Spring naar inhoud

- - - - -

Diddl is een engeltje

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#31 Geplaatst 10 juli 2016 - 20:22

vandaag denkt iedereen precies veel aan Diddl
De poezels gedragen zich niet zoals toen hij er nog was
We lieten hen buiten toen we thuiskwamen en normaal gezien ligt iedereen dan uitgebreid te genieten van de zon, juist onzen diddl had de gewoonte om dan op de mat te gaan zitten en te beginnen piepen omdat hij extra aandacht wou, dan moesten we hem gaan wrijven en op den arm nemen en er tegen praten enzo
Nu kan diddlke dat natuurlijk niet meer doen en is t nu dat ze dat toch missen, k weet het niet maar ze kwamen hier alle drie constant van buiten naar binnen gelopen al jammerend en moesten dan ook een knuffel krijgen en k moest er dan tegen praten en dan waren ze precies eventjes gerust tot de volgende jammersessie
Ze gedragen zich allemaal anders dan normaal (onze Ramses gaat heel veel aan de urne van diddl gaan zitten en zit daar dan aan te ruiken en begint dan te jammeren, het breekt je hart als je dat ziet)
Ik wou dat ik het hen kon uitleggen, ik leg het hen wel uit maar k weet niet of ze daar iets van meekrijgen
Ik zeg dan altijd dat ik weet dat ze diddlke missen en ik en daddy hem ook heel hard missen , dat diddlke nog bij ons is maar dan op een andere manier en dat hij over hen en ons waakt
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.432 berichten

#32 Geplaatst 11 juli 2016 - 17:31

Bekijk berichtlathyrus, op 10 juli 2016 - 20:22, zei:

vandaag denkt iedereen precies veel aan Diddl
De poezels gedragen zich niet zoals toen hij er nog was
We lieten hen buiten toen we thuiskwamen en normaal gezien ligt iedereen dan uitgebreid te genieten van de zon, juist onzen diddl had de gewoonte om dan op de mat te gaan zitten en te beginnen piepen omdat hij extra aandacht wou, dan moesten we hem gaan wrijven en op den arm nemen en er tegen praten enzo
Nu kan diddlke dat natuurlijk niet meer doen en is t nu dat ze dat toch missen, k weet het niet maar ze kwamen hier alle drie constant van buiten naar binnen gelopen al jammerend en moesten dan ook een knuffel krijgen en k moest er dan tegen praten en dan waren ze precies eventjes gerust tot de volgende jammersessie
Ze gedragen zich allemaal anders dan normaal (onze Ramses gaat heel veel aan de urne van diddl gaan zitten en zit daar dan aan te ruiken en begint dan te jammeren, het breekt je hart als je dat ziet)
Ik wou dat ik het hen kon uitleggen, ik leg het hen wel uit maar k weet niet of ze daar iets van meekrijgen
Ik zeg dan altijd dat ik weet dat ze diddlke missen en ik en daddy hem ook heel hard missen , dat diddlke nog bij ons is maar dan op een andere manier en dat hij over hen en ons waakt

Erg dat je het niet kan uitleggen aan de andere poezen,:(  ze zullen hem wel missen, ze zullen net zoals jullie tijd nodig hebben om het te verwerken.

Geplaatste afbeelding

meitepeit
meitepeit
  • 1.706 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 13 juli 2016 - 17:23

Vreselijk ik weet niet wat ik moet zeggen, het gemis niets is meer hetzelfde , net of het leven stilstaat.
Ik weet waar jullie nu doormaken na het overlijden van Diddl

Heel veel sterkte voor jullie

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#34 Geplaatst 13 juli 2016 - 20:13

ik wou dat ik hem nog eens kon vastnemen...
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.856 berichten

#35 Geplaatst 14 juli 2016 - 12:13

Bekijk berichtlathyrus, op 13 juli 2016 - 20:13, zei:

Know the feeling  :(  :hug:  :hug:

#36 Geplaatst 14 juli 2016 - 12:20

Bekijk berichtlathyrus, op 13 juli 2016 - 20:13, zei:

:hug: :hug:.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#37 Geplaatst 20 juli 2016 - 01:40

mijn lieve kleine engel, ik mis je zo ontzettend hard, soms vergeet ik even dat je er niet meer bent, de eerste secondes na het ontwaken bv, als je broertjes en zusje bij me liggen om te slapen en ik me heel even afvraag waar jij dan eigenlijk ligt want normaal gezien lag je altijd s ochtends bij het wakker worden tegen me aan en dat was zo een gelukzalig moment om je daar dan te zien liggen en je te voelen, en dan schiet het plots door mijn hoofd dat je er niet meer bent en doet het zo een pijn
Broertjes en zusje missen je ook heel hard, en daddy ook
Ik zie je zo heel heel graag mijn lieve kleine Diddl
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 20 juli 2016 - 21:00

:hug:  :hug:

Inge91
Inge91
  • 12.432 berichten

#39 Geplaatst 25 juli 2016 - 16:33

:hug: nog veel sterkte Nadine :(
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#40 Geplaatst 25 juli 2016 - 22:38

Bedankt
Moest gisteren plots denken aan heel in t begin als we alleen yoshi en diddl hadden, dan moest ik altijd rondjes rennen met hen rond de salontafel met een lint dat ik dan over de grond moest slepen, ik zie er hen nog achter rennen, soms vlogen ze dan uit de bocht v zich zo hard te weren, diddl kon ook niet lang rennen , was snel buiten adem, we wisten toen nog niet zeker dat hij hcm had maar hadden vermoedens want we hadden ondertussen via via te horen gekregen dat hun vader positief was getst t jaar voor ze verwekt waren, we hoopten natuurlijk dat hij en yoshi in orde gingen zijn maar nee dus
Gewoon zo unfair allemaal

In t begin droomde ik nog v hem, nu plots niet meer, ik wil v hem dromen, dan kan ik hem tenminste nog eens vastpakken, vraag me af of hij me dan verlaten heeft en niet meer bij ons is
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#41 Geplaatst 28 juli 2016 - 13:13

T is zo raar dat hij er niet meer is, mijn brein vat het nog altijd niet, deze ochtend toen poezels met me mee opstonden en naar beneden gingen wou ik de deur achter hen sluiten en flitste het plots door mijn hoofd dat er maar 3 beneden waren en onzen diddl nog boven zat en ik hem moest gaan halen
En dan kwam het besef dat hij er niet meer is, dat we nu maar 3 poezels meer hebben
Ik mis hem zo hard
Ik heb ondertussen wel al terug v hem gedroomd waar ik toch blij om ben
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 28 juli 2016 - 15:50

Dat duurt echt nog een hele tijd :( maar da's goed ook, je wilt hem niet vergeten he. Dikke knuf :hug:

juleken
juleken
  • 7.856 berichten

#43 Geplaatst 28 juli 2016 - 20:14

:hug:  :hug:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#44 Geplaatst 30 juli 2016 - 02:19

Bekijk berichtMurron, op 28 juli 2016 - 15:50, zei:

Dat duurt echt nog een hele tijd :( maar da's goed ook, je wilt hem niet vergeten he. Dikke knuf :hug:

Nee, ik wil hem zeer zeker niet vergeten
Maar aan hem denken doet nog zo een pijn
We hebben hier zo van die reuzegrote posters hangen in huis van de poezels, als je naar de poster van onzen diddl kijkt die boven onze zetel hangt is t zo precies alsof hij echt recht naar jou kijkt, enerzijds een beetje een troost dat ik hem zo nog kan zien, anderzijds doet het pijn gewoon omdat ik weet dat hij er niet meer is en ik hem nooit meer kan vastpakken en hij echt weg is en ik wil hem zo graag terug
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 30 juli 2016 - 12:52

Ik begrijp je maar al te goed :( ik mis Joske na 2,5 jaar nog steeds. Al is de pijn al wat afgezwakt en denk ik nu meer aan de mooie momenten dan aan zijn veel te vroege dood. Ik voelde mij zo schuldig toen ik besefte dat ik er niet meer helemaal kapot van was, maar je moet gewoon verder he. Ze blijven voor altijd in ons hart  :hart: