Spring naar inhoud

- - - - -

poes met longproblemen mogelijk kanker

• Log in om te reageren
238 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#226 Geplaatst 04 mei 2017 - 19:25

:cry:  :cry:
Woordenloos...
:hug:  :hug:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#227 Geplaatst 04 mei 2017 - 19:34

Een beter thuis kon ze nooit gehad hebben. :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Elma
Elma
  • 3 katten

#228 Geplaatst 04 mei 2017 - 20:00

Mira, je hebt gedaan wat je kon voor je poezeltje. Ze zal je er eeuwig dankbaar voor zijn. Ik leef met je mee in deze moeilijke dagen. Ik weet er alles van, want ik heb in augustus ook zo'n moeilijke beslissing moeten nemen toen Misty ook zo aftakelde. Maar je ziet inderdaad wanneer ze er om vraagt om dit leven te stoppen. Hard, heel hard, maar je moet aan je Yirka denken. Ik ben in gedachte bij jou. :catkiss :catkiss :catkiss
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

mira
mira
  • 792 berichten
  • 10 katten

#229 Geplaatst 04 mei 2017 - 20:46

Nogmaals dank u wel voor de mooie woorden van troost, ik heb steeds geprobeerd om haar zo gelukkig mogelijk te maken, ze hield van het buitenleven, door de dag mocht ze zoveel buiten dan ze wou maar 's nachts wou ik wel dat ze bij ons binnen kwam slapen, de vorige dagen werkte ze nog mee en als ik eten aanbood, likte ze er van, dat was sinds gisteren niet meer het geval, ik wou ze niet meer dwingen om te eten, ze had zelf gekozen om duidelijk te maken dat het genoeg was geweest, het is inderdaad heel hard en doet verschrikkelijk veel pijn maar ik denk nu maar dat ze weer bij de anderen is die haar vooraf gingen, hopelijk bestaat die regenboogbrug echt en zien we ze ooit weer, het deed te fel pijn om te moeten zien hoeveel moeite het haar kostte om te ademen, zo fel ze opeens op haar flanken trok...ze ligt hier bij ons in haar mandje en lijkt wel te slapen, het afscheid is nu definitief, morgen nog iets meer na crematie, het plekje voor haar urne is in gereedheid gebracht en dan komen de dagen, weken, maanden zonder haar, de lege plek in huis en in de groep, het diepe gemis.

Elma
Elma
  • 3 katten

#230 Geplaatst 04 mei 2017 - 20:53

Het is pijnlijk, maar je moet ook aan haar denken. Ze leed en dat mag je niet toelaten. Nu is ze een herinnering voor jou, die je kan steunen in andere moeilijke momenten. Je zal zien, na een zekere tijd van rouw, zal je met een glimlach aan haar terug denken en haar diep in je hart koesteren. :hug: :hug

Bewerkt door Elma, 04 mei 2017 - 20:53.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.516 berichten

#231 Geplaatst 04 mei 2017 - 22:38

Bekijk berichtmira, op 04 mei 2017 - 20:46, zei:

Nogmaals dank u wel voor de mooie woorden van troost, ik heb steeds geprobeerd om haar zo gelukkig mogelijk te maken, ze hield van het buitenleven, door de dag mocht ze zoveel buiten dan ze wou maar 's nachts wou ik wel dat ze bij ons binnen kwam slapen, de vorige dagen werkte ze nog mee en als ik eten aanbood, likte ze er van, dat was sinds gisteren niet meer het geval, ik wou ze niet meer dwingen om te eten, ze had zelf gekozen om duidelijk te maken dat het genoeg was geweest, het is inderdaad heel hard en doet verschrikkelijk veel pijn maar ik denk nu maar dat ze weer bij de anderen is die haar vooraf gingen, hopelijk bestaat die regenboogbrug echt en zien we ze ooit weer, het deed te fel pijn om te moeten zien hoeveel moeite het haar kostte om te ademen, zo fel ze opeens op haar flanken trok...ze ligt hier bij ons in haar mandje en lijkt wel te slapen, het afscheid is nu definitief, morgen nog iets meer na crematie, het plekje voor haar urne is in gereedheid gebracht en dan komen de dagen, weken, maanden zonder haar, de lege plek in huis en in de groep, het diepe gemis.

Heel veel sterkte voor jullie. :hug: ze heeft een super mooi leven gehad ook al was het veel te kort. Ik denk aan jullie :hug:

Geplaatste afbeelding

mira
mira
  • 792 berichten
  • 10 katten

#232 Geplaatst 05 mei 2017 - 07:42

dank u wel lieve Inge ! Ik heb deze nacht nog maar eens op zetel doorgebracht zoals de laatste maanden vaak het geval was om haar te kunnen observeren, ze lag op haar mandje en het leek echt alsof ze lag te slapen, onze laatste nacht samen...straks richting crematorium, een harde confrontatie, nooit meer dat zachte pelsje kunnen strelen, nooit meer die likjes voelen die ze gaf, zelfs gisteren nog toen ze zich echt niet meer goed voelde, het ging zo snel bij de dierenarts, ze staken een katheter en anders dan wat ik gewoon was, heeft deze praktijk niet rechtstreeks in het hartje gespoten als tweede injectie. Ze lag op mijn schoot en kreeg daar kort na mekaar 2 spuitjes, in minder dan 2 minuten tijd was ze er al niet meer, tijdens inspuiten eerste product voelde ik ze gewoon wegzakken, ze kwam dadelijk in soort van coma, wat me ook gezegd was. Dat haar leventje bij ons zo kort was, dat ze nog zoveel in zag had, dat doet pijn, tevoren genoot ze met volle teugen van alles, ik had echt gedacht dat ze oud zou worden hier bij ons...

Inge91
Inge91
  • 12.516 berichten

#233 Geplaatst 05 mei 2017 - 08:42

Bekijk berichtmira, op 05 mei 2017 - 07:42, zei:

dank u wel lieve Inge ! Ik heb deze nacht nog maar eens op zetel doorgebracht zoals de laatste maanden vaak het geval was om haar te kunnen observeren, ze lag op haar mandje en het leek echt alsof ze lag te slapen, onze laatste nacht samen...straks richting crematorium, een harde confrontatie, nooit meer dat zachte pelsje kunnen strelen, nooit meer die likjes voelen die ze gaf, zelfs gisteren nog toen ze zich echt niet meer goed voelde, het ging zo snel bij de dierenarts, ze staken een katheter en anders dan wat ik gewoon was, heeft deze praktijk niet rechtstreeks in het hartje gespoten als tweede injectie. Ze lag op mijn schoot en kreeg daar kort na mekaar 2 spuitjes, in minder dan 2 minuten tijd was ze er al niet meer, tijdens inspuiten eerste product voelde ik ze gewoon wegzakken, ze kwam dadelijk in soort van coma, wat me ook gezegd was. Dat haar leventje bij ons zo kort was, dat ze nog zoveel in zag had, dat doet pijn, tevoren genoot ze met volle teugen van alles, ik had echt gedacht dat ze oud zou worden hier bij ons...

Het zal een heel zware dag zijn voor jou :hug: ik heb een dik jaar geleden juist hetzelfde moeten doen en weet exact hoe jij je voelt nu. Veel sterkt de komende dagen en werken

Bewerkt door Inge91, 05 mei 2017 - 08:42.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#234 Geplaatst 05 mei 2017 - 11:03

Ik zit hier zelf te wenen, ken het gevoel van gemis, verdriet, leegte maar al te goed. Ik ben in gedachten bij jou lieve Mira en wens jou heel veel sterkte. Je hebt alles gedaan voor jouw kleine tijger en die liefde zal zij zeker gevoeld hebben.  :hug:  :hug:

lilymaya
lilymaya
  • 7.943 berichten

#235 Geplaatst 05 mei 2017 - 13:25

Veel sterkte Mira, we denken aan  jou :hug: :hug:

Elma
Elma
  • 3 katten

#236 Geplaatst 05 mei 2017 - 18:58

Je hebt alles voor haar gedaan Mira. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Groetjes van Elma

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#237 Geplaatst 05 mei 2017 - 20:55

:hug: :hug: :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Machteld.
Machteld.
  • 2 katten

#238 Geplaatst 06 mei 2017 - 10:45

Veel sterkte.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

Bienke
Bienke
  • 47 berichten
  • 2 katten

#239 Geplaatst 06 mei 2017 - 19:08

Heel veel sterkte !
Knuffel.