Spring naar inhoud

- - - - -

Ervaringen na-verkoop Coolblue?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 14 januari 2017 - 18:34

Wij gaan binnenkort een nieuwe wasmachine moeten kopen.
Zijn zo even aan het kijken naar de winkels in de buurt, maar overwegen eventueel ook Coolblue omdat er daar toch een uitgebreide keuze is.
Enkel vroeg ik me af, als er iets aan scheelt/defect is tijdens of na garantieperiode hoe dat dan werkt.
Zijn er hier mensen met ervaring op dat vlak?
Ben benieuwd ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.014 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 14 januari 2017 - 19:36

Al wel bij Coolblue gekocht (winkel is achter mijn hoek), maar nog geen ervaring met naverkoop.
Wel ooit gehoord dat als je de originele verpakking niet meer hebt, ze niets doen.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#3 Geplaatst 14 januari 2017 - 19:42

Wij ook al gekocht maar nog niks laten repareren
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.931 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 14 januari 2017 - 21:53

Al veel gekocht bij Coolblue hoor ...ze hebben een hersteldienst die aan huis komt ...
ooit problemen gehad met een magnetron ...ze hebben hem direct komen herstellen aan huis .
Dat je de originele verpakking moet hebben is alleen nodig wanneer je het produkt wil omruilen ( je krijgt 14 dagen de tijd om te ruilen met de originele verpakking )
Altijd wel het factuur of aankoopbon bijhouden van het artikel , dat vragen ze altijd op , ook buiten de garantieperiode ...
Mijn wasmachine is een Bosch en heb ik gekocht bij  bol.com ...op 2 dagen tijd geleverd ..heel tevreden over .
Wat ik zelf een groot pluspunt vind dat ze je oud toestel direct meenemen bij levering van je nieuwe toestel !!!

Bewerkt door Casper-Cartouche, 14 januari 2017 - 21:56.

Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 15 januari 2017 - 00:28

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 14 januari 2017 - 21:53, zei:

Al veel gekocht bij Coolblue hoor ...ze hebben een hersteldienst die aan huis komt ...
ooit problemen gehad met een magnetron ...ze hebben hem direct komen herstellen aan huis .
Dat je de originele verpakking moet hebben is alleen nodig wanneer je het produkt wil omruilen ( je krijgt 14 dagen de tijd om te ruilen met de originele verpakking )
Altijd wel het factuur of aankoopbon bijhouden van het artikel , dat vragen ze altijd op , ook buiten de garantieperiode ...
Mijn wasmachine is een Bosch en heb ik gekocht bij  bol.com ...op 2 dagen tijd geleverd ..heel tevreden over .
Wat ik zelf een groot pluspunt vind dat ze je oud toestel direct meenemen bij levering van je nieuwe toestel !!!
Dat klinkt al positief in ieder geval ;)
Facturen en garantie doe ik ook nooit weg zolang we een toestel gebruiken.
Oude toestellen meenemen bij levering van nieuwe doen ze wel overal denk ik, dat is de "recupel" waar we voor betalen bij nieuwe aankopen.

Mijn moeder is ook tevreden van haar wasmachine van Bosh, enkel van haar droogkast van Bosh is ze niet tevreden.

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 15 januari 2017 - 00:28.