Spring naar inhoud

- - - - -

Logisch kleuren en puzzelen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 augustus 2016 - 18:39

Kent iemand dit? Mijn moeder is er aan verslaafd en ik nu ook. Het zijn 'puzzels' van Denksport die je moet inkleuren. Bijvoorbeeld moet je 2 nummertjes 6 verbinden maar met in totaal 6 vakjes en dit een heel plaatje vol. Sommigen enkel in zwart en sommigen in verschillende kleuren. Er zijn ook 'puzzels' waar je gewoon de nummertjes in bepaalde kleuren moet doen enzo. Of doolhofjes die een afbeelding zijn.

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door BlackScorpion, 19 augustus 2016 - 18:42.

Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 19 augustus 2016 - 19:10

Ik doe de Japanse puzzels regelmatig. En nu je me eraan doet denken, heb ik er ineens weer zin in ook. :)

Vind het wel ontspannend, ook al kan het soms echt frustrerend zijn. Op het einde ontdekken dat je ergens toch een foutje gemaakt hebt... Vreselijk. :lachen:

Ik had geen idee dat je ze in kleur had enzo. Koop je die gewoon in de winkel?
Those who don't believe in magic, will never find it

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 19 augustus 2016 - 20:28

Bij de Standaard of bij de grote Carrefour haal ik ze. Er zullen nog wel winkels zijn, maar ik heb ze nog niet gevonden bij vb. krantenwinkels enzo. Er zijn 2 soorten die elke 8 weken uitkomen, deze die ik heb vind ik het leukste om te doen. Net 2 tijgers gepuzzeld :-)
Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 20 augustus 2016 - 05:52

Bij onze Standaard hebben ze niet veel, maar ik kan de Carrefour wel eens proberen. Alleen geraak ik daar deze week niet meer.
Sevens mss toch eens online kijken. :)
Those who don't believe in magic, will never find it

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#5 Geplaatst 20 augustus 2016 - 07:23

Ik wist niet dat zoiets bestond, nog nooit gezien
Geplaatste afbeelding

Machteld.
Machteld.
  • 2.978 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 20 augustus 2016 - 09:38

Ik had zo een puzzel in een woordzoekerboek (je kent het wel, je koopt zo'n boek en dan staat er meer reclame in voor andere boeken dan de puzzels die je wou).
Bij mij stonden de cijfertjes niet in de puzzel, maar in een rij erboven en links, het was een zgn. Japanse puzzel. Ik snapte de uitleg wel, maar de puzzel zelf niet :catscratchhead

De gekleurde vakjes doen mij te veel aan borduren denken, dat doe ik al genoeg :lachen:

Bewerkt door Machteld., 20 augustus 2016 - 09:39.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP