Spring naar inhoud

- - - - -

webwinkel zalando testen

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Kaprice
Kaprice

Grootste luiaard 2016

• 4.289 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 05 december 2016 - 17:05

Ik wacht wel op de solden  :louche:

Een trui van 70€ Inge?

Poeslap
Poeslap
  • 1.599 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 05 december 2016 - 17:09

70 euro is inderdaad veel. Kans is groot dat we hier echter wel aan dat bedrag komen. Ikzelf wilde kijken voor een jurk en een t-shirt. En mijn moeder wilde waarschijnlijk ook nog iets voor haar bestellen.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.267 berichten

#18 Geplaatst 05 december 2016 - 17:17

Bekijk berichtKaprice, op 05 december 2016 - 17:05, zei:

Ik wacht wel op de solden  :louche:

Een trui van 70€ Inge?

Nee we hadden geen minimum bedrag, ik moet zelf maar heel weinig opleggen ;)

Bekijk berichtPoeslap, op 05 december 2016 - 17:09, zei:

70 euro is inderdaad veel. Kans is groot dat we hier echter wel aan dat bedrag komen. Ikzelf wilde kijken voor een jurk en een t-shirt. En mijn moeder wilde waarschijnlijk ook nog iets voor haar bestellen.

Om de tegoedbon te gebruiken moet je geen 70€ besteden hoor

Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.337 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 05 december 2016 - 23:09

ik heb nog niet gekeken mijn dochter vind niets moet je voor 70 euro kopen voor die bon te gebruiken ?? Heb niet goed gelezen dan moet er dringend eens werk van maken

spirou2007
spirou2007
  • 3.953 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 05 december 2016 - 23:12

Bekijk berichtliange, op 05 december 2016 - 23:09, zei:

ik heb nog niet gekeken mijn dochter vind niets moet je voor 70 euro kopen voor die bon te gebruiken ?? Heb niet goed gelezen dan moet er dringend eens werk van maken

ja, om de 20% korting te krijgen moet je min om 70 euro besteden.

Je kan het ook zo zien: als je om 70 euro besteld, krijg je uw 20% en betaal je 56 euro. :)
:) :)

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.267 berichten

#21 Geplaatst 06 december 2016 - 10:43

Ik vond het eigenlijk heel gemakkelijk om te bestellen, de betaling hoeft ook niet onmiddellijk. Ik heb gekozen om binnen 14 dagen pas te betalen. Als het niet goed is kan je het retour sturen en moet je niets betalen.
Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.953 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 07 december 2016 - 11:53

aja, ik heb mijn bestelling direct betaald en deels met mijn bon.
Ik heb mijn pakske ondertussen ontvangen.
't is toch niet dat ze.
De stukken op zich zijn wel mooi en passen. MAAR...
Voordeel van Zalando is zgz dat je 100 dagen de tijd hebt om terug te sturen en ondertussen uitgebreid te pasen maar 't iis aan de kleren te zien, ze ruiken niet nieuw, wss bespoten met een product om zweetgeur te camoufleren. De kraag is vuil en precies platgevreven, de pluizige stof is op een stuk van de kraag plat, precies of e pull is al 5 jaar oud.
Terugturen is niet te doen bij ons, tis ver om naar de post of een postpunt ge gaan, ik zou er opnieuw verlof moeten voor vragen want op de gewone openingsuren geraak ik er niet.
Ik ga dus de pulls wassen en hopelijk zijn ze dan proper.
Maar 't is eigenlijk erg dat je uw nieuwgekochte pulls direct moet wassen, het mooiste iis er af dan he.
t is goed dat we een korting hadden van 25 euro want anders was het wel heel duur geweest.

Ik ben blij dat ik mee mag testen en kan ervaren hoe het is om online shopping te doen maar ze zouden beter wat strenger zijn bij de retours.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.267 berichten

#23 Geplaatst 19 december 2016 - 15:57

Bekijk berichtspirou2007, op 07 december 2016 - 11:53, zei:

aja, ik heb mijn bestelling direct betaald en deels met mijn bon.
Ik heb mijn pakske ondertussen ontvangen.
't is toch niet dat ze.
De stukken op zich zijn wel mooi en passen. MAAR...
Voordeel van Zalando is zgz dat je 100 dagen de tijd hebt om terug te sturen en ondertussen uitgebreid te pasen maar 't iis aan de kleren te zien, ze ruiken niet nieuw, wss bespoten met een product om zweetgeur te camoufleren. De kraag is vuil en precies platgevreven, de pluizige stof is op een stuk van de kraag plat, precies of e pull is al 5 jaar oud.
Terugturen is niet te doen bij ons, tis ver om naar de post of een postpunt ge gaan, ik zou er opnieuw verlof moeten voor vragen want op de gewone openingsuren geraak ik er niet.
Ik ga dus de pulls wassen en hopelijk zijn ze dan proper.
Maar 't is eigenlijk erg dat je uw nieuwgekochte pulls direct moet wassen, het mooiste iis er af dan he.
t is goed dat we een korting hadden van 25 euro want anders was het wel heel duur geweest.

Ik ben blij dat ik mee mag testen en kan ervaren hoe het is om online shopping te doen maar ze zouden beter wat strenger zijn bij de retours.

Oei dat is niet fijn, mijn trui was wel netjes en niet gedragen.

Deze campagne is weeral bijna afgelopen. Ik denk wel dat ik nog eens iets ga bestellen, ik heb geen negatieve ervaring gehad
Heeft er iemand iets kunnen kopen met de korting?

Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.953 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 19 december 2016 - 16:04

wel, ik heb gezien dat ze bij Zalando ook een item 'nieuw binnen ' hebben , daar heb ik al gekeken en hebben ze ook schone stukjes :) :) , ik ga nog wel bestellen bij Zalando maar bij de nieuwe stuks. Voor handtassen en accessoires kan er ook niks misgaan normaal he, daar ga ik ook wel eens kijken en een bestelling doen, wel na nieuwjaar.

Poeslap
Poeslap
  • 1.599 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 19 december 2016 - 16:28

Bekijk berichtInge91, op 19 december 2016 - 15:57, zei:

Oei dat is niet fijn, mijn trui was we :cat l netjes en niet gedragen.

Deze campagne is weeral bijna afgelopen. Ik denk wel dat ik nog eens iets ga bestellen, ik heb geen negatieve ervaring gehad
Heeft er iemand iets kunnen kopen met de korting?

Gisteren mijn bestelling gedaan met die kortingscode van jou. Ik heb wel samen met mijn moeder besteld, zodat we aan het bedrag van 70 euro geraakten.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.267 berichten

#26 Geplaatst 19 december 2016 - 18:24

Bekijk berichtspirou2007, op 19 december 2016 - 16:04, zei:

wel, ik heb gezien dat ze bij Zalando ook een item 'nieuw binnen ' hebben , daar heb ik al gekeken en hebben ze ook schone stukjes :) :) , ik ga nog wel bestellen bij Zalando maar bij de nieuwe stuks. Voor handtassen en accessoires kan er ook niks misgaan normaal he, daar ga ik ook wel eens kijken en een bestelling doen, wel na nieuwjaar.

Daar moet ik ook eens op gaan kijken ;) bedankt voor de tip

Bekijk berichtPoeslap, op 19 december 2016 - 16:28, zei:

Gisteren mijn bestelling gedaan met die kortingscode van jou. Ik heb wel samen met mijn moeder besteld, zodat we aan het bedrag van 70 euro geraakten.

Leuk dat je de korting toch hebt kunnen gebruiken :)

Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.913 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 19 december 2016 - 21:26

Wij hebben bij Zalando ook al meermaals besteld.
Eénmaal je besteld hebt krijg je achteraf ook nog wel eens kortingen via de mail. Vaak ook wel met een minimum aankoopbedrag.
Zijn er in het algemeen wel tevreden over.
Als er iets niet past of de kwaliteit je niet aanstaat is het nooit een probleem om terug te sturen.
Dat houdt natuurlijk in dat je nooit weet of de kledij dat je koopt al gedragen werd, dat wel...als het al gedragen lijkt zou ik toch wel terug sturen hoor.

Er is ook "Zalando lounge" ; hier komen regelmatig artikelen voor aan superkortingen.
Je moet er snel bij zijn en je maat moet er nog tussen zitten. Als je dat geluk hebt dan is het vaak wel de moeite ;)
Bij "Zalando lounge" betaal je wel verzendkosten. In bepaalde (korte) periodes vallen die wel eens weg.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 19 december 2016 - 21:27.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.267 berichten

#28 Geplaatst 21 december 2016 - 10:42

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 19 december 2016 - 21:26, zei:

Wij hebben bij Zalando ook al meermaals besteld.
Eénmaal je besteld hebt krijg je achteraf ook nog wel eens kortingen via de mail. Vaak ook wel met een minimum aankoopbedrag.
Zijn er in het algemeen wel tevreden over.
Als er iets niet past of de kwaliteit je niet aanstaat is het nooit een probleem om terug te sturen.
Dat houdt natuurlijk in dat je nooit weet of de kledij dat je koopt al gedragen werd, dat wel...als het al gedragen lijkt zou ik toch wel terug sturen hoor.

Er is ook "Zalando lounge" ; hier komen regelmatig artikelen voor aan superkortingen.
Je moet er snel bij zijn en je maat moet er nog tussen zitten. Als je dat geluk hebt dan is het vaak wel de moeite ;)
Bij "Zalando lounge" betaal je wel verzendkosten. In bepaalde (korte) periodes vallen die wel eens weg.

Als ik zie dat het gedragen is gaat het onverbiddelijk terug, dan kan ik evengoed een 2de hands winkel binnen stappen. Ik vind ook dat ze zoiets heel goed moeten controleren. Eigenlijk vind ik 2 weken bedenktijd meer dan genoeg.

Bij zalando lounge bestel ik regelmatig, ze hebben leuke dingen

Bewerkt door Inge91, 21 december 2016 - 10:42.

Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 3.953 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 16 maart 2017 - 21:00

En hebben jullie ondertussen nog iets besteld op Zalando? Of was het 'goed voor 1 keer'?  :)

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.267 berichten

#30 Geplaatst 17 maart 2017 - 08:15

Bekijk berichtspirou2007, op 16 maart 2017 - 21:00, zei:

En hebben jullie ondertussen nog iets besteld op Zalando? Of was het 'goed voor 1 keer'?  :)

Nee hoor ik heb nog 2 truien besteld in de solden, jij iets besteld?

Geplaatste afbeelding