Spring naar inhoud

- - - - -

Detox water

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#1 Geplaatst 05 juni 2016 - 21:15

Er zitten hier veel mensen die bezig zijn met hun gezondheid. Drinkt er iemand detox water, en heeft er iemand lekkere recepten?
Je kan er veel op het internet vinden, maar uitgeteste waters van KS leden en speciale recepten zijn veel interessanter ;)
Laat maar komen, wat zijn jullie favorieten?

Hier nog een foto om van te watertanden ;)

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 05 juni 2016 - 21:21

Nog nooit van gehoord maar dat ziet er allemaal wel héél lekker uit  :kwijl: ga ik eens moeten opzoeken!

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#3 Geplaatst 05 juni 2016 - 21:29

Er zijn super veel mogelijkheden, er zit normaal gezien geen suiker in, dus goed voor de lijn en lekkerder dan gewoon water ;)

Het water met appel, kaneel en steranijs is heel lekker. Water met aardbeien en munt is ook lekker fris

Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 3.099 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 06 juni 2016 - 14:08

Detox water ken ik niet, maar de foto doet me denken aan verse Russische limonade :) Ook heel lekker, zodra het zonnetje begint te piepen serveert elk restaurant en cafe hier huisgemaakte limonade met vruchtensap, vers fruit en/of kruiden in grote kannen. Uiteraard gezonder dan frisdrank.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 06 juni 2016 - 14:31

ik maak bijna elke dag een fles met munt en citroen. heb ik zin in iets anders dan doe ik aardbeien ipv citroen. maar citroen is toch mijn favoriet :) lekker fris!

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.346 berichten

#6 Geplaatst 06 juni 2016 - 21:27

Bekijk berichtMachteld., op 06 juni 2016 - 14:08, zei:

Detox water ken ik niet, maar de foto doet me denken aan verse Russische limonade :) Ook heel lekker, zodra het zonnetje begint te piepen serveert elk restaurant en cafe hier huisgemaakte limonade met vruchtensap, vers fruit en/of kruiden in grote kannen. Uiteraard gezonder dan frisdrank.

Hier verkopen ze flessen om het water mee naar het werk te nemen, er zit een speciale stang in waar je fruit in kan stoppen.
Ik denk dat het ongeveer hetzelfde is als die Russische limonade, maar dan zonder suiker ;)

Bekijk berichtSimsham, op 06 juni 2016 - 14:31, zei:

ik maak bijna elke dag een fles met munt en citroen. heb ik zin in iets anders dan doe ik aardbeien ipv citroen. maar citroen is toch mijn favoriet :) lekker fris!

Munt met citroen of aardbeien is een lekkere combinatie :)

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#7 Geplaatst 06 juni 2016 - 22:43

Nog nooit v gehoord maar ziet er lekker uit
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.331 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 06 juni 2016 - 22:50

Ik heb zo een waterkan, met in t midden zo een infuser om groentjes,fruit of kruid,in te doen

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 07 juni 2016 - 09:45

Bekijk berichtKaprice, op 06 juni 2016 - 22:50, zei:

Ik heb zo een waterkan, met in t midden zo een infuser om groentjes,fruit of kruid,in te doen

ik gebruik dat niet hoor zo'n infuser. is mss wel handiger, maar ik doe dat gewoon in mijn waterkan/-fles en als ik ze uitgiet blijft alles (meestal) achter in de fles. :)