Spring naar inhoud

- - - - -

scherven brengen geluk bij een ongeluk

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#1 Geplaatst 21 september 2009 - 07:35

Nu ja moest er een keer van komen.....Mientje en Fientje hebben het vanmorgen vroeg wel erg leuk gemaakt. Rond 6u ( uur waar ik meestal opsta tijdens de week) hoorde ik iets breekbaars vallen ! Vlug opstaan om te gaan zien, was een breekbare boekensteun en fientje was de dader. Ik beginnen opkuisen want ja is gevaarlijk voor de katjes. Mijn vriend staat op van het lawaai en is altijd super slechtgehumeurd !!! Mientje schrikt loopt de slaapkamer in en stampt een kaarsenhouderke in glas om; weeral scherven. Nadat ik klaar was in de living dus ook nog eens de slaapkamer opkuisen. Dan was het al 6u45. Vlug mientje haar medicatie geven kattenbakken uitscheppen, maar tja dan wast al 7u en dus te laat om nog op tijd op school te graken !!!!!!
Dan maar thuisblijven he ,heb al een serieuze verkoudheid en het lot ( of zijn het de katjes) dwingt me bijna.
Vanavond dus een briefje proberen bemachtigen bij de dokter en de rest van de dag zal ik eens alles wat breekbaar is in de kasten stoppen denk ik :d

groetjes
f&c
mientje en fientje

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#2 Geplaatst 21 september 2009 - 07:37

Oei oei oei het is een echte maandag bij jullie hoor hopelijk niet teveel poets werk meer voor vandaag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#3 Geplaatst 21 september 2009 - 07:58

De schurkjes :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 21 september 2009 - 12:48

Ja, inderdaad leuke maandag.... maar ja niets aan te doen, zijn echte gangstertjes he ;) .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 22 september 2009 - 13:48

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 22 september 2009 - 18:30

Ja, er zijn zo van die dagen...  

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 22 september 2009 - 18:41

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 22 september 2009 - 19:13

Kan soms eens gebeuren hé.
Geplaatste afbeelding

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#9 Geplaatst 22 september 2009 - 19:42

lolz was het begin van een echt goeie week, kwam ik vandaag op school was mijn leerkracht die ik had voor 4 uren, ziek! Heb ik dus weer een hele middag met men deugnietjes kunnen spelen :LOL:
Scherven brengen echt geluk, vooral als ze door de pootjes van een kat gemaakt zijn :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 22 september 2009 - 20:01

Hier zijn er ook weer brokken gevallen vannacht :)