Spring naar inhoud

- - - - -

Diddl is een engeltje

• Log in om te reageren
126 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#1 Geplaatst 30 juni 2016 - 14:03

Onze Diddl is op 25 juni overleden, ik kon niet vroeger een topic openen omdat het gewoon te pijnlijk was om te doen, maar k heb het nu toch gedaan omdat Diddl een waardig afscheid verdient

Mijn allerliefste Diddl, mijn lieve kleine engel,

je bent een goeie 6,5 jaar geleden in ons leven gekomen, de eerste keer dat ik je zag lag je in een iglootje samen met een vriendje en keek je naar me met kleine waterige oogjes en ik wist dat je bij ons hoorde, ik was onmiddellijk knalverliefd op jou en daddy ook.
Toen je eindelijk mee naar huis mocht samen met je zusje waren we zo blij
Je was een koddige kleine roze opdonder die vanalle koddige drollige dingen uitstak zoals oa kakkeledoedies in de bak droppen en er dan in een poging ze te begraven er in staan trappelen om dan al patinerend door het hele huis te crossen waarna wij overal lange kakkeledoediesporen vonden, je trok behangpapier af, je was gewoon geobsedeerd door papier en je stak nog vanalles uit.
Maar bovenal was je zo ontzettend lief
En zo ontzettend dapper
We wisten al heel snel dat er iets verkeerd was met je gezondheid, niet iets maar vanalles en nog wat en we deden heel hard ons best om alle gezondheidsproblemen aan te pakken zodat je toch kwaliteit van leven zou hebben
En dan kregen we te horen toen je net één was dat je hcm had en kreeg je een levensverwachting van maximum zes jaar opgeplakt
We waren er kapot van, onze lieve kleine Diddl die zo een vreselijke ziekte had
We waren zo bang om je heel snel te verliezen
Maar elke keer je ziek werd vocht je als een bezetene en iedere keer krabbelde je er terug door en ondertussen veroverde je niet alleen ons hart maar ook de harten van je broertjes en zusje en van iedereen die je ooit heeft mogen leren kennen.
Je werd zes jaar en we waren zo blij dat je de voorspelling te niet had gedaan en we hadden hoop, hoop dat je nog heel lang bij ons ging mogen blijven.
We hebben samen met jou heel hard gevochten en dat deden we vorige zaterdag ook
Maar het gevecht was unfair en was te zwaar
Er knapte letterlijk iets in je hartje en we moesten je laten gaan om je verder lijden en angst te besparen, 2 maand voor je 7de verjaardag heb je de strijd verloren...
Er is nu ook iets in ons hart geknapt
Mijn lieve kleine Diddl, ik was met jou verbonden met hart en ziel en je hebt er nu een stukje van meegenomen ver over de regenboogbrug
Ik vergeet jou nooit en Daddy ook niet
Ik vergeet nooit hoe je geen enkele keer miauwde maar je alleen maar piepte als een kitten en wij renden ons te pletter van t moment er ook maar één piepje uit jou uitkwam, en dat wist je ook heel goed mijn kleine deugniet
Ik vergeet nooit de avonden en nachten dat ik je op mijn arm moest nemen als een baby en je je hoofdje tegen mijn schouder legde terwijl ik een liedje moest zingen voor jou
Ik vergeet nooit dat als we je naam riepen je onmiddellijk kwam afgelopen op je aandoenlijke kleine roze o beentjes maar toch ook op je eigen stoere manier
Ik vergeet  nooit hoe je altijd lief en aardig was tegen iedereen, hoe je Thor en Ramses hebt verwelkomt op je eigen lieve Diddl doedel manier, hoe je altijd aardig en lief bleef tegen de dierenarts ook al moest die soms pijnlijke en nare dingen bij je doen
Ik vergeet nooit hoe je s avonds opleefde en je dan begon rond te rennen als een kleine zotte drol en je daarna op de hoek van de krabpaal ging zitten want dan wou je in de keuken en wou je bovenop de vriezer gaan zitten terwijl daddy of ik je aandacht gaven en aaiden
We vergeten je nooit.
We missen je zo verschrikkelijk hard mijn lieve kleine engel
En we hopen je ooit terug te zien, als onze reis over de regenboogbrug is aangebroken
Ik hoop dat je ons dan opwacht
We houden van je voor altijd mijn lieve kleine Diddl doedel, mijn lieve engel
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • Admin
  • 13.471 berichten
  • 20 katten

#2 Geplaatst 30 juni 2016 - 14:09

Ohnee wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte met het grote verlies van jullie schat
RIP Diddl

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.770 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 30 juni 2016 - 14:36

Zo mooi en liefdevol geschreven. Rust zacht lieve Diddl :hug:

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 30 juni 2016 - 14:36.

Nashota
Nashota
  • 17.889 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 30 juni 2016 - 15:19

Heel veel sterkte Nadine en echtgenoot, uit ieder woord blijkt je grote liefde voor Diddl :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Armani
Armani
  • 14.106 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 30 juni 2016 - 15:22

Veel sterkte Nadine

Majesteit
Majesteit
  • 423 berichten

#6 Geplaatst 30 juni 2016 - 15:25

Goede moed en sterkte, hoor. Mooi geschreven, diddl zou dat ook vast prachtig gevonden hebben. Door jullie goede zorgen heeft hij toch best mogelijke leven gehad.
Op zo'n manier je schatje verliezen doet pijn. Misschien kunnen de herinneringen aan mooiere dagen je de pijn wat verzachten.
Slaap zacht, diddl, je hebt nu rust en geen pijn meer.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.618 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 30 juni 2016 - 15:25

Veel sterkte  :hug

Hij is niet weg, hij is alleen niet zichtbaar. Ik ben zeker dat hij over jullie waakt.
Geplaatste afbeelding

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#8 Geplaatst 30 juni 2016 - 15:35

Zo te lezen heeft hij zeer veel liefde in zijn leven gekend en genoot hij daar met volle teugen van,sterkte met het verwerken van dit grote verlies..

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.873 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 30 juni 2016 - 16:17

Heel veel sterkte toegewenst Nadine ... :hug: :hug: :hug:
Rust zacht ..mooie , lieve Diddl ... :hart:
Geplaatste afbeelding

Jeannine
Jeannine
  • 1.559 berichten

#10 Geplaatst 30 juni 2016 - 16:36

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.447 berichten

#11 Geplaatst 30 juni 2016 - 17:09

Ongelooflijk veel sterkte gewenst...

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.131 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 30 juni 2016 - 17:21

Heel veel sterkte met het verlies van jullie dappere kereltje Nadine :hug:  :hug:
Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 3.687 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 30 juni 2016 - 18:21

Heel veel sterkte... :hug:
Those who don't believe in magic, will never find it

Murron
Murron
  • 4.653 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 30 juni 2016 - 18:44

Da's een heel mooi afscheid van jullie Diddl'tje, Nadine. Nog eens heel veel sterkte :hug: rust zacht, engel.

lilymaya
lilymaya
  • 7.066 berichten

#15 Geplaatst 30 juni 2016 - 19:06

Heel  veel sterkte! :hug: :hug: