Spring naar inhoud

- - - - -

kitten die nog bij mama melk drinkt

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
tammie
tammie
  • 165 berichten

#1 Geplaatst 05 juni 2016 - 22:32

hallo allemaal ,
ik zit met een vraagje en ik denk dat jullie vast wel kunnen helpen :)
Ik heb sinds dinsdag moeder en zoon in huis , Zoon is van 20/3 en dus 11 weken nu (bijna 12)...
Heb dus net gezien dat hij nog bij mama melk drinkt , was niet lang maar houd dus op deze manier de melktoevoer wel in gang...
Nu vroeg ik mij af of dit kwaad kan en indien dit niet zo goed is wat ik er dan mee moet doen?

alvast bedankt grtjs!

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.120 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 05 juni 2016 - 23:05

Gewoon bezig laten,
Mams zal het vanzelf beu worden; stukje in het proces tot onafhankelijk worden van het kitten.
Veel melk zal ze normaal gezien ook niet meer hebben op die leeftijd vh kitten

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.048 berichten
  • 17 katten

#3 Geplaatst 06 juni 2016 - 10:17

Kleine Saar heeft zeker tot 20 weken of zelfs langer dagelijks gedronken bij de mama :d
Kan echt geen kwaad.
Haar zus en broer hebben ook gedronken tot de dag van vertrek (14 weken ongeveer).

Van opvangertje Malou zijn de kids ook blijven drinken tot ze vertrokken (12 weekjes).

Van Mila (die nu net vertrokken is) hebben ze niet gedronken tot 12 weekjes maar tot een week of 10. Daarna liet mams het niet meer toe... Ze was ook erg mager bij aankomst enzo dus ja, voor haar was het ook erg lastig geweest...

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#4 Geplaatst 06 juni 2016 - 11:15

Onze Summer is bij ons geboren en gebleven,zij heeft tot zij  6maanden was nog af en toe bij haar moeder gedronken,kan geen kwaad,als moeder het echt zat wordt gaat ze grommen en blazen,dan weet de kleine dat het niet meer mag.

tammie
tammie
  • 165 berichten

#5 Geplaatst 06 juni 2016 - 19:58

ok dan laten we het maar gewoon begaan ;) bedankt voor jullie uitleg :d