Spring naar inhoud

- - - - -

afscheid van Rossie

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
mira
mira
  • 307 berichten
  • 10 katten

#1 Geplaatst 05 juni 2016 - 05:25

Rossie, je was niet van mij, maar kwam in mijn leven verleden jaar augustus, toen we nieuwe buren kregen en die 2 boerderijpoezen meebrachten die ze eerder uit het asiel gehaald hadden, jij was één van hen, je maatje was Bettie. Tenminste dat was de naam die ik jullie gaf, want jullie hadden blijkbaar geen naam.
Naarmate de weken verstreken merkte ik jullie steeds vaker op bij ons, jullie sloten vriendschap met onze poezen en kwamen steeds vaker bij ons, het leek wel alsof jullie bij ons wilden wonen, jullie sliepen in de achterbouw en jij, jij liet je strelen en zelfs oppakken en knuffelen ook al was er gezegd dat jullie schuw waren en we niet aan jullie zouden kunnen komen, maar jij Rossie, jij lieve kater met je boterzachte pelsje, jij bewees het tegendeel, ik knuffelde je en gaf je kusjes en jij, jij genoot...Zelfs met onze hond was je de beste vrienden, je gaf hem kopjes als hij met zijn snoet in je pelsje kwam wroeten, je liep 's morgens mee als ik de hond uitliet.
Je leek gelukkig bij ons en dat gaf me een goed gevoel om voor jou en Bettie te kunnen zorgen. Ik had al wel gezien hoe jullie 's avonds al eens aan de overkant van de straat zaten te spelen, ik hield mijn hart vast, verleden week nog had ik mijn angst daarover uitgesproken. Eergisteren morgen stond ik op, Bettie stond voor me, jij niet, ik riep een paar keer je naam maar je kwam niet, ik wist dadelijk dat er iets gebeurd was, ik keek op straat, daar lag jij, mijn hart brak, lieve Rossie, waarom toch ? Waarom stopt het hier voor jou en mij, je was zo lief, lieve schat : ik ga je missen en ik beloof je dat ik voor je maatje Bettie zal blijven zorgen, ook al is zij niet zo tam en kan ik haar niet strelen, we missen je nu al, het ga je goed, ik zal je nooit vergeten ook al kende ik je nog niet zo lang, je hebt een plaats in mijn hart, voor altijd....DSCN1104 verkleind.jpg

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 05 juni 2016 - 06:09

Heel veel sterkte.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#3 Geplaatst 05 juni 2016 - 06:46

Strrkte

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 05 juni 2016 - 07:42

Veel sterkte  :hug
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.489 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 05 juni 2016 - 10:09

Veel sterkte!

Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 05 juni 2016 - 16:47

Veel sterkte gewenst :hug:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#7 Geplaatst 05 juni 2016 - 19:53

Heel veel sterkte :hug:
Bij ons komen de buurkatjes ook knuffelen, ik zou hen verschrikkelijk missen moest er iets mee gebeuren. Ik begrijp dat je het moeilijk hebt :hug:

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#8 Geplaatst 05 juni 2016 - 22:59

Veel sterkte met je verlies :hug:

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#9 Geplaatst 06 juni 2016 - 11:11

Arme Rossie,gelukkig heeft hij nog liefde van jou gekend,sterkte met dit grote verlies..

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 06 juni 2016 - 11:19

Heel veel sterkte!

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 06 juni 2016 - 16:54

Veel sterkte :hug:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#12 Geplaatst 06 juni 2016 - 19:47

Heel veel sterkte. Rossie heeft veel liefde gekregen én geschonken.