Spring naar inhoud

- - - - -

Last van pelletjes in mijn haar

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Karianne
Karianne
  • 4.645 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 mei 2016 - 21:44

Ik heb regelmatig last van pelletjes in mijn haar , wat ik ook gebruik van shampoo niks helpt te goei ...
Wat doen jullie ertegen ?

lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 19 mei 2016 - 22:16

welke shampoo gebruik je?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.488 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 19 mei 2016 - 22:57

Ik heb eens gehoord van een kapster dat bij sommige mensen een anti roos shampoo net het tegenovergestelde doet. Als je bv droge huid hebt en je doet er anti roos op droogt het nog meer uit. Gevolg nog meer pellekes. Ook mag je die niet super lang gebruiken als ze wel helpen.
Persoonlijk ben ik geen fan van al die chemische brol. Mijn ma heeft ook last van snel vet haar en pellekes. Ze gebruikt nu een shampoo van lush en zegt daar veel beter met te zijn.

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.014 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 20 mei 2016 - 08:15

Ik gebruik regelmatig Head and Shoulders en de andere keren een gewone shampoo en ik heb geen last meer van spelletjes.
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.049 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 20 mei 2016 - 09:10

Ik heb ook veel last van pellekes en jeukende hoofdhuid. Maar sinds ik soakn float van Lush gebruik s de jeul zo goed als weg en de schilfertjes n pak minder. Ruikt wel niet zo goed maar daar raak je aan gewend
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 20 mei 2016 - 11:41

Heb je veel stress?
Ik heb al gehoord dat je dat krijgt als je stress hebt.
Ik heb daar ook wel wat last van.
Heb op doktersvoorschrift eens een speciale shampoo gehad en dat heeft geholpen.
Maar wel NIET goed voor je haar, amai.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 20 mei 2016 - 11:57

Ik heb daar vele jaren geleden ook last van gehad. Ook dat mijn hoofdhuid soms al begon te jeuken de tweede dag nadat ik het gewassen had. Heel vervelend.
Ik merk zelf dat wanneer ik veel zweet (bijv. bij sporten) ik nog wel eens jeuk zou krijgen, het lijkt of ik ben allergisch aan mijn eigen zweet :louche:
En ook als ik in de regen loop voelt mijn haar sneller vettig aan, krijg ik sneller jeuk. Ook al is mijn haar amper nat van de regen, liep ik er maar even door...

Maar de pellekes dat is echt verleden tijd sinds ik Head & Schoulders met MUNT gebruik.
Bij andere soorten van Head & Schoulders krijg ik sneller opnieuw jeuk. Dus nu kijk ik het altijd goed na bij aankoop dat ik zeker deze met munt koop.
Tijdens de jaren dat ik deze gebruik ben ik wel eens met periodes gestopt om andere merken te gebruiken maar het kwam steeds terug en nu zorg ik ervoor dat ik altijd reserve heb van mijn H&S met munt.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 20 mei 2016 - 11:57.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#8 Geplaatst 20 mei 2016 - 16:47

Voor mij helpt head&shoulders ook heel goed. Ik wissel af tussen de verschillende shampoos van H&S
Geplaatste afbeelding

lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 20 mei 2016 - 19:17

je hebt shampoo's die een film op u hoofdhuid zetten  waardoor dat u hoofdhuid niet kan 'ademen', ik had vroeger ook veel pelletjes en ik gebruik nu al jaren kerastase,de shampoo,de verzorging en het masker en ook product voor als je haar gaat drogen,dat het niet beschadigd wordt door de hitte

Karianne
Karianne
  • 4.645 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 20 mei 2016 - 20:22

ik gebruik head en schouders afwisselend met ene van joico v

Machteld.
Machteld.
  • 3.102 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 22 mei 2016 - 16:27

Als je 's ochtends je haar gaat wassen, de avond ervoor je hoofdhuid insmeren met amandelolie.
Afwisselen van shampoo helpt ook wel eens.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.722 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 23 mei 2016 - 15:24

Ik gebruik kindershampoo :)