Spring naar inhoud

- - - - -

Om te spelen?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 22 september 2009 - 13:48

S'avonds krijgt Smi het opeens op zich en valt hij Tuxedo aan. Hij bijt in zijn nek, echt wel hard en laat niet los.

De pleegmama had wel gezegd dat het kon zijn dat hij de baas ging spelen omdat hij al een week bij ons geweest is en de omgeving kent.

Zou hij dit doen om te spelen?? Ik vind het raar dat hij het alleen s'avonds doet.

En gaat dit mss weg als ze gecastreerd zijn??

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#2 Geplaatst 22 september 2009 - 13:53

hier doen de broertjes het altijd , :ha en bijten en krabben ook hard , af en toe komt er eens een schreeuw en een miauw maarja is om te spelen

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#3 Geplaatst 22 september 2009 - 17:16

hier hebben we dat ook met mientje ( die er eerst was) en fientje, ook vooral s'avonds is idd om de baas te spelen maar zolang er geen gewonden drijgen te vallen moet je ze echt laten doen, graakt wel opgelost ze. Het zijn beide kittens dus is een tamelijk eerlijke strijd. Hier is het mientje van 12 weken en fientje van 9maand geweest. Fientje laat het allemaal gebeuren en reageert er niet echt op omdat ze duidelijk direct zou winnen dus we zien er ook geen gevaar in tot nu toe. Echt niet mee inzitten dat wijst zich wel uit met de tijd!!!!
sterkte met aanzien, kweet dat het soms moeilijk is om de katjes te laten vechten :)

groetjes
f&c
mientje en fientje

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 22 september 2009 - 19:26

Ja idd :) Vind het zo zielig voor Tuxedo!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 23 september 2009 - 15:40

heeft tuxedo pijn als smi hem bijt? ik had vroeger ook 2 broertjes en de een beet de ander ook in de nek. Maar kreten van pijn heb ik toen toch niet gehoord.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 23 september 2009 - 15:43

Volgens mij betert dit wel als ze wat ouder worden en castratie zal wss ook wel helpen.
Voor de rest spelen ze gewoon met elkaar? Misschien een beetje dominantiegedrag van de kleine Smi en dat was zo'n bangerikske?
Katten? Nooit te doorgronden... ;)
Geplaatste afbeelding