Spring naar inhoud

- - - - -

Click pvc

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 10 maart 2017 - 21:58

Heeft iemand ervaring met click pvc? Ik ga hopelijk dit jaar verhuizen en ben alvast ff aan het kijken voor vloeren in de woonkamer. Heb nu het allergoedkoopste laminaat en na 4 jaar ziet dat er grotendeels niet meer uit. Als ik verhuis zal het een huurwoning zijn, dus plak pvc is niet haalbaar, geen egale vloer...en d kosten om t egaal te maken is te duur.
Dus ik wil dan click pvc zwevend met ondervloer, dat schijnt toch duurzamer te zijn dan laminaat.. Zeggen ze. Iemand ervaring hiermee? Of toch beter wat duurder laminaat? Of andere opties? Wie weet ligt er in de nieuwe huurwoning wel een prima vloer hoor, maja wil ff voorbereiden qua kosten ook enzo
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 11 maart 2017 - 00:21

Ik ben ook benieuwd en volg even mee ;)
Hoewel ik dacht (kan mis zijn) dat je die click pvc ook kan lijmen?

We wonen hier 5 jaar, beneden ligt er vloer behalve in de living daar ligt nog de vinyl die er lag toen we het huis kochten.
En die is -naar onze mening en smaak- echt heel lelijk + aan vervanging toe.
Laminaat zien we niet zitten om te leggen : boven was dat een heel evenement omdat de muren niet mooi recht lopen.
En er komt ook veel zagen en dus ook stof veel stof vrij.
Eén stukje (van de living naar de keuken) is ook een licht hellend vlak, dus niet mogelijk met laminaat.

Die pvc interesseert ons daarom ook wel, je kan die snijden met een cutter denk ik.
En stuk per stuk werken wat dan weer moeilijker ligt met vinylvloer in één stuk, want dan moet je alle meubels verzetten wat bijna niet haalbaar is.