Spring naar inhoud

- - - - -

olympische spelen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 05 augustus 2016 - 15:11

hoi!
ik weet nog dat er 4jaar geleden een site opgericht was waar alle sporten die op de olympische spelen werden uigeoefend bekeken konden worden. zowel live als uitgesteld. iemand een idee of dit nu ook bestaat?
morgen start de eventing en ik wil dit namelijk graag zien, maar ik ben zelf op eventingwedstrijd dit weekend :help:  dus ik zal het eerste onderdeel (dressuur) al missen. en aangezien ik vanaf maandag opnieuw moet gaan werken, mis ik dus ook de cross en het springen.

weet ook niet goed welke zenders wat gaan uitzenden :)

iemand die kan helpen?

groetjes!

Ephiny
Ephiny
  • 3.952 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 06 augustus 2016 - 06:15

Ik denk dat NOS 1 zowat alles uitzendt van de olympische spelen. Dus mss dat opnemen en hopen dat de eventing erbij zit? Eventueel ook nog BBC, die zenden ook veel uit.

Those who don't believe in magic, will never find it

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 06 augustus 2016 - 09:10

Bekijk berichtEphiny, op 06 augustus 2016 - 06:15, zei:

Ik denk dat NOS 1 zowat alles uitzendt van de olympische spelen. Dus mss dat opnemen en hopen dat de eventing erbij zit? Eventueel ook nog BBC, die zenden ook veel uit.

op 1 en canvas zenden ze ook uit, dus heb dat geprogrammeerd.
ondertss site gevonden: http://www.nbcolympi...stream-schedule
maar dat laadt super traag en loopt bij mij constant vast. hopelijk betert het nog!

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.331 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 augustus 2016 - 09:21

Dit jaar is t laatste jaar dat de rechten nog voor npo1 en eurosport zijn. Dus op deze zenders ga je dan ook de grootste kans hebben …

Ephiny
Ephiny
  • 3.952 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 06 augustus 2016 - 10:07

Bekijk berichtKaprice, op 06 augustus 2016 - 09:21, zei:

Dit jaar is t laatste jaar dat de rechten nog voor npo1 en eurosport zijn. Dus op deze zenders ga je dan ook de grootste kans hebben …

Ik dacht dat ik gelezen had dat de Nederlandse zender intussen een soort sublicentie had afgesloten waardoor ze tem 2020 toch nog kunnen uitzenden...
Those who don't believe in magic, will never find it

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 08 augustus 2016 - 11:18

ik heb gisteravond gemerkt dat ik dus niet naar die site kan kijken... ik zit niet in de juiste tijdzone :help:
wat een drama! :(