Spring naar inhoud

- - - - -

Krabpaal

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Shinigami
Shinigami
  • 30 berichten

#1 Geplaatst 21 oktober 2016 - 21:49

Hoi hoi,

Gezien de katjes in december komen ben ik druk in de weer om nog wat krabpalen te vinden (de rest is allemaal al aanwezig). Ik heb een week terug de petfun Joy besteld (met extra hangmat, want Thor is verzot op hangmatjes). Maar ik ben dus op zoek naar nog een tweede krabpaal die iets anders dan deze.

Kent iemand nog aanraders? Het mag in dezelfde prijscategorie zijn als de Joy. Want buiten de die en een extreem kleine krabpaal die ik heb gekregen van een vriend (en die niet zo populair zal zijn, weet ik nu al) heb ik er nog geen :p

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#2 Geplaatst 21 oktober 2016 - 23:09

Drapaki Rufi, kristins Kratzenbaeum.de,  katzendeko.
Zijn wel goede merken :cat

Machteld.
Machteld.
  • 2.971 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 22 oktober 2016 - 11:24

Misschien eens kijken naar een hoge krabton, kunnen ze over het hele oppervlak nageltjes scherpen :)

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 22 oktober 2016 - 12:23

De krabton is hier inderdaad ook een succes!
Ik heb deze in beige, mandje kan er af gehaald worden om te wassen: http://m.zooplus.nl/...abtonnen/185850

Deze hoor ik ook erg positieve verhalen over, tikje duurder, maar schijnt een heel goede serie te zijn: http://m.zooplus.nl/...abtonnen/571202
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

Sabine2
Sabine2
  • 8.297 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 22 oktober 2016 - 14:03

Ik heb een krabton van Petfun voor beneden en één van Natural Paradise voor boven. Boven gaan ze er regelmatig inliggen, maar beneden wat minder, want ze liggen veel liever in de hangmatjes van de Petfun Joy en de Petfun Emma (plafondkrabpaal). De afwerking van de Petfun is wel mooier dan de Natural Paradise.
Ik ben sowieso een fan van Petfun, omdat je daar de mandjes kan in de machine steken als ze te vuil zijn en de krabpalen zelf zijn heel goed. De radiatorhangmatjes van Petfun vinden ze hier ook mega. Eigenlijk alles wat hangmat is ;)
Maar 'k heb ook al veel goeds gehoord over Drapaki en Katzendeko.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#6 Geplaatst 22 oktober 2016 - 14:22

Drapaki  heeft er hele leuke met  heel brede  stam in het materiaal  van een krabton.

rufi-drapaki-27cm-katten-krabpaal-sisal-mat-exclusive-kak-5.jpg

Sabine2
Sabine2
  • 8.297 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 26 oktober 2016 - 21:31

Bekijk berichtlilymaya, op 22 oktober 2016 - 14:22, zei:

Drapaki  heeft er hele leuke met  heel brede  stam in het materiaal  van een krabton.

Bijlage rufi-drapaki-27cm-katten-krabpaal-sisal-mat-exclusive-kak-5.jpg

oooooooooooooh leuk!!

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com