Net nieuw (grote poezenliefhebber) en heb net wat meegemaakt.
Ik heb een kitten gevonden aan een autoweg (A12), het was een kitten/katertje. Ik kan niet inschatten hoe oud dat 'm was maar toen dat we onze katjes mee mochten nemen naar huis, waren ze ongeveer even groot.. Hij zag er goed uit. Zachte, glanzend vachtje en zag er wat magertjes uit.
Hij was erg bang en wilde bijna de autoweg oplopen, gelukkig was ie niet mensenschuw en heb ik 'm naar mij toe gelokt. hij had precies veel aandacht te kort

'k hem hem eten gegeven. het enige wat ik had was nog rauwe kip. Ik ben maar aan het stressen of dat wel goed is voor zo'n beestje, maar ik had ook niets anders voor hem.
De dierenarts van wacht is 'm komen ophalen en eind goed al goed, hij is mee met de dierenarts en ze gaan kijken of hij een chip heeft etc

Nu weet ik niet of ik wel het juiste heb gedaan... Want ik hoor vaak dat je katjes niet zomaar van de straat mag plukken maar als ie daar nog 10 minuten onder die struik zat vlakbij de autosnelweg... M'n hart breekt, 'k mag er niet aan denken wat er zou gebeuren als ie daar langer zat...

Dus ja, eerst redden en dan zit ik maar na te denken en te stressen of ik alles goed heb gedaan.
Had 'm ziektes, was het goed dat ik 'm rauwe kip heb gegeven, had ik beter niet kunnen kijken of z'n moeder in de buurt was etc etc :/
Bedankt voor het lezen, ik wou dit even kwijt sinds het nogal heftig was en hopelijk kunnen jullie me geruststellen of ik het wel goed heb gedaan.
Hier is de kleine rakker

Bewerkt door ShariC, 15 oktober 2016 - 22:04.