Catit beginnen spelen? Of is het de moeite van hem toch op te zetten? Want eigenlijk was ik van plan om hem van de hand te doen, omdat ik hem toch niet gebruikte.

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 13 maart 2009 - 19:19

Ik denk niet dat ze de cat-it kunnen omgooien hoor, is nogal zwaar. Met het water spelen doen ze hier ook wel maar dat vind ik niet zo erg.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag