Spring naar inhoud

- - - - -

zwangere kat gered

• Log in om te reageren
76 reacties op dit onderwerp
akiray
akiray
  • 341 berichten

#16 Geplaatst 13 augustus 2016 - 13:56

Bekijk berichtWillebil, op 13 augustus 2016 - 11:01, zei:

De voorgeschiedenis is minder belangrijk nu.

Het katje krijgt straks een warm mandje en alle zorgen die het nodig heeft, een voorbeeld voor velen, top!!

Gaat wel goed komen Akiray!
Dank je wel. ik ben wel nerveus, maar dat was ik ook destijds met de ratten, maar ik ben een zeer grote dierenvriend, juist daarom heb ik op dit moment geen kat. maar ik wil er wel een maar de tijd was niet rijp. nu de veranderingen op het laatste loopt kan het wel. Het verlangen naar ene kat was groot, ook bij mijn kinderen, maar ik wist dat een een tijd niet haalbaar ging zijn. Nu is dit maar tijdelijk maar zal ik ook zien hoe mijn autistische kinderen reageren op een kat en kittens. Ze kennen dat wel, en zeker deze kat, want ze zien deze kat heel vaak, maar eentje op een ander zien is niet hetzelfde als eentje in huis nemen. (ze kunnen overenthousiast zijn soms), maar ze zijn verzot op dieren.

akiray
akiray
  • 341 berichten

#17 Geplaatst 15 augustus 2016 - 00:43

Hey, ik ben van vanavond terug uit vaknatie, en wou de kat gaan halen, maar ze was net bevallen. Dus heb ze gelaten. Ik wist niet of het verstandig was om ze mee te pakken. morgen ga ik er terug naar toe en ga ze wegen enzo
het zijn 4 kittens geworden, 1 zwartje, en 3 tijgertjes, waarvan 1 bijna helemaal zwart

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1391.JPG
  • IMG_1387.JPG
  • IMG_1378.JPG
  • IMG_1379.JPG
  • IMG_1381.JPG
  • IMG_1382.JPG

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#18 Geplaatst 15 augustus 2016 - 00:50

Bekijk berichtakiray, op 15 augustus 2016 - 00:43, zei:

Hey, ik ben van vanavond terug uit vaknatie, en wou de kat gaan halen, maar ze was net bevallen. Dus heb ze gelaten. Ik wist niet of het verstandig was om ze mee te pakken. morgen ga ik er terug naar toe en ga ze wegen enzo
het zijn 4 kittens geworden, 1 zwartje, en 3 tijgertjes, waarvan 1 bijna helemaal zwart
wat zijn ze mooi!

akiray
akiray
  • 341 berichten

#19 Geplaatst 15 augustus 2016 - 01:36

Het zwartje is beetje groffer gebouwd dan de 3 anderen,

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 15 augustus 2016 - 06:35

:heart:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

akiray
akiray
  • 341 berichten

#21 Geplaatst 15 augustus 2016 - 11:38

Ik moet hen deze week nog gaan halen, want de 19de heel vroeg in de morgend moet ik mijn auto binnen doen en ben ik tot de 2de week van september zonder wagen, en tegen dan is mijn vriend misschien al in het ziekenhuis. Ook zijn ze , ondanks de info die ik heb doorgegeven aan de telefoon, toch geboren in een bananendoos.
ik heb een lege wasmand klaarstaan met fleecedeken,
maar mag ik de kittens zomaar verplaatsen, best dan met de handdoek waar ze op liggen zeker. En heeft het gevolgen voor hen en de mama als ik ze nu verhuis?
iemand tips?
Ik ga ze vandaag wegen

akiray
akiray
  • 341 berichten

#22 Geplaatst 15 augustus 2016 - 16:47

Ik ben ze vandaag gaan wegen, en probeerde af te spreken wanneer we de kittens naar mij konden verhuizen. Die vriend van me was zat en werd agressief als ik hem vertelde dat een bananendoos niet goed was. ik moest en zou buiten moeten en hij zou de politie bellen als ik niet buitenging. Ik heb hem kunnen kalmeren en heb op hem proberen in te praten. Hij wou de kittens niet laten inenten, niet laten steriliseren. Hij wilt ze niet uit bananendoos halen en wil ze niet ontwormen.
hij heeft het geld niet om dit te doen, dus heb ik het besluit genomen tegen zijn wil de kat met kittens buiten te halen. Hij weet totaal niet hoe hij ervoor moet zorgen (volgens hem moeten die niet ontwormd worden want de natuur moet zijn gang gaan) hij vraagt me om katteneten te kopen, want hij heeft niet genoeg voor de kittens (ik heb hem al uitgelegd dat die nu enkel moedermelk drinken)
Hij wilt de kittens weggeven al zijn mede alcoholisten, die nog zwaarder drinken dan hem, en drugs nemen.
Ze zijn nu dus bij mij thuis.
De kittens liggen nu in een wasmand met fleecedekentje en de handdoek die S. had liggen, met hun nestgeur.
Mamapoes gaat hier veel bij haar kittens maar loopt ook soms rond te verkennen maar komt ook veel van de aandacht vragen van mij en de kids.
Ik heb met de kids de afspraak dat ze de kittens nu even met rust moeten laten, en mamapoes enkel mogen aaien als mamapoes zelf komt knuffelen.
ik heb ze trouwens gewogen:
Mojito: het zwartje weegt 102 gr
Macciu: het donkerste tijgertje 103 gr
Minion: het tijgertje 108
Minie: het lichtste tijgertje 100

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#23 Geplaatst 15 augustus 2016 - 17:15

Bekijk berichtakiray, op 15 augustus 2016 - 16:47, zei:

Ik ben ze vandaag gaan wegen, en probeerde af te spreken wanneer we de kittens naar mij konden verhuizen. Die vriend van me was zat en werd agressief als ik hem vertelde dat een bananendoos niet goed was. ik moest en zou buiten moeten en hij zou de politie bellen als ik niet buitenging. Ik heb hem kunnen kalmeren en heb op hem proberen in te praten. Hij wou de kittens niet laten inenten, niet laten steriliseren. Hij wilt ze niet uit bananendoos halen en wil ze niet ontwormen.
hij heeft het geld niet om dit te doen, dus heb ik het besluit genomen tegen zijn wil de kat met kittens buiten te halen. Hij weet totaal niet hoe hij ervoor moet zorgen (volgens hem moeten die niet ontwormd worden want de natuur moet zijn gang gaan) hij vraagt me om katteneten te kopen, want hij heeft niet genoeg voor de kittens (ik heb hem al uitgelegd dat die nu enkel moedermelk drinken)
Hij wilt de kittens weggeven al zijn mede alcoholisten, die nog zwaarder drinken dan hem, en drugs nemen.
Ze zijn nu dus bij mij thuis.
De kittens liggen nu in een wasmand met fleecedekentje en de handdoek die S. had liggen, met hun nestgeur.
Mamapoes gaat hier veel bij haar kittens maar loopt ook soms rond te verkennen maar komt ook veel van de aandacht vragen van mij en de kids.
Ik heb met de kids de afspraak dat ze de kittens nu even met rust moeten laten, en mamapoes enkel mogen aaien als mamapoes zelf komt knuffelen.
ik heb ze trouwens gewogen:
Mojito: het zwartje weegt 102 gr
Macciu: het donkerste tijgertje 103 gr
Minion: het tijgertje 108
Minie: het lichtste tijgertje 100
Gelukkig heb je ze daar kunnen weghalen

akiray
akiray
  • 341 berichten

#24 Geplaatst 15 augustus 2016 - 17:47

Ik ben net thuisgekomen, ik moest mijn 2 oudste kinderen naar hun vader brengen. Minouche, de mamakat , hoorde mij en de kleintjes thuiskomen, en ze kwam ons onmiddellijk begroeten, en ging dan terug nan haar kittens. Het is echt een superlieve poes.
Normaal zou mamapoes teug gaan naar S. als de kleintjes weg zijn, maar vermits hij mij bijna van de trap duwde met mamapoes in mijn handen, twijfel ik daar heel hard aan. plus hij zou die niet laten steriliseren, en die zou gewoon terug buiten lopen en zwanger worden

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#25 Geplaatst 15 augustus 2016 - 18:04

Bekijk berichtakiray, op 15 augustus 2016 - 17:47, zei:

Ik ben net thuisgekomen, ik moest mijn 2 oudste kinderen naar hun vader brengen. Minouche, de mamakat , hoorde mij en de kleintjes thuiskomen, en ze kwam ons onmiddellijk begroeten, en ging dan terug nan haar kittens. Het is echt een superlieve poes.
Normaal zou mamapoes teug gaan naar S. als de kleintjes weg zijn, maar vermits hij mij bijna van de trap duwde met mamapoes in mijn handen, twijfel ik daar heel hard aan. plus hij zou die niet laten steriliseren, en die zou gewoon terug buiten lopen en zwanger worden
ik zou ze ook njet terugbrengen .

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.898 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 15 augustus 2016 - 18:24

Damn, die kerel mag geen dieren hebben!
Geplaatste afbeelding

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.048 berichten
  • 17 katten

#27 Geplaatst 15 augustus 2016 - 21:49

Ik zou ze inderdaad ook niet terugbrengen om eerlijk te zijn... Veel succes met de kleintjes...
De gewichtjes zijn normaal dus goed ;)

Goed dat de mama jou vertrouwt ! Komt wel goed zo ;)

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.120 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 15 augustus 2016 - 22:29

gewichtjes zijn erg netjes.

Chapeau dat je poes met kittens tóch hebt meegenomen; de enigste juiste beslissing die er genomen had kunnen worden :)

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.601 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 16 augustus 2016 - 08:02

Gelukkig heb je ze meegekregen.

De beste kraamdoos is een doos van chips uit de colruyt.
Waar ze het deurtje hebben uitgesneden.
De poes ligt afgeschermd, maar heeft toch een duidelijk zicht naar buiten toe

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

akiray
akiray
  • 341 berichten

#30 Geplaatst 16 augustus 2016 - 19:54

Momenteel liggen ze in een wasmand met fleecedeken en dan een handdoek erop waar ze in lagen
Ik ga morgen inkopen doen in colruyt, dus ik zal zo een doos meenemen.
Maar is het verstandig om weer te veranderen?
Mamapoes doet het heel goed.
Vanmorgen heb ik de poesjes weer gewogen. Ze zijn allen bijgekomen, maar het gewicht van vandaag was 's morgens en van gisteren in de vooravond; maar toch al verschillen te merken

Mojito: het zwartje weegt 102 gr,/ 126 gr
Macciu: het donkerste tijgertje 103 gr/118gr
Minion: het tijgertje 108gr/121gr
Minie: het lichtste tijgertje 100gr /116gr

Minie blijft wat achter , maar denk wel dat die voldoende bijgekomen is he op 1 dag.
Minouche komt me af en toe ropen en meelokken naar het nestje, dan gaat ze bij kittens liggen en wil geaaid worden