Spring naar inhoud

- - - - -

Advies gevraagd - Nieuwe krabpaal

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 01 september 2016 - 09:40

Nio en Beau hebben nu een grote XL krabpaal van Natural Paradise.
Omdat onze vleugelpiano nu verkocht is (volgende week donderdag komen ze hem halen), kunnen we op die plaats een eetkamer zetten.

Nu blijkt dat onze Natural Paradise TE GROOT is en de enige plaats waar we hem kunnen zetten, is de plaats waar hij nu staat, maar dan staat hij in de weg voor de eetkamer.

Gisteren op zoek gegaan voor een nieuwe krabpaal en nu willen we dus zo een hoge aanschaffen.  (Zo ene tot tegen de plafond)  Deze bestaan ook van Natural Paradise en zijn best ook wel mooi.

Deze zou dan in de hoek van de woonkamer komen en tot tegen de plafond komen.  (Onze Nio gaat dat de max vinden)

Nu heb ik hier enkele vragen, waarvan ik weet dat jullie me kunnen helpen :eDance:
1. MOET een krabpaal altijd voor de venster staan?
2. Wie heeft er zo een krabpaal (tot aan de plafond)
3. Zijn jullie tevreden van de krabpaal?
4. Raden jullie een merk aan?

Ik doe mijn aankopen altijd bij Zooplus.

Graag hulp!! :vlag:

:lachen: :lachen: :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• plafond xl.jpg
  • XL.jpg

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Simsham
Simsham
  • 583 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 01 september 2016 - 10:02

mijn krabpaal staat eiglk niet aan het venster. die staat midden in de living tegen de muur en ze vinden het best. ik heb een kleiner paaltje (lees gwn 1 paal met een platformpje op vanboven waar ze op knn liggen) aan het raam staan. maar de grote niet.
ik zou zelf nx meer zien nr buiten toe en er staat een zetel voor, dus de paal zou daar zowiezo niet knn staan.

het merk dat je aangeeft heb ik niet, maar zo'n paal tot aan het plafond lijkt mij wel leuk. als de mijn kapot is, zou ik ook iets aanschaffen in die trent denk ik. denk dat mijn katten het wel leuk zouden vinden. vooral de kleinste zou het leuk vinden om alles goed te knn overzien :)

Bewerkt door Simsham, 01 september 2016 - 10:07.

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#3 Geplaatst 01 september 2016 - 10:11

Moet niet per se aan een raam staan.

Als je een merk koopt heb je betere sisal, kan je alle onderdelen  vervangen, dus gaat hij ook langer mee.
Vb Petfun, Kratzenbaeum.de,drapaki.
Armarkat is goekoper maar de sisalpalen kunnen ook vervangen worden .

Syntara
Syntara
  • 2.403 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 01 september 2016 - 10:45

Bekijk berichtInavanthielen, op 01 september 2016 - 09:40, zei:

1. MOET een krabpaal altijd voor de venster staan?
2. Wie heeft er zo een krabpaal (tot aan de plafond)
3. Zijn jullie tevreden van de krabpaal?
4. Raden jullie een merk aan?

1. Nee, hier staan onze krabpalen ook niet voor het raam en zijn toch populair. :)
2 en 3. Ik heb er geen tot aan het plafond.
4. Ik heb wel twee palen van Natural Paradise en ik ben van allebei supertevreden. Ik zou dat dus ook meteen terugkopen als ik een nieuwe paal zou nemen. Petfun en gelijkaardige merken zullen nog wel beter zijn, maar qua prijs is het ook een enorm verschil. Terwijl bij mij voor 1 kat Natural Paradise echt wel al heel lang meegaat en er nog super uitziet. Bij iemand met veel katten zal dat allemaal sneller stuk gaan en dan lijkt me dat de prijs wel waard. Maar Natural Paradise vind ik echt superkwaliteit tov de prijs.

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 01 september 2016 - 13:24

Ik heb zelf ook een Natural Paradise (de xxl) en ik ben daar ook heeeeeel tevreden mee. Bevalt me veel beter dan de Petfun die hier ook staat. En de katten zijn er ook dol op.
Enkel die met dat mandje dat uit houten latten bestaat, die zou blijkbaar niet zo goed zijn. Had hem zelf ook eens besteld, en heb hem moeten terugsturen omdat die latten eruit vielen. En dat was bij nog een deel mensen zo.

En een krabpaal staat naar t schijnt (volgens 2 kgt's) het best langs de looproutes van de katten. Hier staan ze zo dat ze langs die looproutes staan, en als ze erop liggen kunnen ze toch nog nr buiten kijken.

Veel plezier met kiezen iig! :)

Those who don't believe in magic, will never find it

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 01 september 2016 - 13:32

http://www.zooplus.n...naf260cm/538431

Den deze van Natural Paradize is er ene met zo een stoffen tonneke.
Ik weet wel niet of dat het dan aan de binnenkant met latten gaat zijn??

Syntara
Syntara
  • 2.403 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 01 september 2016 - 14:33

Een van mijn twee krabpalen is ook met zo'n tonnetje met latten (deze is het: http://www.zooplus.n...ot/180cm/506553 ) en ik heb daar hier geen problemen mee. Dat van mij is stevig in ieder geval :)

En ik denk dat die met stof geen latjes heeft aan de binnenkant, maar ik ben niet zeker.

Bewerkt door Syntara, 01 september 2016 - 14:34.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 02 september 2016 - 12:41

:anyone: :vlag: :vlag: :lol:
Iemand met zo een hoek-krabpaal?