Spring naar inhoud

- - - - -

neus tumor

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
cattina
cattina
  • 3 berichten

#1 Geplaatst 25 september 2016 - 14:20

Hallo, na vele keren niezen cortisone en antibiotica gegeven aan mijn kat zijn we naar de homeopaat dierenarts geweest die zijn dat hij een soort tumor in de neus heeft de korsten aan de buitenkant van de neus zijn daar een opstoot van we hebben wel nog geen scan of rhinoscopie gedaan maar dat vind hij niet nodig daar er een stukje van de buitenkant van de neus onderzocht is het is een soort van carcinoom de laatste keer hebben we na homeopathie nu terug cortisone en antibiotica  gegeven maar tis terug erger geworden een week heeft de kat minder geniest maar nu begint er ook uit de oog vocht te lopen heeft iemand hier ervaring mee. :cat

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 25 september 2016 - 17:30

Ik heb hetzelfde voor met Jefke.Er is blijkbaar niets aan te doen.Hij heeft een cortisoneprik gehad,voor de rest is het afwachten.Er zijn een hoop testen gedaan + bloedonderzoek.Alles was in orde.Dan maar een krabsel van de wonde onderzocht en daar zijn kankercellen in.Ik ben ervan kapot.Hij is 16 jaar.Maar ik wil hem niet kwijt.
Met andere woorden(hard om te horen)er is niets aan te doen om het te genezen.Een operatie helpt maar een paar maand.Dan zouden ze opnieuw moeten opereren en dat gaat niet.Ze kunnen immers de hele neus niet weghalen.
Veel sterkte.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 27 september 2016 - 13:35

Verwen jullie katjes maar goed zolang jullie kunnen!!!!!!!!!!

De enige raad dat ik kan geven :rub:
:) :)

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 27 september 2016 - 16:58

Er is niets aan te doe en wij bezien het dag per dag.

Bewerkt door DORIS, 27 september 2016 - 17:00.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

cattina
cattina
  • 3 berichten

#5 Geplaatst 28 september 2016 - 06:42

dank voor de reaktie , we zullen het dag na dag bekijken ik vind het juist lastig dat mijn lieve kater zo moeilijk soms ademd :roll: