Spring naar inhoud

- - - - -

Draagbare dvd speler

• Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.897 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 04 februari 2017 - 11:52

Hoi,

Ik heb op dit moment mijn laptop achter mijn loopband staan om films op te kijken tijdens het lopen. Nu vraag ik me af of een draagbare dvd speler niet beter zou zijn. De laptop staat op een standaard tegen de loopband. Nu heb ik 3 vragen.

1. Mijn laptop is 15,6 inch en de dvd speler die ik op het oog heb is 11,6 inch. Maar een laptop staat iets verder (toetsenbord zit nog tussen loopband en scherm),  terwijl een dvd speler het scherm dichter bij staat. Zou dat verschil van 4 inch meevallen omdat het dichterbij staat of zou het verschil toch te groot zijn?

2. De standaard beweegt lichtjes door de bewegingen van de loopband. Aangezien een draagbare dvd speler bedoelt is om in een auto te zien, is het beter om een dvd speler te gebruiken dan een laptop met de (minieme) schokken die er zijn?

3. Hoe snel start een draagbare dvd speler op? Ik heb er nog nooit een gehad en ik vind het een beetje vervelend hoe lang mijn laptop er over doet om op te starten, het dvd programma open te doen en de dvd op te starten. Ondertussen maak ik me klaar, maar toch moet ik altijd even wachten tot hij opstart. Is dit sneller met een dvd speler?

Alvast bedankt!!
Evy
Geplaatste afbeelding