Spring naar inhoud

- - - - -

Hcm blijkt geen hcm te zijn maar wel misschien fip

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#16 Geplaatst 20 januari 2017 - 01:17

Heel veel sterkte toegewenst !
Geplaatste afbeelding

mira
mira
  • 306 berichten
  • 10 katten

#17 Geplaatst 26 januari 2017 - 12:20

Ben nog steeds aan het wachten op uitslag labo, bloed afgenomen op 16.01 en bijkomende eiwitbepaling aangevraagd 2 dagen later nadat bleek dat nierwaardes verhoogd waren, zaterdag wist de dierenarts me te vertellen dat gamma-globuline gestegen was, wat voorkomt bij fip maar ook bij zoveel andere aandoening, sindsdien nog steeds aan het wachten op de fip-titer, hoe meer ik erover lees op internet, zoveel te meer zorgen ik me maak en denk dat het idd om fip gaat, blijkbaar geeft dit in het begin vaak slechte nierwaardes zonder dat lever slecht moet zijn of er koorts bij komt, foto vd longen werd ondertussen ook genomen, geen vocht zichtbaar dus als het fip is, zal het om droge vorm gaan dewelke nog slechter te doorgronden is. Poes eet heel slecht, ademt sneller maar gaat buiten, kruipt soms in boom, het is niet dat ze hier doodziek ligt maar toch ik heb er geen andere verklaring voor, dit zou wel eens fip kunnen zijn, ondertussen pieker ik me suf en word ik uit mijn slaap gehouden, heb ondertussen ook gebeld met dierenkliniek waar ik vroeger ging, ga daar alleszins volgende week naartoe voor nieuwe hartecho want 1ste dierenarts blijft volhouden dat bij hem probleem bij het hart ligt, heb daar ook al uitgelegd dat aan fip gedacht werd, daarop is het nog wachten tot 2 februari, wie moet ik nog geloven en als het fip is, wat dan te doen, droge vorm kunnen ze blijkbaar soms nog langere tijd mee leven...