Spring naar inhoud

- - - - -

luchtbevochtiger

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 juni 2016 - 18:59

ik ben op zoek naar een nieuwe luchtbevochtiger om in de living te zetten.
die die we nu hebben is kapot en men katjes hebben hem nodig, anders staat hun vacht ngal in elektriek :)

ik was aan het kijken op bol.com.. maar zoveel soorten :)
nu vroeg ik me af welke jullie aanraden (als jullie er al een hebben ten minste)

thx! x

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#2 Geplaatst 13 juni 2016 - 19:45

Ik heb er een van rainbow, gekregen destijds bij aankoop van mijn stofzuiger.
Ben er tevreden van

Machteld.
Machteld.
  • 2.978 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 juni 2016 - 20:46

Ik heb een Polaris waar ik tevreden over ben en eentje (zelfde merk, ander model) die wat minder is, maar dat is een Russisch merk dus verkopen ze vast niet in België.
Ik kan je wel aanraden om op te letten dat je een toestel met koude verdamping neemt (kwestie dat jijzelf en de katten zich niet verbranden/schrikken) en waar je geen geurtjes mag indoen. Die toestellen zijn gewoonlijk iets degelijker. En opletten of je de filter moet vervangen of niet. Maar gezien je er al eentje gehad hebt, wist je dat wel :)

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 16 juni 2016 - 10:07

zijn er ook toestellen die meten hoeveel de vochtigheidsgraad is?
wil er niet al te veel geld aan uitgeven, maar wil ook geen brol kopen natuurlijk :)

Bekijk berichtMachteld., op 14 juni 2016 - 20:46, zei:

Ik heb een Polaris waar ik tevreden over ben en eentje (zelfde merk, ander model) die wat minder is, maar dat is een Russisch merk dus verkopen ze vast niet in België.
Ik kan je wel aanraden om op te letten dat je een toestel met koude verdamping neemt (kwestie dat jijzelf en de katten zich niet verbranden/schrikken) en waar je geen geurtjes mag indoen. Die toestellen zijn gewoonlijk iets degelijker. En opletten of je de filter moet vervangen of niet. Maar gezien je er al eentje gehad hebt, wist je dat wel :)

ik had een heel goedkoop en klein ding, werkte wel cva, maar maakte naar mijn zin veel lawaai..
geurtjes ben ik zowiezo niet voor.. en idd koud, want stel dat ze in hun speelse bui dat ding omgooien en ik ben niet thuis.. ramp!
toch merci vr de tips ;)