Spring naar inhoud

- - - - -

Vers kattenkruid vs Mambo

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Cinn
Cinn
  • 531 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 20 mei 2016 - 21:24

"OOOO, PARTY!!!" De alom bekende reactie van onze poezels als ze een catnipspeeltje in hun pootjes krijgen :)
Maar wat gebeurt er als het personeel "echte verse" plantjes nepeta cataria in de tuin plant? Mambo demonstreert het even :x

... hij helpt planten :louche:

029.JPG

.. en ontdekt daarna dat personeel in het geniep nog een bak vol voorzien heeft!! :goofy:

013.JPG

... even de sfeer opsnuiven :lol2:

012.JPG

...  .... ......

007.JPG

There's no party like a CatNip Party!!! :eDance:

I came, I purred, I conquered

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#2 Geplaatst 20 mei 2016 - 22:03

Ha ha die laatste foto is geweldig. Hij neemt de bak vast zodat jullie hem zeker niet weg kunnen nemen ;)
Onze buur-kat is daar ook gek op. Vorig jaar had ik een plantje gezet voor hem, hij heeft het letterlijk kapot geknuffeld

Geplaatste afbeelding

lukatje
lukatje
  • 141 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 20 mei 2016 - 22:31

geweldig!!! :)

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#4 Geplaatst 20 mei 2016 - 22:40

Hij weet er weg mee, ik denk dat ze er hier ook zo blij mee zouden zijn :love2:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.852 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 21 mei 2016 - 00:21

Mambo = K.O. op laatste foto :lachen:
Op de tweede poseert hij nochtans heel fier en leek nog van deze wereld op dat moment ;)

Wel leuk hé hoe ze daar kunnen van genieten.
Bij ons staat er ook een plantje in de tuin die vooral aandacht krijgt van Miloh en de 2 buurtkatten.
Op zolder staat er nog één te groeien die pas in de tuin geplant wordt als ze nog wat groter is.
Onze meisjes kijken er niet echt naar... :catscratchhead

Poeslap
Poeslap
  • 1.583 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 21 mei 2016 - 04:09

Bekijk berichtInge91, op 20 mei 2016 - 22:03, zei:

Onze buur-kat is daar ook gek op. Vorig jaar had ik een plantje gezet voor hem, hij heeft het letterlijk kapot geknuffeld

Onze eigen katten hebben geen interesse in kattenkruid. Maar Poesie, het zwerfpoesje dat veel bij ons rondhangt, dus wel en zij heeft ook enkele plantjes naar de andere wereld geholpen. :lachen:

Momenteel hebben we wel enkele mooie grote plantjes. Die hebben we tussen enkele andere kruiden gezet en ook bij de rozen, en dat trekt haar blijkbaar niet zo aan. Ze verkiest nu de pompbak die in de tuin staat waar er speciaal kattenkruid is in gezet voor haar. Je ziet dat wel aan het formaat, de plantjes blijven vrij klein.

Elma
Elma

Leukste opvangkatje 2016

• 3.289 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 21 mei 2016 - 15:19

Oude doos Misty en haar overleden zoon Juno, waren dagelijks te vinden aan de Nepeta. Zojuist zat Misty, die anders de ganse tijd ligt te slapen, weer van de plantjes te knabbelen. Onze buurkat komt ook regelmatig eens een hapj nemen. Ze worden daar zo high van. Die buurkat zat er eens aan te knabbelen toen ik er voorbij kwam. Hij was zo high, dat hij zelfs niet wegliep en mij met gedrogeerde ogen alleen maar aan keek. Gewoon goddelijk om te zien, als zo'n kat van die Nepeta gegeten heeft. :trance:
Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, die de baas is. Geplaatste afbeelding