Spring naar inhoud

- - - - -

p 10 Onze "Stud" is thuis ;-)

• Log in om te reageren
257 reacties op dit onderwerp
linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#241 Geplaatst 10 oktober 2009 - 06:44

PeggyJ zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: , Ik zou Pumpkin kiezen, het past bij zijn kleurtjes en hij is in oktober bij jullie komen wonen, en dat is de maand van de pompoenen :LOL:

ik was juist het zelfde aan het denken :LOL:
PUMPKIN :cheer: :cheer: :cheer:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#242 Geplaatst 12 oktober 2009 - 17:36

Hoe verloopt t met naamkiezen?
en nu er al uit huis zijn gegaan?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#243 Geplaatst 12 november 2009 - 11:23

Nog eens een update hier!

Het gaat super met ons klein pompoentje! Nu ja klein? Hij is al heel wat gegroeid sinds hij bij ons woont. Hij smult dan ook vooral van al het versvoer dat hij hier krijgt.

Amber is zijn beste vriendinnetje en gelukkig vindt zij hem ook heel lief. Geplaatste afbeelding

Pumpkin heeft ook echt een boontje voor Zsazsa, liefst van al gaat hij lekker tegen haar slapen, maar dat vindt Zsazsa momenteel echt maar niets! Geplaatste afbeelding (Hormonen, hormonen...) Toch probeert ons sukkeltje het keer op keer en probeert hij zelfs om zich lekker tussen haar voorpoten te nestelen. De boodschap komt niet echt aan, maar ach, het is een man he Geplaatste afbeelding

En zoals je op onderstaande foto's kan zien wordt het echt tijd dat onze krabpalenbestellingen van Petfun en Zooplus arriveren, want de toestand wordt hier ondraaglijk. Ze moeten hier al per twee in de mandjes liggenGeplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#244 Geplaatst 12 november 2009 - 11:26

Wat een ongelooflijk mooie foto :love4: :love4:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#245 Geplaatst 12 november 2009 - 11:27

Er is misschien niet zo plaats in de mandjes, maar het is wel heel knusjes!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#246 Geplaatst 12 november 2009 - 11:43

lieve fotoos, echt duidelijk dat hij lief probeert de doen en dat zij zoiets heeft van "puh"

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#247 Geplaatst 12 november 2009 - 11:46

heerlijk om te zien, die foto's! :)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#248 Geplaatst 12 november 2009 - 11:47

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: zo mooi
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#249 Geplaatst 12 november 2009 - 11:54

Ikke is ferliefd op Pumpkin! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Hij is zo ongelofelijk mooi! Ik kijk er naar uit om hem in het echt te bewonderen! Is het echt zo een knuffelbeertje? ZO schattig!
Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#250 Geplaatst 12 november 2009 - 12:03

:love3: :love3: :heart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#251 Geplaatst 12 november 2009 - 12:07

wat een schatje :heart: ,
en in de mandjes,..dicht bijeen is warm :wi

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#252 Geplaatst 12 november 2009 - 12:07

Jess zei:

Ikke is ferliefd op Pumpkin! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Hij is zo ongelofelijk mooi! Ik kijk er naar uit om hem in het echt te bewonderen! Is het echt zo een knuffelbeertje? ZO schattig!

Een knuffelbeertje??? Amaaai niet! Geplaatste afbeelding Elke dag krijgt hij het een keer of drie in zijn bol en dan moet en zal hij geknuffeld worden. Je moet dan echt opletten waar je gaat staan, want hij wriemelt dan tussen je voeten door en maar babbelen Geplaatste afbeelding

Het is gewoon ook een allemansvriendje! Niet alleen ons vindt hij leuk, maar ook de andere katten en ook bezoek daar wordt hij heel blij van! Als hij maar aandacht en knuffels krijgtGeplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#253 Geplaatst 12 november 2009 - 12:11

Smitten Kitten zei:

Een knuffelbeertje??? Amaaai niet! Geplaatste afbeelding Elke dag krijgt hij het een keer of drie in zijn bol en dan moet en zal hij geknuffeld worden. Je moet dan echt opletten waar je gaat staan, want hij wriemelt dan tussen je voeten door en maar babbelen Geplaatste afbeelding

Het is gewoon ook een allemansvriendje! Niet alleen ons vindt hij leuk, maar ook de andere katten en ook bezoek daar wordt hij heel blij van! Als hij maar aandacht en knuffels krijgtGeplaatste afbeelding

super!!! :hug:
en een mooi koppeltje die 2 jongsten ;)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#254 Geplaatst 12 november 2009 - 12:16

Smitten Kitten zei:

My kind of kitty dus! Echt gelijk Onslow, das ook zo een knuffelbeer, precies iets typisch voor de jongens :) .

Echt super dat hij zo sociaal is, dat hij met iedereen wil knuffelen..... :love:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#255 Geplaatst 12 november 2009 - 12:42

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag