Spring naar inhoud

- - - - -

musical the sound of music

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#1 Geplaatst 21 september 2009 - 10:38

wie gaat er ook of is er naar toe geweest.the musical sound of musis.in stadsshouwburg antwerpen.wij gaan 30oktober.

Guest_joey_*
Guest_joey_*

#2 Geplaatst 21 september 2009 - 11:45

Ik ga  op 25 oktober :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 september 2009 - 12:11

daar krijg ik mijn man niet mee naartoe
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 21 september 2009 - 12:12

Zijn alle liedjesteksten dan ook naar het Nederlands vertaald? Want dan wil ik eigenlijk liever niet gaan kijken. Als het niet in het Engels is, dan ga ik me toch alleen maar ergeren aan de vertalingen... :oops:
Geplaatste afbeelding

Guest_Nathalie VL_*
Guest_Nathalie VL_*

#5 Geplaatst 21 september 2009 - 12:17

ik ben zaterdag gaan kijken en het is gewoon fantastisch. :loveshower:

De liedjes zijn ook prachtig echt waar...ook al zijn ze niet in het Engels. Ik vind het ook niet leuk als ze liedjes vertalen maar dit is echt anders bij the Sound of Music. Je wordt er zo in meegesleept in het verhaal....ik had werkelijk de traantjes in mijn ogen.

Deborah vertolkt haar rol super maar dan ook supergoed. Dit mag je echt niet missen hoor!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 21 september 2009 - 12:41

Wij spijtig genoeg niet, maar veel plezier gewenst!

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#7 Geplaatst 21 september 2009 - 12:47

Deze zou ik ook graag doen, maar het zal er spijtig genoeg niet van komen :cry:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#8 Geplaatst 21 september 2009 - 13:02

't Is niet zo mijn ding, maar denk wel dat het goed zal zijn hoor! Veel plezier in ieder geval!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 21 september 2009 - 13:07

Nathalie VL zei:

ik ben zaterdag gaan kijken en het is gewoon fantastisch. :loveshower:

De liedjes zijn ook prachtig echt waar...ook al zijn ze niet in het Engels. Ik vind het ook niet leuk als ze liedjes vertalen maar dit is echt anders bij the Sound of Music. Je wordt er zo in meegesleept in het verhaal....ik had werkelijk de traantjes in mijn ogen.

Deborah vertolkt haar rol super maar dan ook supergoed. Dit mag je echt niet missen hoor!

Ik ben zelf vertaler van opleiding (onder andere Engels en Nederlands) en daardoor stoor ik me eigenlijk altijd aan vertalingen. Noem het een soort van beroepsmisvorming. Als ik engelstalige films kijk, kijk ik thuis zonder ondertitels en in de bioscoop probeer ik zoveel mogelijk de ondertitels te ontwijken. Boeken die origineel in het Engels zijn geschreven, lees ik ook altijd in het Engels. Dus ik ben echt wel "erg" wat dat betreft. ;)

Ik heb ook het hele tv-gedoe rond de musical nooit gevolgd, dus ken die Deborah ook helemaal niet (weet niet eens hoe ze eruit ziet). De musical zal ik dan toch maar aan mij laten voorbij gaan. Ik ga dan liever nog eens een keertje in Londen naar een musical kijken. :a
Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#10 Geplaatst 21 september 2009 - 15:43

Ik ben ook zaterdag geweest en het was geweldig. Zeker een aanrader!

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#11 Geplaatst 21 september 2009 - 15:48

Dat zal wel mooi zijn.
Heel veel plezier.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 21 september 2009 - 16:13

Ik ga ook over 2 weken. :dancer: :dancer:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#13 Geplaatst 21 september 2009 - 18:28

Ik ben een paar jaar gelee in Scheveningen al geweest. Heb me kostelijk geamuseerd.
Hij heeft nu bij ons gespeeld in het efteling theater. Ben niet meer geweest. veels te ver weg en de prijs is dan ook veels te hoog.

Veel plezier voor de mensen die gaan.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#14 Geplaatst 21 september 2009 - 21:55

ik heb de musical 5 of 6 jaar terug gezien in A'pen, toen was hij heel erg goed...
nu heb ik de nood niet om hem te zien, heb hem al gezien.. maar tzal wel goed zijn, aangezien ik bijna elk liedje kan meezingen en de film al tig tal keer gezien heb :)

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#15 Geplaatst 21 september 2009 - 23:44

Wij gaan begin november, ik kijk er al naar uit.