Spring naar inhoud

- - - - -

Soms ruzie

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Smiko
Smiko
  • 125 berichten

#16 Geplaatst 12 november 2016 - 01:12

Heb dat hier ook, en en het is uiteindelijk altijd (mijn) Loki die schuldig is.

Gigantisch lieve knuffelbeer verder maar as hij besluit het uit te gaan hangen is hij onverbeterbaar, valt nu gelukkig mee.

Was ook zodra ik ging slapen slapen, dan ging hij deuren open maken, concerten geven en daarna andere katten pesten omdat hij wist dat ik dan opsta om in te grijpen (dan zijn ze echt al naar elkaar aan het blazen).

Ik doe nu ook de slaapkamer deur dicht, de poesjes mochten altijd mee op bed slapen maar als een Coone  kater van 12 Kg er een spelletje van maakt om elke keer met een aanloop op je te springen begin je daar wel anders over te denken :)

Zie dit beestje verder doodgraag en hij is een top kameraad, maar soms wil je hem achter het behang plakken :)

En Loki is dus een volledig zwarte Maine Coone kater van 12 kg voor wie het nog niet door had.

De oplossing is vaak een 'time out'. Zet ze even apart in aparte kamers, hoeft maar een paar minuten te duren en ze hebben dat heel snel door.

Bewerkt door Smiko, 12 november 2016 - 01:18.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 12 november 2016 - 09:34

Het zit hem precies wat in de naam haha. Nog 2 Loki's die er bij betrokken zijn. :d

Bij mij spelen ze gelukkig niet in de kamer. Het gestommel is altijd beneden en als ik beneden kom springen ze vaak net op elkaar. Deze nacht was het gelukkig terug rustig en hebben ze niks gedaan.
Soms doe ik inderdaad mn deuren even dicht dat ze apart zitten. Ik heb hier niet echt veel afzonderlijke ruimtes jammer genoeg. Soms beginnen ze wel terug op elkaar te jagen als ik de deuren weer open doe.

Geplaatste afbeelding

Smiko
Smiko
  • 125 berichten

#18 Geplaatst 12 november 2016 - 09:52

Bekijk berichtEibhlin, op 12 november 2016 - 09:34, zei:

Het zit hem precies wat in de naam haha. Nog 2 Loki's die er bij betrokken zijn. :d

Bij mij spelen ze gelukkig niet in de kamer. Het gestommel is altijd beneden en als ik beneden kom springen ze vaak net op elkaar. Deze nacht was het gelukkig terug rustig en hebben ze niks gedaan.
Soms doe ik inderdaad mn deuren even dicht dat ze apart zitten. Ik heb hier niet echt veel afzonderlijke ruimtes jammer genoeg. Soms beginnen ze wel terug op elkaar te jagen als ik de deuren weer open doe.

Ze krijgen ook niet voor niks die naam he :)

Loweltje heeft heel bewust de naam Loki gekregen.

Het is ook gewoon niet eerlijk, Een volle voormalig Cooone dek kater tegen 2 persjes.

Hij is gewoon veel te sterk.

Het enige dat werkt is om hem even apart te zetten.

Bewerkt door Smiko, 12 november 2016 - 10:01.