Spring naar inhoud

- - - - -

Thor vandaag al 1 jaar zonder jou...

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
mira
mira
  • 600 berichten
  • 10 katten

#1 Geplaatst 23 februari 2017 - 18:50

Lieve Thor,
Sinds gisterenavond beleef ik elk uur opnieuw als precies 1 jaar geleden toen je hartje het aan het begeven was zonder dat ik het goed en wel besefte.
's Morgens lag ik een paar uur met jou in mijn armen in de zetel om afscheid te nemen, rond de middag bracht ik je naar het crematorium waar je daags nadien gecremeerd werd. Ik mis je nog elk uur, elke dag, je was zo bijzonder en speciaal, mijn Thoriman met je ijsblauw-groene ogen, je was zo mooi.
Je kussen op onze slaapkamer ligt er nog steeds, ik heb het nog steeds niet gewassen want hoe vaak neem ik het niet vast om het tegen me aan te drukken om jouw geur op te snuiven die ondertussen langzaam maar zeker aan het verdwijnen is, maar als ik mijn ogen sluit, ruik ik je nog steeds. Je urne staat bij ons op de kamer en jij, jij zit diep in mijn hart. Ik liet vandaag een kaarsje branden in de hoop dat je waar je ook bent, zou voelen dat ik nog steeds zielsveel van je hou en dat ik je nooit vergeten zal, lieve schat, ik mis je en zal dat blijven doen...

Bijgevoegde thumbnails

• thor vierkant.jpg

lilymaya
lilymaya
  • 7.704 berichten

#2 Geplaatst 23 februari 2017 - 19:15

:hug: :hug:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.695 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 23 februari 2017 - 19:43

Ze blijven bij ons hè. Mijn vogel Piet is gestorven op 22/12/1994 en ook al denk ik niet elke dag meer aan hem, toch nog regelmatig. Zijn foto en veertje steken in mijn portefeuille. Vergeten zal ik hem nooit. Veel sterkte!
Geplaatste afbeelding

mira
mira
  • 600 berichten
  • 10 katten

#4 Geplaatst 23 februari 2017 - 20:37

dank u wel, het doet goed te weten dat er toch nog mensen zijn die begrijpen hoeveel je voor een dier kan voelen !

lilymaya
lilymaya
  • 7.704 berichten

#5 Geplaatst 23 februari 2017 - 20:46

Vergeten doen we ze nooit .

DORIS
DORIS
  • 7.878 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 23 februari 2017 - 20:56

Ze zijn een stukje van ons eigen lichaam.Ik voel al mijn sterretjes precies alsof ze nog bij mij waren. :hug: :hug: :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#7 Geplaatst 23 februari 2017 - 21:52

Weet maar al te goed hoe je u nu voelt, is dubbel zo zwaar als je een schat verloren hebt, en daarbij dat wachten en de onzekerheid nu.
Heel veel sterkte

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#8 Geplaatst 23 februari 2017 - 22:26

Ik leef met je mee en weet zeker dat Thor wist en weet hoeveel je van hem hield/houdt
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 11.779 berichten

#9 Geplaatst 23 februari 2017 - 22:29

:hug: ik begrijp hoe het voelt, veel sterkte nog
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#10 Geplaatst 24 februari 2017 - 09:53

Sterkte....Het went nooit eh.... :onzeker: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

Ailure
Ailure
  • 5.409 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 24 februari 2017 - 10:39

Veel sterkte nog om je verlies, het blijft zwaar :( :hug:

juleken
juleken
  • 7.649 berichten

#12 Geplaatst 25 februari 2017 - 14:38

Het gemis blijft he  :(  :hug:  :hug:

Elma
Elma
  • 3 katten

#13 Geplaatst 25 februari 2017 - 19:32

Ja, alle katjes die hier al geweest zijn, liggen me nauw aan het hart. De plaatsen waar ze het liefste zaten, weet ik nog alsof ze er nog zitten. Ik denk ook regelmatig aan de katjes die nog leven, maar niet (meer) hier zijn. Katten nemen toch een stuk van je hart in beslag. En dan die foto's die ik aan de inkom opgehangen heb. Dan denk je nog eens extra aan hen, als je daar voorbij komt.
Veel sterkte Mira, met het verlies van je lieve Thor. :catkiss

Groetjes van Elma
Mijn katjes: Lexy (ros) Sienna (wit -tricolore) Butler (zwart) = K3
en Flippy, de valkparkiet, is de baas. Geplaatste afbeelding

mira
mira
  • 600 berichten
  • 10 katten

#14 Geplaatst 25 februari 2017 - 22:38

Dank u wel Elma !

mira
mira
  • 600 berichten
  • 10 katten

#15 Geplaatst 22 februari 2018 - 05:06

Lieve Thor,

Ondertussen weer een jaar voorbij, al 2 jaar zonder jou, weinig dagen die voorbij zijn gegaan zonder dat jij in mijn gedachten kwam. Kon ik de klok maar terug draaien dan zou ik de hele dag bij je zijn gebleven, had ik toen maar geweten dat het onze laatste dag samen zou zijn. Alles zou ik geven om nog even samen met je te zijn, je pootje zachtjes te voelen tikken op mijn hand als je zin had in een lekker vleesje, bij me liggen in bed en me dan in de vroege ochtend wekken omdat je zo graag buiten wou, ik hoor je nog steeds miauwen, ik voel nog steeds je stugge pelsje en ik ruik je nog steeds, alles is anders zonder jou, Thoriman, mijn leider, mijn lieve knuffelbeer, mijn eerste kater in zoveel jaren, mammie houdt nog steeds heel erg veel van je, ik mis je, vandaag en morgen nog net iets meer dan anders....