Spring naar inhoud

- - - - -

Diddl is een engeltje

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#46 Geplaatst 30 juli 2016 - 22:16

Ik voel mij soms ook schuldig; het heeft tijd gekost, maar ik ben uiteindelijk totaal verliefd geworden op Bo en co. En dan voel ik mij schuldig, als ik besef dat het verdriet "slijt".
Langs de andere kant kan ik nog van die diep bedroefde momenten hebben waarop ik onze vorige drie intens hard mis  :(

Nadine, wat jij schrijft is ook zo herkenbaar  :hug:  :hug:

Inge91
Inge91
  • 12.568 berichten

#47 Geplaatst 30 juli 2016 - 23:07

Bekijk berichtlathyrus, op 30 juli 2016 - 02:19, zei:

Nee, ik wil hem zeer zeker niet vergeten
Maar aan hem denken doet nog zo een pijn
We hebben hier zo van die reuzegrote posters hangen in huis van de poezels, als je naar de poster van onzen diddl kijkt die boven onze zetel hangt is t zo precies alsof hij echt recht naar jou kijkt, enerzijds een beetje een troost dat ik hem zo nog kan zien, anderzijds doet het pijn gewoon omdat ik weet dat hij er niet meer is en ik hem nooit meer kan vastpakken en hij echt weg is en ik wil hem zo graag terug

Begrijp helemaal dat je hem nog eens graag zou willen vastnemen. Ik was deze middag nog naar diddl aan het kijken, de magneet die ik van jou kreeg met nieuwjaar hangt in mijn keuken. Hij was zo een mooi bloterikje

Bekijk berichtjuleken, op 30 juli 2016 - 22:16, zei:

Nadine, wat jij schrijft is ook zo herkenbaar  :hug:  :hug:

+1

Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 31 juli 2016 - 05:23

Oh nee Lathyrus.Ik zie het nu pas.Enorm veel sterkte.Je hebt er zo voor gevochten,jaren aan een stuk.Ik ben sprakeloos.En daarom geef ik je heel veel :hug: .
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#49 Geplaatst 11 augustus 2016 - 01:51

nogmaals heel erg bedankt voor het medeleven, de steun en alle troostende woorden

Onze Ramses mag ondertussen ook baardjelik doen bij broertje thor als die zijn siroop moet innemen, ik vind dat zo braaf van onzen thor dat hij dat nu toch laat doen, onzen diddl zou trots op zijn kleine broer zijn
We missen allemaal onzen diddl doedel , ik kan het soms echt nog niet geloven dat hij er niet meer is
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.568 berichten

#50 Geplaatst 18 augustus 2016 - 21:27

Bekijk berichtlathyrus, op 11 augustus 2016 - 01:51, zei:

nogmaals heel erg bedankt voor het medeleven, de steun en alle troostende woorden

Onze Ramses mag ondertussen ook baardjelik doen bij broertje thor als die zijn siroop moet innemen, ik vind dat zo braaf van onzen thor dat hij dat nu toch laat doen, onzen diddl zou trots op zijn kleine broer zijn
We missen allemaal onzen diddl doedel , ik kan het soms echt nog niet geloven dat hij er niet meer is

Gelukkig passen de katjes zich aan en mag Ramses zijn broertje proper likken na zijn siroop. Raar dat hij het nu ineens van Ramses kan verdragen
Ik ken het gevoel, ik heb soms ook zoiets van, nu mag cloe toch terug binnenstappen.

Bewerkt door Inge91, 18 augustus 2016 - 21:29.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#51 Geplaatst 19 augustus 2016 - 01:25

t Is toch lief van t manneke dat hij het nu laat doen door onze Rammy
Vandaag weer overvallen door dat gevoel van gemis
Ik zat in de zetel en ik hoor dat één van de poezels komt binnengelopen dus ik kijk wie het is en ik zie iets roze voorbijflitsen en dat flitste weer zo heel snel door mijn hoofd dat ons diddlke daar liep en dan baf die teleurstelling als t besef doordrong dat dat niet kon...
En het zusje Yoshi was die daar liep
En daarnet waren ze Tinie Tempah aan t draaien op tv (een Engelse rapper), die heeft zo een heel aanstekelijk ritmisch liedje gemaakt, en k zat hier te denken dat moest onzen doedel hier nu nog zijn dat ik hem dan op de arm had genomen en met hem had staan dansen
Ik mis hem
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#52 Geplaatst 19 augustus 2016 - 11:07

:hug:  :hug:

#53 Geplaatst 19 augustus 2016 - 12:33

:hug: :hug:.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#54 Geplaatst 26 augustus 2016 - 11:58

Je zou vandaag 7 jaar geworden zijn
Ik mis je heel hard en denk aan je
Gelukkige verjaardag mijn lieve kleine engel
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 26 augustus 2016 - 16:27

:hug:

Inge91
Inge91
  • 12.568 berichten

#56 Geplaatst 26 augustus 2016 - 22:37

Bekijk berichtlathyrus, op 26 augustus 2016 - 11:58, zei:

Je zou vandaag 7 jaar geworden zijn
Ik mis je heel hard en denk aan je
Gelukkige verjaardag mijn lieve kleine engel

Gelukkige verjaardag diddl, heel veel sterkte voor jullie :hug:

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.982 berichten

#57 Geplaatst 27 augustus 2016 - 15:27

Heel veel sterkte  :hug:  :hug:

#58 Geplaatst 28 augustus 2016 - 12:01

Veel sterkte! :hug: :hug:.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#59 Geplaatst 29 augustus 2016 - 00:28

Het is gewoon niet fair
En volgens onze dierenarts heeft ramses ook niet lang meer door zijn hcm ook al is hij nu nog goed, ik ben zo bang om hem snel te verliezen, weet niet hoe ik dat dan ga kunnen verwerken
Geplaatste afbeelding

#60 Geplaatst 29 augustus 2016 - 08:17

Bekijk berichtlathyrus, op 29 augustus 2016 - 00:28, zei:

Het is gewoon niet fair

Neen, inderdaad.... Het is niet eerlijk.... :hug: :hug:.