Spring naar inhoud

- - - - -

nieuwe thuis gezocht voor 2,5 jarige kattin

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
32 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 04 januari 2017 - 11:55

Bekijk berichtlilymaya, op 04 januari 2017 - 10:50, zei:

dat is nu ook niet bepaald een lieve reactie he :)
Ik was ook niet bepaald vriendelijk maar ik kan er gewoon niet tegen.
Ik ga ook geen "epistel"schrijven over mijn leven.Maar ik zou het nooit kunnen er eentje te herplaatsen.

Bewerkt door DORIS, 04 januari 2017 - 11:57.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

lilymaya
lilymaya
  • 7.206 berichten

#17 Geplaatst 04 januari 2017 - 11:59

Bekijk berichtDORIS, op 04 januari 2017 - 11:55, zei:

Ik ga ook geen "epistel"schrijven over mijn leven.Maar ik zou het nooit kunnen er eentje te herplaatsen.
ik ook niet. :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.237 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 04 januari 2017 - 12:03

Bekijk berichtDORIS, op 04 januari 2017 - 11:55, zei:

Tenzij het echt de aller aller aller laatste optie is in belang van de kat. Dan wel omwille van echt een slechte situatie die bedreigend is voor zn veiligheid of gezondheid. Maar anders... nope
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.206 berichten

#19 Geplaatst 04 januari 2017 - 12:13

Bekijk berichtEibhlin, op 04 januari 2017 - 12:03, zei:

Tenzij het echt de aller aller aller laatste optie is in belang van de kat. Dan wel omwille van echt een slechte situatie die bedreigend is voor zn veiligheid of gezondheid. Maar anders... nope
Hewel ja, zo denk ik er ook over.

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 04 januari 2017 - 12:31

Ik ook.

pieterbrabant
pieterbrabant
  • 4 berichten

#21 Geplaatst 04 januari 2017 - 12:49

Hoe duidelijker kan ik nog zijn. Wij hebben dit beestje gered en willen er enkel het beste voor, net als voor alle dieren, ik heb best al veel gedaan voor dierenwelzijn in mijn leven. Je kunt ook constructieve reacties geven in plaats van met stenen te gooien.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.899 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 04 januari 2017 - 12:55

Ik denk dat we allemaal het beste voor onze dieren willen. De reden waarom hier zo gereageerd wordt, is dat we niet kunnen inbeelden om welke reden je een huisdier weg zou doen als er een baby komt. Behalve als het dier in kwestie uiterst agressief is. En dan vind ik dat deze reden mag, nee moet, vermeld worden om mogelijke problemen in een nieuwe thuis te voorkomen.

Waarom moet de kat weg? Is het omwille van iets dat nieuwe eigenaars moeten weten? Indien niet, begrijpen wij niet waarom de kat weg moet.
Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.155 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 04 januari 2017 - 15:11

Bekijk berichtpieterbrabant, op 04 januari 2017 - 12:49, zei:

Hoe duidelijker kan ik nog zijn. Wij hebben dit beestje gered en willen er enkel het beste voor, net als voor alle dieren, ik heb best al veel gedaan voor dierenwelzijn in mijn leven. Je kunt ook constructieve reacties geven in plaats van met stenen te gooien.
[font=arial,helvetica,sans-serif]

Ik hoop dat je voor jullie problemen een oplossing vinden want jullie poes is nu 2 jaar bij jullie en is gehecht aan jullie aan jullie huisje,jullie omgeving en voor u poes is verhuizen een straf .
Voor alle problemen is er een oplossing en waarschijnlijk ook voor deze dus hoop ik dat je voor jullie en zeker voor jullie poes (die toch deelmaakt  van u gezin dat je)een goede beslissing neemt🐾😻

Bewerkt door ROSETTA, 04 januari 2017 - 15:13.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.915 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 04 januari 2017 - 17:14

Mijn kleindochter (nu negen maanden) is van dag 1 opgegroeid met 4 (binnen) katten, als ze hier is is ze omringd door 4 (binnen) katten en een hond, bij haar andere opa en oma zijn 2 katten,
wat een gelukkig kind dat ze mag opgroeien met zoveel dieren vriendjes :love: :love: :love:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#25 Geplaatst 04 januari 2017 - 20:21

Je zei,voor dit dier en voor alle dieren,dus neem ik aan dat je er nog meer hebt,zoalsBlackscorpion al vroeg: waarom moet ze weg?
En de andere dieren niet?
Ik heb mijn dochter opgevoed met de kat die ik toen al had,ze mocht n haar bedje liggen,en in haar box,en overal en heeft haar nooit gekrabt oid,mijn dochter is er alleen maar een beter mens van geworden om met dieren op te groeien.
Mss is een asiel/opvang zo gek nog niet,niet gewenst zijn is zeker niet leuk.
Dat jullie haar uit een bos " gered" hebben zegt niets over liefde voor een dier,hooguit,mededogen voor een kitten,nu zevolwassen is....

Bewerkt door Duchess, 04 januari 2017 - 20:23.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 04 januari 2017 - 20:43

Is de kat gechipt (heb ik al eens gevraagd)

Aan de rest: graag proberen on topic te blijven aub ;)

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 04 januari 2017 - 20:45

Eindelijk eens een andere kleur. :x
Sorry kon het niet laten.

LynnV
LynnV
  • 2 berichten

#28 Geplaatst 05 januari 2017 - 21:07

Heb je al eens gekeken bij kittentekoop.be? Daar zijn nog mensen die hun katten willen herplaatsen voor diverse redenen. Zorg er wel voor dat je het karakter van jouw kat uitlegt en waarom jullie ze juist zouden willen herplaatsen.

lilymaya
lilymaya
  • 7.206 berichten

#29 Geplaatst 05 januari 2017 - 22:54

Bekijk berichtLynnV, op 05 januari 2017 - 21:07, zei:

Heb je al eens gekeken bij kittentekoop.be? Daar zijn nog mensen die hun katten willen herplaatsen voor diverse redenen. Zorg er wel voor dat je het karakter van jouw kat uitlegt en waarom jullie ze juist zouden willen herplaatsen.
kittentekoop zijn raskatten dacht  ik.

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.604 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 05 januari 2017 - 23:13

Bekijk berichtLynnV, op 05 januari 2017 - 21:07, zei:

Kittentekoop is inderdaad voor raskatten.
En die moeten ook wettelijk in orde zijn.

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com