Spring naar inhoud

- - - - -

Grrrr zooplus

• Log in om te reageren
72 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#16 Geplaatst 10 oktober 2016 - 19:38

Het pakje is eindelijk vandaag geleverd...... na 1,5 week onderweg te zijn geweest

spirou2007
spirou2007
  • 3.975 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 14 oktober 2016 - 23:17

Zooplus.nl werkt nog met post.nl en die zijn nog redelijk op tijd.
Vorige donderdag besteld en betaald en eergisteren woensdag geleverd met post.nl  :)
:) :)

Poeslap
Poeslap
  • 1.620 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 15 oktober 2016 - 02:18

Ik heb tot nu toe nog altijd geen problemen gehad. Ik heb het altijd twee, drie dagen later (met post nl). Ik prijs me wel gelukkig als ik jullie verhalen hier zo lees.

artemis2
artemis2
  • 132 berichten

#19 Geplaatst 19 oktober 2016 - 15:52

Gisterenmiddag om 12:08 besteld bij zooplus.nl met verzending via post.nl en vandaag om 12:30 geleverd.

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 20 oktober 2016 - 09:52

Ik bestel mijn eten niet meer via zooplus, maar dervoor eigenlijk nooit problemen gehad met de leveringen.

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 20 oktober 2016 - 14:56

Gisteren meer dan 50kg eten besteld bij Zooplus.nl omstreeks 15:45u en vandaag werd het al geleverd om 14:45 door PostNL :)
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Cisca
Cisca
  • 13.508 berichten

#22 Geplaatst 20 oktober 2016 - 22:50

Ga de volgende keer eens proberen met de post dan, da gaat precies heel wat sneller

Sabine2
Sabine2
  • 8.332 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 20 oktober 2016 - 23:39

Bekijk berichtCisca, op 20 oktober 2016 - 22:50, zei:

Ga de volgende keer eens proberen met de post dan, da gaat precies heel wat sneller

Ja, echt wel. Met DHL moest ik ook veel langer op mijn bestellingen wachten, PostNL is echt stukken beter!!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 04 november 2016 - 00:08

Wij hebben zondag een krabpaal besteld en deze is vandaag (donderdag) geleverd, dus tevreden zeker als je rekening houdt met de feestdag (1 november) ertussen.

Wat ik eigenlijk minder fair vond is het volgende ; zondagmorgen kreeg ik volgend mailtje van Zooplus :

Vergeet niet het gratis Fleece Deken toe te voegen aan je bestelling!
Actiecode: FLEECE-16

* vergeet niet te klikken op "Klik hier om actiecode in te lossen"

NU SHOPPEN >>

Hartelijke groeten,
Jouw zooplus Service Team

Deze aanbiedingen zijn geldig t/m 05.11.2016 en/of zolang de voorraad strekt.
De actiecode is geldig t/m 01.11.2016 en/of zolang de voorraad strekt.

Ik gaf de code in maar er kwam geen fleecedeken bij op de lijst :louche:
Er staat wel bij vermeld "zolang de voorraad strekt" maar dan zou er op z'n minst een berichtgeving mogen volgen dat de voorraad op is.
Dus ik stuurde een mail om dit te melden en vroeg om er toch een fleecedeken bij te steken als ze nog in voorraad waren (ging er dan vanuit dat de code niet werkte in dat geval) en indien de voorraad op was of ze er een andere verrassing voor de poezen wilden aan toevoegen.
Ik kreeg geen antwoord en er zat noch fleecedeken noch andere verrassing bij...

De voorraad moet dan opgeraakt zijn tijdens die paar uur tussen de bestelling en de mail :catmad
Had op z'n minst toch een mailtje terug verwacht, een antwoord ook al was het negatief.
Ik stel me altijd de vraag bij "extra's" die enkel te krijgen zijn "zolang de voorraad strekt" hoeveel voorraad er dan is.
Zijn dat er 1000 of 10? Geen mens die het weet en naar mijn mening ruikt dit eerder naar reclame dan naar een extraatje :bla:

Ben nu aan het twijfelen of ik hieromtrent nog een mailtje zou sturen.
Enerzijds wil ik niet beginnen muggeziften, anderzijds vind ik het niet zo fair.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 04 november 2016 - 00:10.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 04 november 2016 - 14:18

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 04 november 2016 - 00:08, zei:

Wij hebben zondag een krabpaal besteld en deze is vandaag (donderdag) geleverd, dus tevreden zeker als je rekening houdt met de feestdag (1 november) ertussen.

Wat ik eigenlijk minder fair vond is het volgende ; zondagmorgen kreeg ik volgend mailtje van Zooplus :

Er staat wel bij vermeld "zolang de voorraad strekt" maar dan zou er op z'n minst een berichtgeving mogen volgen dat de voorraad op is.
Dus ik stuurde een mail om dit te melden en vroeg om er toch een fleecedeken bij te steken als ze nog in voorraad waren (ging er dan vanuit dat de code niet werkte in dat geval) en indien de voorraad op was of ze er een andere verrassing voor de poezen wilden aan toevoegen.

De voorraad moet dan opgeraakt zijn tijdens die paar uur tussen de bestelling en de mail :catmad
Had op z'n minst toch een mailtje terug verwacht, een antwoord ook al was het negatief.
Ik stel me altijd de vraag bij "extra's" die enkel te krijgen zijn "zolang de voorraad strekt" hoeveel voorraad er dan is.
Zijn dat er 1000 of 10? Geen mens die het weet en naar mijn mening ruikt dit eerder naar reclame dan naar een extraatje :bla:

Enerzijds wil ik niet beginnen muggeziften, anderzijds vind ik het niet zo fair.

Had je al een code ingegeven? Want dan lukt dat niet meer.
Dat vind ik ook zo'n stom systeem... als je voor bv. 100 besteld, kun je bulkbestelling gebruiken, maar dan kan je dat dekentje niet meer doen. Zo stom...

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 04 november 2016 - 14:32

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 04 november 2016 - 14:18, zei:

Had je al een code ingegeven? Want dan lukt dat niet meer.
Dat vind ik ook zo'n stom systeem... als je voor bv. 100 besteld, kun je bulkbestelling gebruiken, maar dan kan je dat dekentje niet meer doen. Zo stom...

Nee, had geen andere code ingegeven.

Machteld.
Machteld.
  • 3.102 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 05 november 2016 - 16:18

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 04 november 2016 - 00:08, zei:

Ik heb wel al eens zo'n dekentje gekregen met code, dus 't is niet dat het een nepactie is. Natuurlijk niet fijn als je een paar uur later al geen dekentje meer krijgt.
Als er een fout was, krijg je meestal niets meer omdat je niet kan bewijzen dat je de code wel gebruikt hebt.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

spirou2007
spirou2007
  • 3.975 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 21 december 2016 - 20:57

Bekijk berichtMachteld., op 05 november 2016 - 16:18, zei:

Ik heb wel al eens zo'n dekentje gekregen met code, dus 't is niet dat het een nepactie is. Natuurlijk niet fijn als je een paar uur later al geen dekentje meer krijgt.
Als er een fout was, krijg je meestal niets meer omdat je niet kan bewijzen dat je de code wel gebruikt hebt.

Ik heb het ook al voorgehad en weet je wat ik nu doe: op moment dat mijn bestelling is gedaan en de actiecode ingegeven, komt het normaal bij de lijst van de gekochte spullen en eten, awel, ik maak een printscreen (screenshot) van mijn scherm en plak dan de copie in word of paint.
Als er nadien discussie is vanwege zooplus heb ik het bewijs en ik heb het al kunnen gebruiken!
Ik heb het ook geleerd, die online winkels zijn misschien goedkoper maar ze proberen ook minder te geven dan dat ze beloven, altijd bewijzen bijhouden.
Ik heb op mijn pc een mapke zooplus en daar download ik dan de facturen en de printscreen van mijn bestellingen :)

spirou2007
spirou2007
  • 3.975 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 21 december 2016 - 21:18

ivm Zooplus, in november 2016 heb ik opnieuw meer dan een week moeten wachten op mijn zooplus bestelling, heel vervelend :( ik bestel als het eten en kattebakvulling ver op is, ik heb geen plaats om een voorraad aan te leggen dus ik moet het zo doen.
Daar de bestelling lang onderweg was heb ik terug opnieuw naar de dure dierenwinkels moeten gaan want ja, die beesten moeten toch eten he :eat2 :miauw:

Van t weekend heb ik  terug een bestelling gedaan bij zooplus.nl en betaald. De bank zet dat dan direct op maandag betaald.
We zijn woensdagavond en heb nog geen bevestiging gehad dat mijn betaling is gelukt!! Bijgevolg is mijn pakje nog niet vertrokken.
pfff :scared:
moest er een andere online dierenwinkel zijn laat het me aub weten, alhoewel, 't is zeker overal iets? :bla:

Ik snap niet waarom dat dat bij ons aan de kust altijd zo lang onderweg is?
Die mannen of vrouwen van Zooplus blijven plakken in Brussel zeker? :lachen: :alc: :lachen: :alc: :alc:
hik ;) :alc:

Bewerkt door spirou2007, 21 december 2016 - 21:20.

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 21 december 2016 - 21:48

Ik heb het altijd 3 werkdagen later. Dus ik bestel in het weekend, dan komt het op woensdag, dan ben ik thuis in de namiddag.

Nu heb ik maandag besteld (met de 300 bonuspunten extra) en morgen komt het aan. Vorige keer had ik op zaterdag besteld en omdat ik iets vergeten was op maandag nog een keer. Het kwam allebei op woensdag.

Natvoer bestel ik om de 2 maanden, 60 blikjes dus telkens. Maar ik calculeer wel een weekje extra in. Desnoods blijft het dan even in de gang of garage staan.
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.