Spring naar inhoud

- - - - -

Hulp nodig met gevonden Fitbit

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.191 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 11 september 2016 - 18:28

Ik zou graag aan de leden hier vragen om me te helpen.

Ik heb vandaag (Zondag 11 september) rond half 3 een Fitbit gevonden aan de ingang van het sportcentrum het Rooi in Berchem, Antwerpen, meer bepaald aan een van de draaiboom ingangen in de wandelweg naast het centrum.

Ik ben op zoek naar de eigenaar en hoop deze eventueel via sociale media te vinden. Ik heb het al op mijn facebook pagina gemeld met vermelding naar de pagina van het sportcentrum. Maar ik heb zelf niet veel vrienden en de pagina van het centrum lijkt ook niet veel bezocht te worden.
Dus zou ik willen vragen aan de mensen hier of jullie dit ook kunnen delen en vragen dat de mogelijke eigenaar mij contacteerdt via mijjn facebook pagina. Je kan het bericht vinden op deze pagina(facebook pagina van Het Rooi)

Om zeker te zijn dat de juiste persoon mij contacteerdt wil ik het exact model en kleur niet meegeven. De eigenaar zal dit natuurlijk wel weten.

Ik heb zelf een fitnestracker en ik zou het heel erg vinden om deze kwijt te geraken, niet enkel vanwege de kostprijs van zo'n tracker maar toch ook omdat deze specifiek mijn fitnessgegevens bevat.

Ik ben al enkele keren gaan zien of ik niemand zag lopen zoeken naar iets op die plaats maar kan er telkens niemand vinden en ik ben ook eens gaan horen bij de verantwoordelijken van het sportcentrum of er niemand komen vragen is naar een verloren fitbit, maar ik kreeg en nogal onverschillig antwoord en ik betwijfel of de eigenaar op die manier zijn tracker zou terug krijgen.
Ik hou hem voorlopig nog even zelf bij en zie of ik zo de eigenaar niet kan vinden.

Ik ga zo dadelijk nog eens terug naar het centrum om te zien of ik eventueel de eigenaar kan opsporen. Morgen heb ik er ook nog wat tijd voor maar vanaf dinsdag moet ik terug gaan werken.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.817 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 11 september 2016 - 19:02

Ik wil het graag delen maar de pagina is niet beschikbaar ...
Geplaatste afbeelding

Auryn
Auryn
  • 1.191 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 11 september 2016 - 19:05

Het Rooi

Hopelijk werkt deze link wel.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Syntara
Syntara
  • 2.393 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 11 september 2016 - 20:31

Zijn er geen grote groepen op facebook van Antwerpen? In Leuven heb je zo bvb "Durf te vragen Leuven". Ik heb het gevoel als je het in zo'n groep plaatst dat ook erg veel mensen het bericht wel zien :)

Auryn
Auryn
  • 1.191 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 11 september 2016 - 20:43

Ben ik van plan, maar ik moet blijkbaar toestemming krijgen om lid te worden van die groepen dus ik kan nog niet direct daarop iets posten.

Bewerkt door Auryn, 11 september 2016 - 20:43.

Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 3.872 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 12 september 2016 - 07:25

En eventueel zo'n weggeefgroep ook? Gratis Antwerpen ofzoiets (als dat bestaat).
Those who don't believe in magic, will never find it

Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.217 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 12 september 2016 - 09:06

En afgeven bij de plaatselijke politie àls gevonden voorwerp…

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#8 Geplaatst 12 september 2016 - 11:25

Bekijk berichtKaprice, op 12 september 2016 - 09:06, zei:

En afgeven bij de plaatselijke politie àls gevonden voorwerp…
tja, de politie...