Spring naar inhoud

- - - - -

Best geteste kattebrokjes

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 27 december 2016 - 15:38

Hij Wendy ,redelijk goed en ze eten het erg graag.
Pitou heeft wat plattere stoelgang maar dat is nu al een tijdje zo.
Ik ga het blijven doorgeven zodat ze aan deze brokjes wennen.
Pitou krijgt volgens mij  tandjes want wil constant mijn vinger in zijn mond om daar op te bijten.
Ik ga ze voorlopig nog niet buiten laten hoewel ze vrijdag 6 weken hier zijn.
Mijn gevoel zegt dat ze er nog niet klaar voor zijn.

Hoe is het met u poezels??

Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.370 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 28 december 2016 - 10:32

heel goed, over het algemeen lekker relaxte Ragdolls en een HTK. Sookie de HTK wil wel eens een bitch zijn tegen Isabella de Ragdoll als madam ergens wil liggen of zitten waar de ander ligt en dan vliegen de haren in het rond maar even later is dat weer voorbij.

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 29 december 2016 - 14:59

Mijn ragdolls waren hun rauw voer een beetje moe en Xeon at te  weinig .Dus meng ik bij hun rauw voer een heel klein beetje animonda fon feinsten  en nu eet hij heel goed en met meer goesting en de stoelgang blijft goed.

Veel ambiance bij jullie thuis dus :))

Hier is het ook  minstens 1x per dag ambras tussen Xeon en Tobyn.
Xeon is enorm jaloers !!

Geplaatste afbeelding

Fotokonijn
Fotokonijn
  • 192 berichten

#34 Geplaatst 05 januari 2017 - 18:49

Vandaag een aanbieding in RC Sensible.
12 kilo voor 40 euro(groothandels prijs)

mira
mira
  • 352 berichten
  • 10 katten

#35 Geplaatst 07 januari 2017 - 03:37

Als je op de verpakking kijkt of op Zooplus naar de samenstelling van Rc Sensible zal je merken dat er idd granen in zitten, ik ben ook voorstander van een granenvrij voer, katten zijn niet gemaakt om granen te eten, ik wissel al eens af tussen Purizon, Nutrivet maar geef nogal veel James Wellbeloved, kalkoen zonder granen, natuurlijk wel duurder dan zo een grote zak RC van 40 euro voor 12 kilo maar volgens mij toch nog steeds het beste. Ook mijn pup kreeg van in het begin granenvrij, Applaws en als ik dan kijk naar pups uit zelfde nest die geen granenvrij kregen, merk ik dat die pups veel meer vet hebben van al die granen, ze eten er te veel van , mijn hond bijvoorbeeld heeft ganse dag kans om van zijn brokken te eten maar doet dit niet, hij eet ze nochtans graag, hij blijft ook prima op gewicht, is volgens mij bij katten hetzelfde ingeval van granenvrij voer. Ook voor natvoer kijk ik ernaar, het kost je wel veel meer natuurlijk..., merken zoals Applaws, Almo nature of Hermann's bio genieten hier mijn voorkeur.

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.185 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 07 januari 2017 - 16:34

Nu eten ze al een tijdje Real nature brokjes  en krijgen ook wat rauw voer en hun stoelgang is ok en ze eten het graag.
Dus ik ga het hier ophouden.:))

Geplaatste afbeelding