Spring naar inhoud

- - - - -

weight watchers

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 11 juli 2016 - 19:59

hoi iedereen

ik val  direct met de deur in huis,

ik ben aan het twijfelen om me in te schrijven voor weight watchers online... waarom online, mijn onregelmatige uren is dat waarschijnlijk vele beter te doen..

iemand die ervaring heeft ermee?

Ik weeg nu 74 kg en wil er graag 15 af...

Is het te doen? of vinden jullie het veel geld?

graag jullie tips..

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.217 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 11 juli 2016 - 20:35

Ik heb als student (-18jarigen) ww gevolgd… ik was als ik me t goed herinner in 9 maand 27kg kwijt, en op mijn streefgewicht
En daarna kreeg ik een gratis lidmaatschap voor t leven zolang ik niet meer dan 5kg boven mijn gewicht was, meer moest ik wel de bijeenkomsten betalen
Is nu wel àl een jaar of 30 terug, maar toen was dat elke week 250bfr wat ik ook veel geld vond

Wat ik wel ondervond is dat je net in de bijeenkomsten steun krijgt, ook tips van mede kandidaten en leidster
Dus online, geen idee of dat t zelfde effect en controle gevoel geeft?

Het menu en telling van cal. en pt. is intussen àl verschillende keren aangepast, maar zowiezo vind ik de sterkte de bijeenkomsten
Eerlijk gezegd als je niet zou gaan, waarom dan niet met de kookboeken en de regels helemaal in je eentje t te proberen?

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 11 juli 2016 - 20:41

ik kan niet wegens min uren elke week gaan , daarom online, of misschien combi pas om af en toe te gaan..  ik ben er nog niet helemaal uit..
en online omdat je daar toch ook veel tips krijgt en je punten enz moet krijgen wat je kan mag eten?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 11 juli 2016 - 22:55

Bekijk berichtKarianne, op 11 juli 2016 - 20:41, zei:

ik kan niet wegens min uren elke week gaan , daarom online, of misschien combi pas om af en toe te gaan..  ik ben er nog niet helemaal uit..
en online omdat je daar toch ook veel tips krijgt en je punten enz moet krijgen wat je kan mag eten?

Ik heb het online gedaan. Voor mij werkte dat prima! Ik ben niet tè dik, maar wilde gewoon beter eten en minstens 5 kg kwijt.
Het ging bij mij zeer goed eigenlijk. Al snel at ik bewuster, want dat gebeurt er vooral. Je eet bewuster.
Maar toen is het systeem omgeschakeld van ProPoint naar ... iets anders in ieder geval. Jammer dat ik net in de eindfase van de PP bij WW kwam. Ik viel zeer geleidelijk af, maar zo moet het he. En het is er nog af (op 2 kg na 8) ). Bij aanvang viel ik dadelijk meer af, maar da's logisch. Ik heb eigenlijk niet veel gedaan daarna, gewoon wat bewuster gegeten (geen punten geteld en lang niet me aan de regels gehouden) en viel - na het volgen van WW - toch nog 100 gr / week af. Dus alle beetjes helpen dus echt wel!
Maar als je het echt volgt, val je meer af hoor :lachen: .

Toen was het zo dat je zeker en vast tips krijgt. Ook op FB zijn er groepen voor waar ze receptjes delen enzo. Je kan alles netjes ingeven, ik wist perfect wat en hoe.

Hangt van je karakter af. Heb je het nodig dat andere je controleren? Voor mij was de punttelling een houvast. Door alles netjes in te geven, wist ik perfect hoeveel punten in nog mocht eten. Ook kon je ingeven welke beweging je had gedaan en dit werd bij mijn weektotaal geteld (= extra punten die je MOOGT opdoen / niet moet). Maar ik deed ze wel op 8) .

Fieke
Fieke
  • 3.103 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 12 juli 2016 - 09:16

Ik heb 2 jaar geleden WeightWatchers online gedaan, enkel online omdat ik ook onregelmatige uren heb.
Ik ben daar zeer tevreden over: op 6 maand was ik 15 kg kwijt (van 68 kg naar 53 kg) en nu zit ook nog steeds op mijn zelfde gewicht.
Voor mij werkte die formule heel goed maar ik was ook echt gemotiveerd om gewicht te verliezen.

Nog steeds eet ik volgens het WW-patroon en hier worden nog wekelijks WW-receptjes klaargemaakt.

De prijs... het is niet goedkoop maar dat was voor mij ook een extra motivatie (ik betaal ervoor, dus dat moet werken).
Vaak zijn er wel promoties waarbij je de inschrijving gratis krijgt als je inschrijft voor 3 of 6 maanden, of betaal je voor 3 maanden maar ben je 6 maanden lid. Het loont de moeite om dat even na te kijken op de website.
Ik ben ongeveer 10 maanden lid geweest (streefgewicht na 6 maanden, en dan nog 4 maanden lid om te kijken of ik goed bezig bleef, ik vond die online tools wel heel erg handig).

Er is ook een on-line community en dat vond ik ook leuk om daar af en toe wat te posten. Ik heb daar een aantal fijne mensen leren kennen.

Heel veel succes.

Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 17 augustus 2016 - 08:44

Ik ben bezig en dus sedert 25/07 al 3,8 kg kwijt . Doe het enkel online maar voorlopig werkt en een nieuw cijfertje op de weegschaal is na 2 jaar terug in zicht !

Fieke
Fieke
  • 3.103 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 18 augustus 2016 - 12:21

Bekijk berichtKarianne, op 17 augustus 2016 - 08:44, zei:

Ik ben bezig en dus sedert 25/07 al 3,8 kg kwijt . Doe het enkel online maar voorlopig werkt en een nieuw cijfertje op de weegschaal is na 2 jaar terug in zicht !

:thumb:

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.908 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 18 augustus 2016 - 16:02

Goed bezig :thumb: :flower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 18 augustus 2016 - 17:00

Super!

Seabert
Seabert
  • 4.642 berichten

#10 Geplaatst 18 augustus 2016 - 17:19

Goed zeg!

(... Al ben ik wel een beetje jaloers :louche: ...)

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding