Spring naar inhoud

- - - - -

blacky heeft 10 mg valium en 0.5 mg xanax opgegeten

valium overdosis verlamd evenwichtsstoornissen rare miauw

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
fibroken
fibroken
  • 3 berichten

#31 Geplaatst 14 september 2016 - 08:20

Mijne blacky is zo goed als genezen, springt al weer op het dak, en knort weer vollop, ben blij.

Normaal leg ik geen pillen op tafel maar was alleen thuis en had ze daar gelegd om zeker niet te vergeten,
en was salami aan het eten , gooide stukje naar blacky dat per ongeluk op salontafel viel bij die pillen.

Ook al denken julie van niet maar ik zie mijn beestje doodgraag, heb er tot vijfuur s'nachts mee opgezeten. Kweet
het is geen excuus, had een andere oplossing moeten zoeken.

Sommige denken dat ik blacky niet verzorg maar geef wel ontwormingspasta, vlooienmiddel, en is gesteriliseerd.

Heb misschien wat heftig gereageerd, sorry daarvoor maar voelde mij aangevallen, ook al begrijp ik julie reacties,
al waren sommige toch klein beetje erover.

Groetjes

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#32 Geplaatst 14 september 2016 - 08:30

Dat is heel goed nieuws dat Blacky zich weer goed voelt, en dat is het belangrijkste :duim:

Jeannine
Jeannine
  • 1.573 berichten

#33 Geplaatst 14 september 2016 - 10:28

Hou ze extra in de gaten tot ze volledig hersteld is, merk je toch dingen ga dadelijk terug naar de dierenarts.
En ja, ik twijfel er niet aan dat je van je poes houdt, anders had je u hier ook niet aangemeld lijkt mij, je éérste 2 berichtjes kwamen echt wel heel raar over, bij de meeste die hier reageerde vermoed ik.
Blacky is een mooie poes en zo te zien een heel lieve schat.

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 14 september 2016 - 11:15

Goed te horen dat ze terug in orde is!
En altijd welkom op dit forum om verhalen en foto's van Blacky te delen ;).
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.915 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 14 september 2016 - 16:51

Blij te lezen dat het Blacky weer goed gaat :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 14 september 2016 - 17:48

Super dat het in orde komt met Blacky!

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#37 Geplaatst 14 september 2016 - 18:47

Bekijk berichtfibroken, op 14 september 2016 - 08:20, zei:

Mijne blacky is zo goed als genezen, springt al weer op het dak, en knort weer vollop, ben blij.

Normaal leg ik geen pillen op tafel maar was alleen thuis en had ze daar gelegd om zeker niet te vergeten,
en was salami aan het eten , gooide stukje naar blacky dat per ongeluk op salontafel viel bij die pillen.

Ook al denken julie van niet maar ik zie mijn beestje doodgraag, heb er tot vijfuur s'nachts mee opgezeten. Kweet
het is geen excuus, had een andere oplossing moeten zoeken.

Sommige denken dat ik blacky niet verzorg maar geef wel ontwormingspasta, vlooienmiddel, en is gesteriliseerd.

Heb misschien wat heftig gereageerd, sorry daarvoor maar voelde mij aangevallen, ook al begrijp ik julie reacties,
al waren sommige toch klein beetje erover.

Groetjes

:duim: Blij dat het weer goed gaat met Blacky en goed van u dat je het ons ook meedeelt! :duim:

Zoals ik eerder zei, de reacties waren mss heftig maar weet dat het toch wel goed bedoeld was.
We geloven da tje uw katje graag ziet en in paniek, anders zou je niet om raad komen vragen zijn op dit forum.

Maar hou Blacky toch maar extra in de gaten, ge weet nooit dat er nog iets van die pillekes in zijn bloed zit en een late uitwerking heeft.

Als je nog foto's hebt van Blacky die je hier wilt posten, laat maar komen, aan uw profielfoto zien we al dat het een schoon beestje is :)
:) :)

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 14 september 2016 - 20:04

:thumb: :thumb: :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#39 Geplaatst 15 september 2016 - 10:03

Fijn dat je toch nog komt vertellen dat het goed gaat met Blacky.

Super dat je ook je excuses aanbied wegens het te heftig reageren, snap langs andere kant ook wel dat je je aangevallen voelde.
Maar we zijn hier allemaal heel begaan met onze katten dus daarom deze reacties