Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe krabpaal nodig (andere krabpaal pag.4)

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 15 februari 2017 - 00:51

HelpLuckyvinden, op 15 februari 2017 - 00:14, zei:

Vreemd hé dat die van jou wel stabiel is. Zou bijna gaan denken dat er effectief iets mis is met de tussenverbindingen :catscratchhead
Ik zal eens zien morgen of ik het filmpje hier kan plaatsen...

http://video-1487084062.mp4
Link werkt niet, wou hem nog verwijderen maar kon mijn bericht niet meer bewerken :/

Deze werkt wel :)
http://View My Video
Ik was met de ene hand aan het filmen en met de andere hand aan de krabpaal aan het schudden, dus echt niet met veel kracht.
Als ze erop springen is het veel erger.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 15 februari 2017 - 00:54.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 17 februari 2017 - 18:49

Zooplus krijgt van mij een dikke +
Ik heb antwoord gekregen om mijn mail, we mogen de krabpaal kosteloos retourneren en het aankoopbedrag wordt volledig terug gestort.
Heb er nog geen ervaring mee hoe het precies zal verlopen, moet een formulier invullen van DHL. Ik vroeg of ik het moment kan kiezen van ophaling, blijkbaar niet, maar lijkt me toch bijna niet mogelijk dat ze zomaar lukraak aan je deur komen bellen.
Dus dat is nog even afwachten hoe dat verloopt.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 01 maart 2017 - 17:29

De krabpaal is ondertussen terug gestuurd naar Zooplus en we hebben netjes ons geld terug gekregen :duim:

Ondertussen zijn we in verschillende winkels gaan kijken voor een andere. We wilden toch graag voor aankoop de volgende krabpaal zelf kunnen inspecteren. Toch is het terug een online aankoop geworden aangezien we prijs/kwaliteit niets interessants vonden.

Het is deze geworden van Armakat
9200000055193718.jpg

We, en de poezels, hadden geluk : hij werd geleverd dezelfde dag dat we de vorige uit mekaar gehaald hebben om te versturen. Ze hebben dus geen dag zonder krabpaal gezeten :)
Na het monteren ervan merkte ik onmiddellijk wel het verschil ; geen gewiebel.
Met de prijs ook geluk gehad ; in een andere kleur kost hij 60 euro meer (deze staat intussen 10 euro hoger geprijsd :p ). En het kleur bevalt ons eigenlijk wel.

Iedereen heeft opnieuw zijn/haar vaste plaats : Luna ligt graag te soezen in de hangmat, Miloh ligt graag in het huisje en Moon verkiest de grootste ligplank.
Naast rusten wordt er opnieuw veel geklauterd en echt gespeeld op de krabpaal, wat ze op de vorige niet lang deden omdat hij erg wiebelde.
Tijdens de zotte momenten dat ze achter mekaar lopen in huis en mekaar plagen is de krabpaal nu terug een vast onderdeel van het parcours geworden :goofy:
Zij blij en wij dus ook :jump:

Waar ik ook altijd zal op letten in het vervolg is dat de pilaren helemaal uit koord bestaan.
De vorige had stof op de uiteindes, deze was op die paar maanden tijd kapot gekrabt en daardoor kwam de sisal al helemaal los.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 01 maart 2017 - 17:35.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#49 Geplaatst 01 maart 2017 - 20:11

HelpLuckyvinden, op 01 maart 2017 - 17:29, zei:

De krabpaal is ondertussen terug gestuurd naar Zooplus en we hebben netjes ons geld terug gekregen :duim:

Ondertussen zijn we in verschillende winkels gaan kijken voor een andere. We wilden toch graag voor aankoop de volgende krabpaal zelf kunnen inspecteren. Toch is het terug een online aankoop geworden aangezien we prijs/kwaliteit niets interessants vonden.

Het is deze geworden van Armakat
9200000055193718.jpg

We, en de poezels, hadden geluk : hij werd geleverd dezelfde dag dat we de vorige uit mekaar gehaald hebben om te versturen. Ze hebben dus geen dag zonder krabpaal gezeten :)
Na het monteren ervan merkte ik onmiddellijk wel het verschil ; geen gewiebel.
Met de prijs ook geluk gehad ; in een andere kleur kost hij 60 euro meer (deze staat intussen 10 euro hoger geprijsd :p ). En het kleur bevalt ons eigenlijk wel.

Iedereen heeft opnieuw zijn/haar vaste plaats : Luna ligt graag te soezen in de hangmat, Miloh ligt graag in het huisje en Moon verkiest de grootste ligplank.
Naast rusten wordt er opnieuw veel geklauterd en echt gespeeld op de krabpaal, wat ze op de vorige niet lang deden omdat hij erg wiebelde.
Tijdens de zotte momenten dat ze achter mekaar lopen in huis en mekaar plagen is de krabpaal nu terug een vast onderdeel van het parcours geworden :goofy:
Zij blij en wij dus ook :jump:

Waar ik ook altijd zal op letten in het vervolg is dat de pilaren helemaal uit koord bestaan.
De vorige had stof op de uiteindes, deze was op die paar maanden tijd kapot gekrabt en daardoor kwam de sisal al helemaal los.
prijs kwaliteit valt Armarkat  wel
goed mee.
Ik heb er al 2 maal een krabpaal gekocht , 2 x dezelfde,  de eerste ging 3 jaar mee.
De 2e was rapper versleten  ondanks minder gebruik, heb toen contact opgenomen  en kreeg
2 vervangpalen gratis.
En het is idd zo, als er stof aan het uiteinde van de sisalpalen is, zou ik het zéker niet kopen.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#50 Geplaatst 01 maart 2017 - 20:18

lilymaya, op 01 maart 2017 - 20:11, zei:

prijs kwaliteit valt Armarkat  wel
goed mee.
Ik heb er al 2 maal een krabpaal gekocht , 2 x dezelfde,  de eerste ging 3 jaar mee.
De 2e was rapper versleten  ondanks minder gebruik, heb toen contact opgenomen  en kreeg
2 vervangpalen gratis.
En het is idd zo, als er stof aan het uiteinde van de sisalpalen is, zou ik het zéker niet kopen.
3 jaar vind ik nog niet zo lang aangezien ze met deze van de Lidl (die ik op 1'ste pagina plaatste) ongeveer 5 jaar deden.
Ik hoop dat ze er toch ongeveer even lang mee doen...
Misschien zijn jou katten nog wilder dan de onze ;)

Welke heb jij als ik vragen mag?

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 01 maart 2017 - 20:18.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#51 Geplaatst 01 maart 2017 - 20:28

Mijn krabpaal lijkt wat op de jouwe,,ik vind hem niet meer op de site.
Hij is 2.09 m hoog, was toen 169 euro
Tentje  en hangmat hebben we er af gedaan.
3 jaar is misschien  niet zo lang maar  ik vond dat de stof wat vuil was, en ik wou eerst dan toch
maar gewoon  de versleten  sisal vervangen, maar toen zag ik dat ik een hele nieuwe voor 80'euro
kon kopen  en dan heb ik dan maar gedaan..

Tylwyth
Tylwyth
  • 191 berichten

#52 Geplaatst 01 maart 2017 - 23:00

Wij hebben nu al +-3 jaar zo'n 'krabtrap' van armarkat, heel tevreden van (geweldig voor ons Lotje natuurlijk omdat die anders de vensterbank niet meer op raakt met haar rollator) en staat nog steeds stevig
Tot voor kort was die nog in heel goede staat, nu begint aan 1 paal de sisal los te komen, maar onze Lou is daar een wel 'een beetje wild' mee.Onlangs heeft hij een goedkoop klein krabpaaltje van de makro gewoon in 2 gebroken :rolleyes:

Bewerkt door Tylwyth, 01 maart 2017 - 23:04.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#53 Geplaatst 01 maart 2017 - 23:29

Tylwyth, op 01 maart 2017 - 23:00, zei:

Wij hebben nu al +-3 jaar zo'n 'krabtrap' van armarkat, heel tevreden van (geweldig voor ons Lotje natuurlijk omdat die anders de vensterbank niet meer op raakt met haar rollator) en staat nog steeds stevig
Tot voor kort was die nog in heel goede staat, nu begint aan 1 paal de sisal los te komen, maar onze Lou is daar een wel 'een beetje wild' mee.Onlangs heeft hij een goedkoop klein krabpaaltje van de makro gewoon in 2 gebroken :rolleyes:
heb ik ook ooit gehad zo'n  paaltje van de Makro.....
Heeft niet lang geleefd...
Ik vind de Drapaki krabpalen écht  wel súper.
Is natuurlijk wel iets duurder :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#54 Geplaatst 02 maart 2017 - 00:29

lilymaya, op 01 maart 2017 - 20:28, zei:

Mijn krabpaal lijkt wat op de jouwe,,ik vind hem niet meer op de site.
Hij is 2.09 m hoog, was toen 169 euro
Tentje  en hangmat hebben we er af gedaan.
3 jaar is misschien  niet zo lang maar  ik vond dat de stof wat vuil was, en ik wou eerst dan toch
maar gewoon  de versleten  sisal vervangen, maar toen zag ik dat ik een hele nieuwe voor 80'euro
kon kopen  en dan heb ik dan maar gedaan..
Dat vind ik ook wel interessant dat je de palen kan vervangen.
Maar ja, inderdaad als je dan een nieuwe ziet voor die prijs dan is het ook verleidelijk om metéén een andere krabpaal te kopen ;)

Tylwyth, op 01 maart 2017 - 23:00, zei:

Ja, die heb ik ook gezien met die trapjes...is inderdaad wel handig als ze daardoor terug op de vensterbank geraakt.