Spring naar inhoud

- - - - -

Saphyra

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#1 Geplaatst 19 september 2009 - 20:27

hoi hoi,

afgelopen zaterdag heb ik saphyra weggebracht om te laten dekken. nou is er niks gehoord en gezien. dus of ze gedekt is weten we niet. misschien zonder herrie en zo. de kater en saphyra wasten elkaar wel heel veel en vonden elkaar erg aardig. we duimen toch dat er iets is gebeurd, maar nu is mijn vraag sinds ze thuis is gisteravond vind 1 kater haar niet echt aardig. ik begrijp dat ze naar andere kater ruikt, maar mijn andere katten hebben er geen problemen mee. ook 2 andere katers niet (al mijn katers zijn geholpen). heeft iemand idee hoelang het duurt voordat mijn oudste kater haar weer accepteerd? ze word wat bang voor hem en dat doet (eventuele) zwangerschap ook geen goed. verder is ze erg knuffelig naar ons en lief voor de andere katten. ze eet ook als een dijker.

groetjes mirjam

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 19 september 2009 - 20:30

Hey Myriam, iedere kat reageert anders he, zoals je zelf zegt ze riekt naar de andere kater en je oudste kater zal het wat moeilijker hebben dan je andere, geef hem een beetje meer tijd en alles komt in orde ;) .
Als Chanel terug kwam waren er ook enkele boos maar de volgende dag was het al voorbij :) .

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#3 Geplaatst 20 september 2009 - 21:06

weinig tips verder??? hij doet het nog steeds. de kater is erg sjaggie vind geen 1 andere kat leuk... hij is gek (en oud)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 20 september 2009 - 21:08

Je kan haar mss een beetje met een nat washandje wassen, ze ruikt waarschijnlijk naar die andere kater en dat zal jouw kater als een indringer aan zien.  

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#5 Geplaatst 20 september 2009 - 22:36

Als een kitten bij ons verhuisd krijgen ze altijd kattenparfum op, degene die verhuizen waar andere dieren zitten doe ik het zeker.
Misschien helpt dit?
Geplaatste afbeelding