Spring naar inhoud

- - - - -

Kent iemand catterie Lux ex Britania

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Casmir
Casmir
  • 3 berichten

#1 Geplaatst 03 juni 2017 - 22:39

Hallo, wij willen ons een blauwe britse korthaar aanschaffen en vonden een aanbod van kittens van catterie Lux exBritania, de kittens lijken mooi maar ik vind nergens iets van foto's van de moeder en over de catterie ook helemaal niets, alleen dat zij twee nestjes hebben van dezelfde kater en twee verschillende moeders(Coky en roosje lux ex Britania). Beide zouden een stamboom hebben afgegeven door Vrienden van de Kat uit Kontich.

lilymaya
lilymaya
  • 7.099 berichten

#2 Geplaatst 03 juni 2017 - 22:58

Bekijk berichtCasmir, op 03 juni 2017 - 22:39, zei:

Hallo, wij willen ons een blauwe britse korthaar aanschaffen en vonden een aanbod van kittens van catterie Lux exBritania, de kittens lijken mooi maar ik vind nergens iets van foto's van de moeder en over de catterie ook helemaal niets, alleen dat zij twee nestjes hebben van dezelfde kater en twee verschillende moeders(Coky en roosje lux ex Britania). Beide zouden een stamboom hebben afgegeven door Vrienden van de Kat uit Kontich.

Bekijk berichtCasmir, op 03 juni 2017 - 22:39, zei:

nog nooit van gehoord.
Waar is de cattery gelegen?

Hebben zij een website?

Casmir
Casmir
  • 3 berichten

#3 Geplaatst 03 juni 2017 - 23:25

Cattery ligt in Vremde in België en heeft geen website  was dat wel zo was de zoektocht minder moeilijk

lilymaya
lilymaya
  • 7.099 berichten

#4 Geplaatst 03 juni 2017 - 23:36

Bekijk berichtCasmir, op 03 juni 2017 - 23:25, zei:

Cattery ligt in Vremde in België en heeft geen website  was dat wel zo was de zoektocht minder moeilijk
waar vond je de kittens dan?

Bewerkt door lilymaya, 03 juni 2017 - 23:37.

DORIS
DORIS
  • 7.608 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 04 juni 2017 - 08:11

vorige | volgende

Kittens – Brits Korthaar

Geplaatst: 25.05.2017 21:27
  • Moeder: Roosje Lux Ex Brtitannia - Brits Korthaar - Getest op HCM,PKD,FIV,
  • Vader: Tommy Boy - Brits Korthaar - Getest op HCM,PKD,FIV,
  • Geboren 14.04.2017
  • Kittens mogen hun nest verlaten vanaf 14.07.2017
  • Ingeënt
  • Gechipt
  • Ontwormd
  • Stamboom aanwezig (maar wordt niet meegeleverd)

Delen2

Wij zijn een kleine cattery met 4 poezen
Onze poezen mogen vrij rondlopen in huis daar het voor ons zeer belangrijk is dat zij zeer sociaal zijn in omgang.
Tevens gaan wij zeer selectief te werk m.b.t. dek kater daar ook hier het karakter zeer belangrijk is.
Sociaal karakter samen de echte eigenschappen van een Britse Korthaar zijn de criteria.
Een bezoek mag steeds na telefonische afspraak

Waarom wordt die stamboom niet meegeleverd?Die krijg je toch bij elke goede fokker mee.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Féline
Féline
  • 1.289 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 04 juni 2017 - 13:14

https://www.facebook...69429469844107/
Casmir : je kan ook hier een kijkje nemen én je vraag stellen, alvast succes ! Nelson, mijn Britse korthaar, was een ferme blauwe knuffelbeer; hij is 15,5 jaar geworden.

Bewerkt door Féline, 04 juni 2017 - 13:17.

Tripkippiej
Tripkippiej

Snoezigste nestje van 2016

• 3.094 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 05 juni 2017 - 11:17

Klinkt mij al erggg fout.
Kittens MOETEN gecastreeerd & gechipt hun huis verlaten en de stamboom dient ten alle tijden meegegeven worden bij overdracht van het kitten