Ester zei:
Je bent echt een fokker naar mijn hart! 
Dat is fijn! Ik krijg hier namelijk net een leuke scheldbrief van een medeKS-er die eens in mijn woonkamer is geweest en beweert dat mijn dieren hier opeengestapeld zitten en dat het hier een bijeengeklitte haarboel is.
De insinuaties zijn overigens hier ook op KS te lezen.
Ik ben niet bang van de waarheid en eenieder die hier al is geweest weet dat wij hier helemaal niet te klein wonen (bij hebben wel meer als een woonkamer. Zoals de meeste mensen neem ik aan.
Zo hebben we nog 2 slaapkamers en een grote kattenkamer overigens.) Maar nee, wildvreemden laat ik niet in mijn slaapkamer. Ben nooit zo'n promiscue meisje geweest

die komen niet verder dan de woonkamer, en als ze denken dat de woonkamer de enige kamer in huis is, ja dan is dat kortzichtig

Ook een beetje dom eigenlijk.
En een stoffige haarboel? Ja, wij hebben katten dan plakt er al eens haar aan de zetel, of dan zweeft er wel eens een plukje haar rond. Maar wij stofzuigen dagelijks 2 keer, dweilen minstens 1 keer en maken elke dag de kattenbakken volledig schoon. Dus alle grit eruit. Onze katten hebben niets te klagen, dat mag eenieder voor zichzelf komen inspecteren (maar mensen met katten met schimmel en oormijt liever niet

).
Wij krijgen steeds de opmerking dat je niet eens merkt dat we katten hebben en dat het zo opmerkelijk proper is met toch wel veel katten in huis.
Dus beste Kiki, als je opmerkingen hebt, doe het dan en pleine public. Ik heb geen schrik en als je onwaarheden wilt rondstrooien om mensen te kwetsen dan zegt dat heel veel van je. Kinderachtig dat je je daartoe moet verlagen als verweermiddel.
Sorry voor de anderen dat ik dat hier nu zo zet, maar de waarheid mag het licht zien en ik laat me niet bang maken door zo'n aggressieve mailtjes, wees dan tenminste mans genoeg om het in het openbaar te doen en niet zo kinderachtig verdoken
Dus dankjewel Esther dat je zegt dat ik een fokker naar je hart bent, op momenten als dit raakt me dat (op een goede manier).
Bewerkt door Smitten Kitten, 20 september 2009 - 14:47.