Spring naar inhoud

- - - - -

kindjes op stap zonder ons

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#1 Geplaatst 23 september 2009 - 12:17

hoi hoi

deze namiddag gaan onze kindjes ( 1 en 2 jaar) voor het eerst met vrienden van ons naar paradisio zonder ons... ik ben normaal niet zo het overbezorgde type, meer het type van : ze moeten het maar zelf leren enzo.
maar nu ben ik toch al de hele dag aan het hopen en denken dat ze toch hun gaan amuseren en dat onze vrienden toch gaan weten wat ze moeten doen enzo... tenslotte kennen ze hen wel maar toch niet zoals ik he, ze kunnen het zelf nog niet uitleggen, lilly begint nu wel vrij goed te spreken ma toch...
ik vertrouw onze vrienden wel hoor , de kindjes hebben al vaak bij hun gaan slapen enzo... maar tis toch de eerste keer dat ze alletwee zonder ons een uitstapje maken...
pff tmoest ff van mijn hart hoor

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#2 Geplaatst 23 september 2009 - 12:22

Eén en twee jaar, da's wel jong... Maar in Paradisio is zoveel te zien, die gaan jullie niet missen hoor :d

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#3 Geplaatst 23 september 2009 - 12:25

Mijn vriend en ik gaan ook altijd met onze petekindjes op stap (2j en 3j) en geloof mij die willen straks nie meer terugkomen :x

Snap wel dat je er mee zit hoor, maar probeer toch een beetje te genieten van de vrije tijd die je hebt ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 23 september 2009 - 12:28

Is wel begrijpelijk hoe je je voelt, maar inderdaad geniet er eventjes van je vrije tijd :) .

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 23 september 2009 - 12:45

neem tijd voor jezelf ,
t is normaal dat je bezorgd bent maar probeer even die dag a jezelf te denken ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#6 Geplaatst 23 september 2009 - 13:33

Oefff ik voel met je mee :) .
Kan het me heel goed voorstellen, ik ben ook totaal niet het overbezorgde type maar met zulke dingen dwalen je gedachten toch regelmatig af. Ze zullen het vast leuk hebben daar.

Guest_rietje_*
Guest_rietje_*

#7 Geplaatst 23 september 2009 - 14:50

Ja ik kan het mijn goed voorstellen dat je aan je kindjes denkt hoor,al zullen hun het wel heerlijk hebben.

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#8 Geplaatst 23 september 2009 - 16:53

ze zullen zich wel amuseren
maar kgeloof wel dat je daar toch moet aan denken

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 23 september 2009 - 18:25

en,hoe hebben ze het gesteld?

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 24 september 2009 - 07:48

En hoe hebben je kindjes het gehad..
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 24 september 2009 - 08:22

Ik kan heel goed begrijpen hoe je ,je voelde en hoe is het gegaan

Deze avond is het ouder avond opschool van mijn dochter ze is 12 jaar en ze wil geen oppas meer inhuis het is de eerste maal dat ik een avond even weg zal zijn mijn maag is zich nu al aan het keren pfffff

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#12 Geplaatst 24 september 2009 - 08:45

@ ramses : 12 moet lukken als het maar voor de ouderavond is... maar ik zou ook de hele tijd aan haar denken hoor. met een kind van 12 kan je wel afspraken maken he... die kunnen al heel goed de telefoon gebruiken enzo... ik zal deze avond met je mee denken, maar dat komt wel goed

de kindjes waren moe, maar hadden zich goed geamuseerd! ze hebben alletwee een beertje gekregen natuurlijk en een ijsje gegeten, en vele vissen gezien... hihi das denk ik het enige dat lilly gezien heeft : de hele tijd zit ze te zeggen vis ezien, vis ezien... ze heeft ook net de dvd van finding nemo ontdekt dus ze is echt in haar vis periode... ook de papegaaien waren in de smaak gevallen...
layla zegt de hele tijd oooooooooohhh , ooooooooooooohh dus ik denk dat ze ook wel wil duidelijk maken dat ze veel dingen bewondert heeft.
ze waren wel blij ons te zien, maar twas dan ook 19u ( anders liggen ze om 18.30 in bed) en ze hadden de hele dag niet geslapen, dus twas meer van vermoeidheid.
ik heb toch nog even van de vrije tijd gebruikgemaakt om eens voor mij naar de winkel te gaan, heb een aantal truitjes mee, dus het was voor iedereen een productieve dag :LOL:
en voor herhaling vatbaar, ook onze vrienden vonden het fijn, hebben erg gestoefd dat de kindjes zo braaf zijn en goed luisteren enzo ( ikke heel trots natuurlijk 8) )

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 24 september 2009 - 08:56

geweldig nieuws!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 24 september 2009 - 10:37

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#15 Geplaatst 25 september 2009 - 11:06

Wat heerlijk dat het zo'n goede dag is geweest.
Volgende keer kan je dus al iets geruster zijn :) .
Het zal idd een heel vermoeiende dag zijn geweest voor die hummeltjes maar zeker en vast voor herhaling vatbaar.