Spring naar inhoud

- - - - -

Deva UP up

• Log in om te reageren
119 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 22 september 2009 - 08:20

na meer dan een maand zijn maand, ettelijke da bezoekjes en de goeie gevonden waar ik me echt goed bij voel en die de panacur hier een week heeft gegeven zijn poezen pareltjes van de diarree vanaf ,....
alleen Deva niet ,
en sinds de DA hebben Iruna en Syrai , het op mijn kleine meid gemund ,

Syrai begint te minderen  

Ze blijft speels , met de rest lukt t prima!, speelt ze rent ze , ook op haar eentje in het kattenhoekje waar de grote krabs en al hun speelgoed ligt
ze knuffelt enorm graag , komt bij me liggen, ronkt me de sterren van het lijf :) en als een Iruna boven ligt te slapen is de kust veilig ,
met de mannen hier komt ze erg goed overeen , ze krijgt er zelfs ook wasjes van :)

Als k het zie dan krijgen Iruna en Syrai  ervan langs maar
wat kan ik verder doen?
mijn meisje is daarom erg bang van hen 2 , hierdoor heeft ze als enige nog diarree. De ene x beter de andere minder , maar t blijft er als worstjes uitkomen.....maar plat
Dit moet stoppen ,
want verder is ze de speelse zelf!

De ene x lopen ze haar voorbij maar meestal beginnen ze uit te dagen en dan lopen ze achter Deva totdat ze aan de zetel is , eronder kruipt en begint de grommen met volle borst

mijn DA zei me stomorgyl te geven nadat ik met masja (alturas ) sprak, of een extra panacur kuur maar als het effectief de stress is denken we dat dit niet gaat helpen....

wat kan ik doen ?
zal dit over gaan eens ze gestereliseerd is?(november)

doe bachbloemen in hun water

wat stellen jullie voor??
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 22 september 2009 - 09:50

nu is t volledig plat weer, da gebeld maar hij gaat sebiet terugbellen

geraak nu ni aan stomorgyl
verder is ze haarzelf en eet en drinkt goed
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#3 Geplaatst 22 september 2009 - 10:22

Het blijft daar maar duren hé :hug:

Ik zie je zondag en dan gaan we samen eens zoeken welke remedies je het best toedient bij de katten. Hopelijk kunnen we daar al veel mee oplossen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 22 september 2009 - 10:29

het is volledig plat nu en vond terug en druppeltje bloed in de keuken

panacur dan maar .....
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 22 september 2009 - 10:33

geef intussen de rescue en appel

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 22 september 2009 - 11:10

heb de panacur besteld ,vanavond heb ik hem en dan zoek ik iemand die me vanavond kan komen helpen geven
:cry:
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 22 september 2009 - 11:46

Zo erg voor je kleine meid !
Hoop dat ze snel beter word !! :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 22 september 2009 - 12:00

ppfff en bn gefrustreerd da k ni zeker wet of panacur gaat helpen , da k het zelf ni kan toedienen en nog ni weet wanneer ik kan beginnnen want Chris(desarayo) zou komen helpen maar heb hem vandaag nog ni te pakken gekregen

en dat De DA nog ni belde (hij was daarstrax aan t castreren etc)

ben op van zenuwen en sebiet werken ..........
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#9 Geplaatst 22 september 2009 - 12:06

Oh, Ellen wat vervelend toch! Maar de moed niet opgeven, komt wel in orde hoor :hug:

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 22 september 2009 - 12:13

Ai, dat is mider. Maar de moed niet opgeven, alles komt in orde! :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 22 september 2009 - 14:48

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 22 september 2009 - 19:32

Eindelijk de Da aan de tel gehad , mag er stomorgyl bij geven maar bij de apo krijg ik dit niet zomaar mee ,
Stel dat ze na dit we nog diarree heeft moet er een staaltje genomen worden terug!
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#13 Geplaatst 22 september 2009 - 19:47

Hopelijk helpt de medicatie maar zoals ik lees, heeft ze het soms toch niet gemakkelijk met sommige andere poezels dus ja, misschien kan het wel wat stress zijn zoals je zelf al zegt?

Hopelijk komt alles snel in orde! :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 22 september 2009 - 21:31

Goed dat de rest er vanaf is, maar het is wel vervelend met Diva, ik hoop dat het allemaal snel opgelost is want het begint echt lang te duren.
Veel moed gewenst Ellen!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 22 september 2009 - 22:17

poezemannen zei:

Hopelijk helpt de medicatie maar zoals ik lees, heeft ze het soms toch niet gemakkelijk met sommige andere poezels dus ja, misschien kan het wel wat stress zijn zoals je zelf al zegt?

Hopelijk komt alles snel in orde! :hug:
ja maar dan als k er bloed bij vind vraag k me af of dat van de stress is... ik denk het niet ,
maar haar vacht is mooi, ze knort en ronkt van genot.....
Geplaatste afbeelding