Spring naar inhoud

- - - - -

Grrrr zooplus

• Log in om te reageren
72 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.507 berichten

#61 Geplaatst 15 februari 2017 - 21:24

Ja tis echt erg met de leveringen van zooplus, al mag ik van de laatste keer niet klagen

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#62 Geplaatst 22 februari 2017 - 23:52

Wat wel is bij Zooplus.nl: alles wordt correct en intact bij me thuis afgeleverd.
Bij Zoplus.de was er bij elke aflevering een doos gescheurd of zakjes die open waren en uitgelopen, met alle stank van dien........

Dus bij Zooplus.nl heb ik nog geen schade aan dozen of blikken gehad :duim: :)
:) :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.852 berichten
  • 3 katten

#63 Geplaatst 23 februari 2017 - 11:28

Bekijk berichtspirou2007, op 22 februari 2017 - 23:52, zei:

Wat wel is bij Zooplus.nl: alles wordt correct en intact bij me thuis afgeleverd.
Bij Zoplus.de was er bij elke aflevering een doos gescheurd of zakjes die open waren en uitgelopen, met alle stank van dien........

Dus bij Zooplus.nl heb ik nog geen schade aan dozen of blikken gehad :duim: :)
Bij Zooplus.nl heb ik nochtans ook al een zak kattenzand gehad die opengescheurd was. Gelukkig was er niet teveel kattenzand uit, daarmee heb ik het toen ook zo gelaten.
Onlangs ook weer natvoer die onder zware zakken brokjes lag en de doos ervan was helemaal gescheurd.
Zakjes met voeding gelukkig nog intact.
Ik denk dat ze dat moeilijk kunnen voorkomen, of de doos zou al het hele traject moeten afleggen met de natvoer boven in het pakket.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 23 februari 2017 - 11:28.

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 23 februari 2017 - 16:36

Ze pakken het soms ook niet echt logisch in.
Als ik kattenbakvulling bestel, steken ze dat apart, behalve als ik ook cosma snacks besteld heb, die gaan dan samen met de kattenbakvulling... gegarandeerd dat er dan een paar open zijn. Maar die kan ik dan gewoon uit de doos vissen, dus meestal doe ik daar niet lastig over (tenzij ze echt tot fijn stof gereduceerd zijn).

Iig vandaag opnieuw besteld, het zou heeeeeeeel fijn zijn als het zaterdag nog kon toekomen. Maar dat is wss een beetje teveel gevraagd.
Those who don't believe in magic, will never find it

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#65 Geplaatst 27 februari 2017 - 23:33

Bekijk berichtEphiny, op 23 februari 2017 - 16:36, zei:

Iig vandaag opnieuw besteld, het zou heeeeeeeel fijn zijn als het zaterdag nog kon toekomen. Maar dat is wss een beetje teveel gevraagd.

En heb je uw bestelling zaterdag ontvangen?
of vandaag?

Ephiny
Ephiny
  • 3.874 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 28 februari 2017 - 06:57

Bekijk berichtspirou2007, op 27 februari 2017 - 23:33, zei:

En heb je uw bestelling zaterdag ontvangen?
of vandaag?

De kattenbakvulling zelfs vrijdag nog. Dat was met Postnl verzonden.
De rest hebben ze met DHL verstuurd, en ligt nu op het postkantoor omdat er gisteren niemand thuis was. Dat vind ik wel vervelend. Je ziet Postnl staan (op de pagina van Zooplus) en dan weet ik dat het snel gaat, dus ik verander het leveradres (als ze op zaterdag aan mijn werk staan, dat heeft uiteraard geen zin). Dan versturen ze toch de helft met DHL en dan wordt het thuis geleverd terwijl ik gaan werken ben...
Snap niet waarom ze niet meteen kunnen aangeven wat met welke maatschappij verstuurd wordt.

Maar de kattenbakvulling was iig op tijd en dat was het dringendst.
Those who don't believe in magic, will never find it

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#67 Geplaatst 28 februari 2017 - 11:55

Bekijk berichtEphiny, op 28 februari 2017 - 06:57, zei:

De kattenbakvulling zelfs vrijdag nog. Dat was met Postnl verzonden.
De rest hebben ze met DHL verstuurd, en ligt nu op het postkantoor omdat er gisteren niemand thuis was. Dat vind ik wel vervelend. Je ziet Postnl staan (op de pagina van Zooplus) en dan weet ik dat het snel gaat, dus ik verander het leveradres (als ze op zaterdag aan mijn werk staan, dat heeft uiteraard geen zin). Dan versturen ze toch de helft met DHL en dan wordt het thuis geleverd terwijl ik gaan werken ben...
Snap niet waarom ze niet meteen kunnen aangeven wat met welke maatschappij verstuurd wordt.

Maar de kattenbakvulling was iig op tijd en dat was het dringendst.

ja, dat is vervelend dat het ineens veranderd wordt naar DHL, ik heb dat in december voor gehad, vree ambetant.
En dan leggen ze het in postkantoor dat bij ons maar tot 16u open is, moet ik schoonfamilie. optrommelen want ik kan niet zomaar velrof nemen natuurijk.

Postnl is niet alleen vlugger maar ook beter: ze zetten uw pakje af bij de buren ipv een post die nooit open is voor ons

Goed dat uw kattebakvulling op tijd is gekomen :)

janallem2
janallem2
  • 4.945 berichten
  • 6 katten

#68 Geplaatst 02 maart 2017 - 14:15

27 februari 2 bestellingen geplaatst bij zooplus .  En betaald met 2 verschilende banken .  1 van de 2 bestellingen is  net  verzonden  de ander staat op   gegevens ontvangen . Ben is benieuwd of zo  samen gaan aankomen of op verschillende dagen .
Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#69 Geplaatst 09 maart 2017 - 10:23

Ik had vorige donderdag terug een bestelling gedaan bij zooplus NL en betaald. Gisteren, woensdag kreeg ik eindelijk bericht dat mijn betaling is geregistreerd (!!!!! zo laat?) en dan een mailtje dat niet alles dat ik besteld (en betaald) heb, beschikbaar is. Het beschikbare zou vandaag komen en het niet leverbare kan niet meer geleverd worden. Ze gaan het bedrag er de volgende keer aftrekken.

klojo's zijn het..... ze laten me eerste betalen en wachten dan een week om dan te zeggen dat het dringendste niet meer beschikbaar is! :gek:

Bewerkt door spirou2007, 09 maart 2017 - 10:24.

Machteld.
Machteld.
  • 2.974 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 09 maart 2017 - 17:32

Ik vrees ook een beetje voor mijn bestelling :louche:
Manlief is op zakenreis in België en gaat dit weekend thuis langs, dus ik plaatste maandagavond een bestelling, betaald met kredietkaart. Tot nu toe is er bij ons altijd met PostNL geleverd, dat had ik ook aangeduid.
Tarara, DHL natuurlijk... Bij het bestellen zeiden ze dinsdag leverdatum, nu zijn we donderdag en is het ocharme maar net aangekomen in het land van bestemming (ja, ik heb op zooplus.nl besteld maar toch komt het pakket uit Duitsland). Ik weet niet of die zaterdag leveren maar vermoedelijk komt manlief zonder kattenvoer terug.

Bekijk berichtspirou2007, op 09 maart 2017 - 10:23, zei:

Ik had vorige donderdag terug een bestelling gedaan bij zooplus NL en betaald. Gisteren, woensdag kreeg ik eindelijk bericht dat mijn betaling is geregistreerd (!!!!! zo laat?) en dan een mailtje dat niet alles dat ik besteld (en betaald) heb, beschikbaar is. Het beschikbare zou vandaag komen en het niet leverbare kan niet meer geleverd worden. Ze gaan het bedrag er de volgende keer aftrekken.

klojo's zijn het..... ze laten me eerste betalen en wachten dan een week om dan te zeggen dat het dringendste niet meer beschikbaar is! :gek:
Dat vind ik toch niet kunnen :catscratchhead Ze moeten je geld meteen terugstorten als ze niet kunnen leveren, dat doet elke degelijke webshop, niet je verplichten om nogmaals te bestellen.

Bewerkt door Machteld., 09 maart 2017 - 17:32.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 09 maart 2017 - 23:39

Bekijk berichtMachteld., op 09 maart 2017 - 17:32, zei:

Ik vrees ook een beetje voor mijn bestelling :louche:
Manlief is op zakenreis in België en gaat dit weekend thuis langs, dus ik plaatste maandagavond een bestelling, betaald met kredietkaart. Tot nu toe is er bij ons altijd met PostNL geleverd, dat had ik ook aangeduid.
Tarara, DHL natuurlijk... Bij het bestellen zeiden ze dinsdag leverdatum, nu zijn we donderdag en is het ocharme maar net aangekomen in het land van bestemming (ja, ik heb op zooplus.nl besteld maar toch komt het pakket uit Duitsland). Ik weet niet of die zaterdag leveren maar vermoedelijk komt manlief zonder kattenvoer terug.

PostNL levert op zaterdag.  ;)  Maar als het al in land van bestemming is, zal het morgen geleverd worden vermoed ik.

EDIT:
Terwijl ik klikte, drong het door  :oops:  DHL levert niet op zaterdag, ik heb het opgezocht. Bij komt dat met Bpost trouwens, als het met DHL verstuurd is, met de camionette dan uiteraard.
Dus ik hoop dat het morgen nog geleverd wordt!

Bewerkt door Audrey57, 09 maart 2017 - 23:42.

Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Machteld.
Machteld.
  • 2.974 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 11 maart 2017 - 15:34

Bekijk berichtAudrey57, op 09 maart 2017 - 23:39, zei:

PostNL levert op zaterdag.  ;)  Maar als het al in land van bestemming is, zal het morgen geleverd worden vermoed ik.

EDIT:
Terwijl ik klikte, drong het door  :oops:  DHL levert niet op zaterdag, ik heb het opgezocht. Bij komt dat met Bpost trouwens, als het met DHL verstuurd is, met de camionette dan uiteraard.
Dus ik hoop dat het morgen nog geleverd wordt!
Het is vrijdagochtend geleverd en manlief ging er vrijdagavond om :)
Dus ik ben nog altijd niet voor DHL, maar het kwam wel mooi uit.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

spirou2007
spirou2007
  • 3.948 berichten
  • 5 katten

#73 Geplaatst 16 maart 2017 - 20:37

Bekijk berichtMachteld., op 11 maart 2017 - 15:34, zei:

Het is vrijdagochtend geleverd en manlief ging er vrijdagavond om :)
Dus ik ben nog altijd niet voor DHL, maar het kwam wel mooi uit.

gelukkig!
we leven met u mee hoor, ben blij dat uw echtgenoot uw bestelling voor de brave katjes kan meebrengen :)